Stonemantrail
Info over de Transalp, marathons, leuke routes in onze buurlanden, mogelijkheden om te biken in je vakantiebestemming,... je vindt het hier!
Re: Stonemantrail
De link die ik plaatste klik daar opDiamond wrote: Tue 30 Jan 2024 21:01 Neen, op hun "profielfoto" staan er maar 7 en het zijn dïe van een ander jaar.
Scroll helemaal naar onder en daar zie je de 8 CP's staan op de kaart
TAURISTA gereden. De zwaarste die ik al reed. Veel wandelen -> fiets dragen of duwen. Niet zo leuk maar dat kan komen doordat track anders is dit jaar. Ongeveer 25km langer en 300hm meer gok ik dan voorheen.
Heeft iemand ooit of dit jaar de DOLOMITI al gereden dan wil ik daar wel info over.
Heeft iemand ooit of dit jaar de DOLOMITI al gereden dan wil ik daar wel info over.
Ik heb 2 jaar geleden de Stoneman Dolomiti gedaan . Ik was gestart in Sexten wat een heel leuk plaatsje is. De eerste klim naar Marchhutte is een goed te doen. Word wel steeds steiler en boven op de Marchhutte heb je een fabelachtig uitzicht. De 2e klim naar Sillianhutte is echt een beest. Laatste 2 km boven de 20% ik heb geregeld stukken moeten lopen. Boven op bij Silianhutte kun je lekker eten. Dan begint de Demut-Passage. De Demut Passage is het mooiste op Mountainbike gebied wat er is. In de Demut passage zitten wel paar loop stukken maar niet zo veel als in Stoneman Taurista. Laatste klim is naar Rotwand daar zit een heel mooi trailtje in. Ik ga de Stoneman Dolomiti over 3 weken weer doen maar dit keer in 2 dagen. 2 jaar geleden in 1 dag gedaan en was goed te doen.
- Jumping Jack
- Mountainbiker