aan deze die al die slechte zaken opnoemen komen jullie om te rijden of om te eten !!! breng iets mee indien je dipje krijgt kan je dan zelf iets eten als het nodig is !!!!!!
dikke proficiat en bedankt voor deze rit ineen te steken !!!!
Ik rij enkel op water, ik verdraag geen sportdrank. Bovendien heb ik een glutenintolerantie waardoor 90% van hetgeen op een bevoorrading te vinden is voor mij niet eetbaar is. Maar je hoort mij niet zagen, dus niet veralgemenen aub. Wat de tocht betrefd kan ik kort zijn, ik heb ervaring met organiseren in deze streek en ook ik had de indruk dat er hier niet echt veel moeite is ingekropen. Ondanks de vele stukken die inderdaad wegvallen door omstandigheden.Barbeque wrote:Hey Debiker,
thanks en zo denk ik er ook over. Ik ga eens persoonlijk reageren en los van de club. Als ik ga
sporten heb ik alles bij, drank eten, ik wil niet afhangen van een bevoorrading. Als ik 20 km loop heb
ik al een halve liter drank bij me. Als ik 50 km fiets zit ik al op 1l drank. Zaterdag zag ik personen die
puur op water rijden.... er waren bikers die zelfs niks bij zich hadden.....![]()
![]()
![]()
Als sporter moet je altijd maken dat je genoeg goeie drank bij je hebt, investeer hierin en je zal merken dat
het sporten plots veel beter zal gaan. Speel dus niet met je gezondheid want merk dat er hier veel zijn die dit
wel doen.
Sporten is gezond, hou het gezond aub...
gr y
Post by cowboy peter »
en waarom wordt er dan inschrijvingsgeld gevraagd, als we alles zelf moeten meebrengen. Een beetje serieus blijven.Barbeque wrote:Hey Debiker,
thanks en zo denk ik er ook over. Ik ga eens persoonlijk reageren en los van de club. Als ik ga
sporten heb ik alles bij, drank eten, ik wil niet afhangen van een bevoorrading. Als ik 20 km loop heb
ik al een halve liter drank bij me. Als ik 50 km fiets zit ik al op 1l drank. Zaterdag zag ik personen die
puur op water rijden.... er waren bikers die zelfs niks bij zich hadden.....![]()
![]()
![]()
Als sporter moet je altijd maken dat je genoeg goeie drank bij je hebt, investeer hierin en je zal merken dat
het sporten plots veel beter zal gaan. Speel dus niet met je gezondheid want merk dat er hier veel zijn die dit
wel doen.
gr y
Barbeque wrote:Hey Debiker,
![]()
![]()
wel doen.
gr y
Voor het parkoer???cowboy peter wrote:
en waarom wordt er dan inschrijvingsgeld gevraagd, als we alles zelf moeten meebrengen. Een beetje serieus blijven.
En de plaats van de bevoorradingen, een slechte parcoursbouwer denk ik dan, als hij er niet in slaagt om deze op ca 20km van elkaar te krijgen. Geen correcte afstand mee kunnen geven in tijden van Gps'en ?
Post by liebherr 914 »
Barbeque wrote:Zaterdag 8 november 2014
23ste Bossentocht – IMES classic
57 km basislus met de 2 extra lussen met 2 bevoorradingen
Mvg
Marc De Vos
Post by whaleshark »
DIDO wrote:Is het moeilijk om achteraf een boterham aan te bieden aan de deelnemers ? is toch helemaal niet duur ?
verder het gebruikelijke mooie parcours in de streek, de extra kms waren niet zo erg, ook omdat het weer goed was maar wat indien het hard had beginnen regenen ?. Gratis braadworst bij Imes ? toch zeker niet 's morgens.
Post by cowboy peter »
ter info ik heb voor zo'n 10 tochten ofwel zelf ofwel samen met anderen het parcours gemaakt. Indertijd hadden we zelfs een jaar met +- 42 verschillende privé-eigenaars voor een tocht van 50km. En idd er kruipt daar immens veel vrije tijd in.i-Mac wrote:Voor het parkoer???cowboy peter wrote:
en waarom wordt er dan inschrijvingsgeld gevraagd, als we alles zelf moeten meebrengen. Een beetje serieus blijven.
En de plaats van de bevoorradingen, een slechte parcoursbouwer denk ik dan, als hij er niet in slaagt om deze op ca 20km van elkaar te krijgen. Geen correcte afstand mee kunnen geven in tijden van Gps'en ?
En heb je de post van BBQ goed gelezen? Er staat in dat Natuur & Bos je niet eender waar een bevoorrading laat organiseren. En probeer jij maar eens in deze streek mensen te vinden die hun infrastructuur open te stellen voor je evenement.
Er zijn er hier veel die de snelle rekensom maken van 1550 deelnemers X €3 inschrijvingsgeld. Dat lijkt idd een mooie som. Daarvan moet je er volgens ik weet afstaan aan de VWB of andere organisatie waar je mee samen werkt. Alles wat je aanbiedt op een bevoorrading moet je ook kopen. De start en aankomstplaats vraagt meer dan waarschijnlijk ook wat. De douches zijn ook niet gratis. De mensen die de bevoorrading toestaan krijgen ook iets. De privé domeinen die opengesteld worden idem.
Reken dan nog alle werk op de vele pijlen te hangen. Mensen nemen daar verlof voor. En wat krijgen ze hier (ven een kleine minderheid)? Stank voor dank ... Als jullie zo overtuigd zijn van jullie kunnen, help eens met de organisatie. Kijk jij eens welke stukken je kan open krijgen. Ik heb het al gezegd, en zeg het nog eens, de gouden tijden hier in de streek van Brugge zijn voorbij. Stad Brugge, Natuur & Bos en andere overheden stellen paal en perk aan de vele TT's die steevast over dezelfde plaatsen rijden. De natuur krijgt de kans niet te herstellen. En dan zwijg ik van bikers die te pas en te onpas door privé domeinen reden de dagen nadien. Als sommigen van jullie dat normaal vinden, mogen dan eens met een goeie 1500 bikers door je tuin baggeren?