Flandriën Tour zaterdag 29/11

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
jerryl200
Mountainbiker

Re: Flandriën Tour zaterdag 29/11

Post by jerryl200 »

Ik zal daar morgen ook eens komen zien.
Is de kans groot da het ne wandeltocht word ivm de drukte of gaat da meestal vlot?
michel v
Mountainbiker

Post by michel v »

heb de rit van 26 km ook al is gereden deze middag.zeer mooi en overal goed berijdbaar.morgen de 50 km zal smullen zijn het beste uit de streek gehaald.wtc amerika uit bornem zal aanwezig zijn. heb ook een toer gereden op het cross parcour ziet er goed uit zal zwaar zijn denk ik. succes tot morgen. :lol:
Splenter
Mountainbiker

Post by Splenter »

Wel zonde dat er maar tot 12u gestart kan worden voor een zaterdagtocht. En als er al om 13u gestart wordt met afpijlen, dan zal het morgen noppes worden voor mij.

Waarom eigenlijk de keuze tot 12u en niet tot 13u30-14u zoals de meeste zaterdagtochten?
DasKonzept
Mountainbiker

Post by DasKonzept »

tomba la bomba wrote: enfin alles staat goed gepijld en het parcours ligt er schitterend bij !!
De zones met zwarte grond in het Waaslandse en de nattigheid door de regen van gisteren daarop geeft pap-modder zo langs de Durme en elders.

Zeggen zoals het is. Klodden slijk en gras plakten aan mijn frame na de passage door Waasmunster deze namiddag. Waterslang achteraf doet wonderen ...
tomba la bomba
Mountainbiker

Post by tomba la bomba »

er zijn maar een paar kleine stukjes waar je nog een beetje pap-modder te verteren hebt en waar je fiets vuil van wordt...voor de rest is het allemaal net droog genoeg en veel zandgrond.
deze middag laatste verkenning gehouden en op mijn kleren enkel wat modderspatjes die er eenvoudig af te vegen waren ! het is NERGENS ploeterwerk ! :wink:
ROCKYROELANDT
Mountainbiker

Post by ROCKYROELANDT »

Deze avond de volledige toer gereden. En dit was de beste avondtocht dat ik al gereden heb. Het ligt er super bij. Geen spatje modder tegengekomen de eerste 35 km. Daarna is het hier en daar wat nattigheid, maar eigenlijk het vernoemen niet waard. Schitterende tocht en tot morgen.
ROCKYROELANDT
Mountainbiker

Post by ROCKYROELANDT »

Viola, net thuisgekomen van een supertocht. Proficiat aan de parkoerbouwers =D>
Heel voldaan vandaag, want lag het aan de drogere ondergrond of aan de 29er, maar nergens voet aan de grond moeten zetten. Gisterenavond met den 26 heel wat meer van de fiets gemoeten wegens te weinig grip.
Misschien toch eens een avondtocht organiseren? [-o<
Nogmaals proficiat, door zo een tochten blijft de goesting om te mtb ken branden.

=D> =D> =D>
StefT
Mountainbiker

Post by StefT »

Niks dan lof voor deze tocht. Wel slecht begonnen met al meteen kettingbreuk na 2 km ongeveer. Gelukkig op een paar honder meter van Rudyco die mij kosteloos gedepanneerd hebben.
Blij dat er ook tochten zijn in het waasland met meer technische stukken dan gewoon van de ene veldweg naar de andere.
Ga hem zeker nog eens opnieuw rijden op de gps. prive stukken zatten er toch niet in dacht ik he?
Organisatie was ook dik in orde. Voldoende, linten pijlen en accenten op boomstronken.
Als er dan toch een minpunt mag zijn het stuk na de tweede bevoorrading was eerder aan de saaie kant maar helaas heb je daar nu eenmaal geen alternatieven
JorisFRST
Mountainbiker

Post by JorisFRST »

Mooie tocht.

Technische stukken ook in orde. (net te weinig achterband mee voor alles te kunnen rijden op die schuine helling).

Serieus gas gegeven, moe en voldaan (en toch is op mijn bakkes geschoven)
MC Johan
Mountainbiker

Post by MC Johan »

Helemaal akkoord met wat hier al geschreven staat. Organisatie tip-top in orde, vriendelijke mensen en bovenal een parcours dat overal heel goed berijdbaar was, nergens blubber.
Zeker genoten van de technische stroken aan de Mira brug en verder langs de autostrade.
In deze tocht was werk gestoken.
Tot volgend jaar !
Post Reply