ZO 20/04/2014 - 18° LA TRACE D'HEZ - TANGISSART

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Z.
Mountainbiker
Location: Scott Scale 40; Scott Scale 29 Expert, Scott Scale 970 en ne Zannata-koersfiets

Re: ZO 20/04/2014 - 18° LA TRACE D'HEZ - TANGISSART

Post by Z. »

75 chrono gedaan. Alweer een zalige tocht.

Zonnetje kwam er al snel lekker door.
Goed gezien van de organisatie om de eerste ravito in het dorp te zetten.
Geen gezever meer over weggeworpen bekers in t bos :-)
Davidoff
Mountainbiker

Post by Davidoff »

Idd een goede keuze.
Heb me zalig in de purree getrapt op de chrono. Enkel vond ik het wel raar dat je 12km voor het einde samen komt met de andere touren en er een bordje 5km staat voor de kortere toeren. Geen enkele tussenmeting gepasseerd, dus het klassement moogde van mijn part dan wel met nen korrel zout nemen.
Ik heb in ieder geval zalig gereden in Tangissart, mij zien ze volgend jaar terug!!! TOP
Z.
Mountainbiker
Location: Scott Scale 40; Scott Scale 29 Expert, Scott Scale 970 en ne Zannata-koersfiets

Post by Z. »

Davidoff wrote:Idd een goede keuze.
Heb me zalig in de purree getrapt op de chrono. Enkel vond ik het wel raar dat je 12km voor het einde samen komt met de andere touren en er een bordje 5km staat voor de kortere toeren. Geen enkele tussenmeting gepasseerd, dus het klassement moogde van mijn part dan wel met nen korrel zout nemen.
Ik heb in ieder geval zalig gereden in Tangissart, mij zien ze volgend jaar terug!!! TOP
Ik zag aan die laatste splitsing een voorganger idd rechtdoor gaan.
Bewust of vergissing, wie zal het zeggen.
Stevestrong
Mountainbiker

Post by Stevestrong »

Ik heb eveneens de chrono gereden. Ik heb er absoluut geen spijt van. echt de moeite! Knappe omgeving, prachtig parcours.. En de bevoorradingen waren van hetzelfde niveau. De eerste 2 hadden echt iets weg van een ontbijtbuffet. versgeperst appelsiensap 8) En verschillen zelfgemaakte taarten en cakes. Nog nooit gezien... Je krijgt echt waar voor je geld.
De uitslag zal wel op hun website verschijnen zeker?

Die splitsing, was het niet vanaf daar nog 5 km voor de 75km? En misschien langer voor de andere afstanden... In dat geval is er geen probleem. Ik neem aan dat ze daar toch wel over nagedacht zullen hebben, afgaande op de kwaliteit van de rest vd organisatie.
Wezie
Mountainbiker

Post by Wezie »

Eerste maal meer dan 50 km op de offroad gezeten. De volle tocht gedaan.
Zwaar, maar nog nooit zo mooi gereden. Schitterend klimmen, prachtig afdalen.
Bevoorrading prachtig.
Met zo een weer, zo mooi georganiseerd, zo wil je wekelijks tochten doen.

En voor een eerste keer vallen de benen dik mee, dus waar kunnen we volgende week iets gelijkaardig vinden?

Chapeau.
kazzz
Mountainbiker

Post by kazzz »

Was inderdaad de moeite.. Leuke tocht!!
De afdalingen waren wel afdalingen..! Kon veel snelheid in gehaald worden, met de nodige stuurmanskunsten! Niet te braaf :-)

Maar, die BV weer.. Macaroni met hesp en kaas! Gewoon AF!! Wat een smulfestijn! Het moet niet, maar als het er is, is het potverdikke de moeite altijd ze!
phille
Mountainbiker

Post by phille »

Hadden die paden de eerste 30km minder door de boswachters kapotgereden geweest ...

Tobogan ... wiehiehieieieeeeeeeee :-)
Pirgy
Mountainbiker

Post by Pirgy »

Mij ook super geamuseerd vandaag. Heb ook de chrono gereden en was beter dan ik had vooropgesteld dus was het goed! Met dank aan buddy Geert om mij wat tempo te geven en te helpen m'n geblokkeerde ketting los te wrikken. Jammer, op die laatste klim toch wel 5min verloren.
Mooie organisatie =D> niks op aan te merken, goede bepijling, mooi parcours.
Gerrit C
Mountainbiker

Post by Gerrit C »

Knappe toertocht: tracks, bevoorradingen, ... . Voor ons den eerste keer. Alleen spijtig dat één van ons over kop gegaan is en moest afgevoerd worden naar de dienst spoedgevallen in St Pierre Ottignies. Hij is ondertussen al thuis met een plaaster rond zijn hand om twee beentjes op hun plaats te houden tot aan de operatie. Helm heeft zijn nut bewezen: enkel wat schaafwonden en blauwe plekken. Dank aan allen die geholpen hebben.
G-love
Mountainbiker

Post by G-love »

mijn 5de keer dat ik deze rijd (allez voor zo goed ik het mij herinner...)
dit is voor mij de referentie van hoe je een perfecte tt organiseert!
overal seingevers, die hun werk doen! goede uitpijling, machtig mooi parcours (heb je niet in de hand, i know...) en de bevoorrading :drunk:
wat mij betreft tot volgend jaar!!!

ik miste alleen de beklimming aan dat viaduct of die autosnelweg... maar das gewoon omdat we daar volgens mij heel dicht tegen zatenen me afvroeg wanneer deze ging komen.
Post Reply