Het feit dat je op de Taaienberg dure racefietsen met leuke velgen voorbijsnelt op de kasseitjes en niet in het gootje maakte het mijns inziens alleen maar leuker.
26-april Oudenaarde
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Re: 26-april Oudenaarde
Komende van Noord-Antwerpen waar het vlak is ipv heuvelachtig was het toch de moeite waard hoor. Heb mijn energie niet in het sakkeren op de hoeveelheid asfalt/beton/MacAdam gestoken maar op de pedalen. Heb me derhalve 2u30 goed geamuseerd en heb voor 11 Euro aan eten/drinken binnen. Heb dus 1Euro winst gemaakt
en goed getraind.
Het feit dat je op de Taaienberg dure racefietsen met leuke velgen voorbijsnelt op de kasseitjes en niet in het gootje maakte het mijns inziens alleen maar leuker.
Willemc wrote:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Blij eens iemand te zien die toch durft te zeggen dat dienen hoop stenen onberijdbaar waren !
Aan alle afwezige macho's go for it !!!
14 op de spoed beland ???
Dat zal dan misschien met een indigeste geweest zijn?![]()
!Of te voet van dienen éne onberijbaren hoop stenen naar beneden getotterd?
We kunnen blijven zagen over parcours en prijs en mss ook met reden ,
maar ik heb toch als mountainbiker ontdekt dat asfalt in combinatie met off road toch wel pittig kan zijn.
Waar de beste onder ons waarschijnlijk wel die hoop stenen konden bedwingen , was het voor mij toch stappen.
Stic
maar ik heb toch als mountainbiker ontdekt dat asfalt in combinatie met off road toch wel pittig kan zijn.
Waar de beste onder ons waarschijnlijk wel die hoop stenen konden bedwingen , was het voor mij toch stappen.
Stic
Ik heb de 65km gedaan en vond de mix van off road met asfalt toch niet te onderschatten.
Ok, er viel meer uit te halen maar het moet doenbaar blijven voor iedereen e mannen en nee...dit is geen Herdersmarathon maar toch vond ik het een toffe TT.
En de eerste die het Pironpad (steil pad met de reuze blokken) naar boven rijd, die moet ik nog tegenkomen denk ik](./images/smilies/eusa_wall.gif)
Ok, er viel meer uit te halen maar het moet doenbaar blijven voor iedereen e mannen en nee...dit is geen Herdersmarathon maar toch vond ik het een toffe TT.
En de eerste die het Pironpad (steil pad met de reuze blokken) naar boven rijd, die moet ik nog tegenkomen denk ik
-
Willemc
- Mountainbiker
Voilà, we weten al hoe die hoop stenen heet : het Pironpad dus!
Ik heb in elk geval in mijn buurt niemand gezien die al rijdend is bovengekomen. Al hijgend daarentegen ...
Spijtig dat die straffe mannen die dat kunnen altijd al door zijn, ofwel nog niet daar ...
Ik zal ook de laatste zijn om te beweren dat deze mix van asfalt & off road niet in de beentjes kan kruipen, ik heb ze gevoéld zè!
En zo ben ik toch ne keer op den Taaienberg geweest, goed voor de "vlaamse cultuur"!
Ik heb in elk geval in mijn buurt niemand gezien die al rijdend is bovengekomen. Al hijgend daarentegen ...
Spijtig dat die straffe mannen die dat kunnen altijd al door zijn, ofwel nog niet daar ...
Ik zal ook de laatste zijn om te beweren dat deze mix van asfalt & off road niet in de beentjes kan kruipen, ik heb ze gevoéld zè!
En zo ben ik toch ne keer op den Taaienberg geweest, goed voor de "vlaamse cultuur"!
Ik reed hem vroeger ook naar boven, zelfs vorig jaar nog, maar zoals het er nu bij ligt, lukt het mij niet meer.Willemc wrote:Voilà, we weten al hoe die hoop stenen heet : het Pironpad dus!
Ik heb in elk geval in mijn buurt niemand gezien die al rijdend is bovengekomen. Al hijgend daarentegen ...![]()
Spijtig dat die straffe mannen die dat kunnen altijd al door zijn, ofwel nog niet daar ...![]()
-
deceuninck wim
- Mountainbiker
Post by deceuninck wim »
Er was hier in de laatste kilometers een fotograaf te zien op het einde van een kasseistrook samen met wat enthousiaste supporters aan zijn zij.
Zouden jullie weten waar ik deze foto’s kan bezichtigen?
groeten wim
Zouden jullie weten waar ik deze foto’s kan bezichtigen?
groeten wim
-
vk1238
- Mountainbiker
ook de rit gereden, maar weliswaar met een extra lusje eraan vast
ken de regio zo wel wat en heb dan maar de oude kwaremont en de stationstraat aan de rit toegevoegd. wel op den asfalt naar boven maar zijn toch twee klimmetjes die tellen.
op het einde van de dag 5u15 op de fiets gezeten met 115km op de teller. niemand die zegt dat je niet van het parcours mag afwijken om boven de vooropgestelde 65km uit te koen he
grtz
op het einde van de dag 5u15 op de fiets gezeten met 115km op de teller. niemand die zegt dat je niet van het parcours mag afwijken om boven de vooropgestelde 65km uit te koen he
grtz