Ma 11/11/2013 Wervik :: 13e Raketmannen TT

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
RidingButcher
Mountainbiker

Re: Ma 11/11/2013 Wervik :: 13e Raketmannen TT

Post by RidingButcher »

Met 4 gestart deze morgen voor de 50, 1 valpartij op een brug, en 1 derailleur afgebroken. 3 kwartier gewacht op de pechdienst (wel verstaanbaar door het vele materiaalpech) Dan maar via de baan teruggekeerd naar Wervik. Toch een pluim voor de mooie rit
blackie
Mountainbiker

Post by blackie »

the grandmaster wrote:nobbynics zijn enkel nodig voor de eerste 20 km, de rest kun je afrijden met slicks!
manman, wat heb ik gevloekt op uw uitspraak.... met een zomerachterband was het bij momenten niet te doen.
natuurlijk wel leren glijden wat op zich niet mis is maar als je jezelf er totaal niet aan verwacht...
Ook gezien dat er veel veranderingen gebeurd zijn de laatste dagen want pijlen die doorkruist waren en in andere richtingen stonden betekenden dus mooi offroadstuk maar niet op dit moment =D> dus nog iets verder op de baan.

Prachtige bevoorradingen, één van de betere organisaties en nu was de fietsstalling niet toegankelijk voor iedereen, heb dit anders geweten.

Met een kleine 90 km thuisgekomen.

Doe zo voort maar zulke uitspraken mogen maar dan met een aangepaste smiley erachter.
duwerke
Mountainbiker

Post by duwerke »

Klote tocht! Na 6km gaan aanschuiven bij de rest met pech.
Ook de informatie van de organisatie kan een stuk eerlijker!
Het was de laatste keer in de streek.
blackie
Mountainbiker

Post by blackie »

duwerke wrote:Klote tocht! Na 6km gaan aanschuiven bij de rest met pech.
En wat vond je van de andere 54km?
max003
Mountainbiker

Post by max003 »

Kvond het allemaal nog al redelijk te doen. Enkel de 2e strook na de 2e bv en het laatste stukske offroad :roll: waren iets minder. Soms ne keer slalom tussen de wandelaars en geparkeerde medemensen gedaan.
Parcours was stukken beter dan vorig jaar en 3,5 bv op 60 km, waar ga je da nog vinden.
Wervik, tot volgend jaar.
Maar mij moet je toch eens uitleggen waarom er zoveel mensen matriaalpech hebben. Als alles goed afgeregeld en ingevet is en je schakelt een beetje conservatief.....
Kweet nie maar ligt het dan nie meer aan de mens dan aan de omstandigheden? :oops:
Mij nie direct afschieten hé [-o<
spiermassa
Mountainbiker
Location: trek fuel ex8 29'r en 26'r,trek stache,specialized fatboy,cube reaction,,thomson x-line

Post by spiermassa »

kweet het kweet het.....de getrainde biker graakt ier overal door mo ik heb laat aangezet en veel familiale bikers gezien met kids of gelegenheidsbikers .....en voor die mensen lag het nie te doen.Pas op de organisatie kan hier niks aan doen want deze toestanden komt ge nu overal tegen.En over de pech ......daar kiest ge nie voor ,ne stamp yeveel,schakelen op tverkeerde moment en ge hebt prijs.mo we gant positief houden de organisatie blijft top.En het weer het mag stoppen met regenen,ik verlang al naar vriesweer.Aan alle wielertoeristen....ga eens in de zomer ne mtb tocht doen en ge zult jullie meer jeunen.
slooverke
Mountainbiker

Post by slooverke »

blackie wrote:
En wat vond je van de andere 54km?

Die waren super he Blackie!!! ,niet te vuil, niet te vettig, eigenlijk een beetje te droog............. Maar ik snap veel bikers hoor!!! Niet iedereen houdt hiervan, stoempen, stoempen en nog eens stoempen, en als ge materiaalpech krijgt is het idd klote, vandaag na 20 km kon ik ook bijna niet meer schakelen, vooraan alleen nog middenblad en achteraan van de ene versnelling op de andere springen.... 2 weken terug is alles vernieuwd geweest, maar vandaag door het slijk schakelde het niet, maar niet zagen of klagen, we zijn gewoon doorgereden op halve kracht en die lus van 10 km links laten liggen.......

Het is winter(bagger)werk he vanaf nu.... :drunk: :drunk: :drunk: :drunk: :drunk: :drunk: :drunk: :drunk: :drunk:
Falco Peregrinus
Mountainbiker

Post by Falco Peregrinus »

Ook de informatie van de organisatie kan een stuk eerlijker!
Het was de laatste keer in de streek.
Echt jammer. Ik vond het een prachtig parcour. Heel wat onberijdbare stukken werden er uit gehaald. Het stoempen en duwen hoort nu eenmaal bij deze sport. Naast de organisatie was de bevoorrading de beste die ik ooit al gezien heb: wafeltjes, kippeboutjes, gefrituurde hapjes, redbull,... Ook de après met dj maakte de tocht echt af.

Proficiat Raketmannen! Tot volgend jaar!!! :-D :-D :-D
KUBA
Mountainbiker
Location: Speci Stumpjumper , Canyon Grand Canyon CF SLX RS1.LTD , Rocky Mountain Element 70 RSL

Post by KUBA »

max003 wrote: Kweet nie maar ligt het dan nie meer aan de mens dan aan de omstandigheden? :oops:
Mij nie direct afschieten hé [-o<
Amen to that :wink:
Brede Boskanter
Mountainbiker

Post by Brede Boskanter »

Deze morgen hier ook iets na achten vertrokken met een 6-tal Boskanters .Na enkele telefoontjes van het thuisfront werd ik door de rest opgewacht waarna we de verloren tijd probeerden in te halen .Dank zij onze rapsten op kop 1 keer verkeerd gereden maar dank zij deze misser een heel romantisch stukje langs het water mogen aanschouwen .Het parcours was merendeels goed te doen maar natuurlijk hier en daar enkele honderden meters ferm stampen .Voor mij persoonlijk de eerste keer dat ik strook 1 nie tot boven kon rijden ( waarschijnlijk de jaren ) .Na 46 km zeer content terug binnen gebold net voor de meute , met als gevolg nie wachten aan de afspuit en een lekkere warme douche .Raketmannen bedankt voor het afwisselende parcours , de superbevoorradingen , de ambiance en al de rest .Boskanters bedankt voor de companie en het wachten .Wervik , bij leven en welzijn tot op 11/11/2014.
Post Reply