Zo 10/11/2013 Huizingen :: WCup Classic

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Pirgy
Mountainbiker

Re: Zo 10/11/2013 Huizingen :: WCup Classic

Post by Pirgy »

Vandaag gaan bepijlen en ja, ik kan niet ontkennen dat het vettig is. Dat kan niet anders met zo'n weer hé. Een goed profiel is toch wel aangeraden. Ikzelf rij met Racing Ralf 29x2.1 en dat was toch soms doorslippen zene. 2.35 of een groffer profiel zou beter zijn.
Succes met jullie bandenkeuze en tot zondag
moonrider
Mountainbiker

Post by moonrider »

Ja modder is er tegenwoordig overal , waar ik niet van hou zijn plassen als beken ! Zijn de hellingen en afdalingen berijdbaar of staan we allen te voet ? Niet dat ik een doetje ben maar heeft al hier serieus geregend en ik ken hier bij ons hellingen die je niet op geraakt al fietsend .

Moonie
Jemp
Mountainbiker

Post by Jemp »

Jammer voor de organisatie, maar ik ga passen. 't Zal een ramptoerist ritje worden in de Vlaamse Ardennen op de baan. :-(
Zou erg graag de streek rond huizinge eens leren kennen, maar in iets betere omstandigheden.
, t Zal voor een volgende tocht zijn.
El Toro Cycling Club HB
Mountainbiker

Post by El Toro Cycling Club HB »

Pirgy wrote:Vandaag gaan bepijlen en ja, ik kan niet ontkennen dat het vettig is. Dat kan niet anders met zo'n weer hé. Een goed profiel is toch wel aangeraden. Ikzelf rij met Racing Ralf 29x2.1 en dat was toch soms doorslippen zene. 2.35 of een groffer profiel zou beter zijn.
Succes met jullie bandenkeuze en tot zondag

Bedankt voor de eerlijke informatie, hoop voor jullie dat het vanaf nu droog blijft, zodat het er een beetje beter bij komt te liggen, maar ik vrees het ergste.
In de lage landen en vlaanderen wordt het serieus op sommige plekken waterfietsen.

el toro
degregge
Mountainbiker

Post by degregge »

Zit er in de 35 km ook veel technische
Stukken, want heb ni veel tijd moet
Nog naar nen doop.
maar wil deze tocht zeker ni missen.
Appelsapje
Mountainbiker

Post by Appelsapje »

Iedereen die zichzelf een "mountainbiker" noemt komt deze zondag naar Huizingen, of het nu veel geregend heeft of niet. 8) Huizingen is gewoonweg een top toertocht. Veel in 't bos, zowel omhoog als naar omlaag, met mooie stukken single track. Huizingen staat nog steeds in mijn top 5 van mooiste tochten in België.
Al dat getwijfel van: "zou ik komen, gaat het niet te vettig zijn?" is voor niets nodig. Daarom doe je toch net aan mountainbiken. anders kan je evengoed op de weg gaan rijden als je niet tegen modder kan. :-)
En, de echte mountainbikers gaan maandag dan natuurlijk ook naar Ottenburg, evenzeer een geweldige tocht die je niet mag missen. 8)
afdalerke
Mountainbiker

Post by afdalerke »

Appelsapje wrote:Iedereen die zichzelf een "mountainbiker" noemt komt deze zondag naar Huizingen, of het nu veel geregend heeft of niet. 8) Huizingen is gewoonweg een top toertocht. Veel in 't bos, zowel omhoog als naar omlaag, met mooie stukken single track. Huizingen staat nog steeds in mijn top 5 van mooiste tochten in België.
Al dat getwijfel van: "zou ik komen, gaat het niet te vettig zijn?" is voor niets nodig. Daarom doe je toch net aan mountainbiken. anders kan je evengoed op de weg gaan rijden als je niet tegen modder kan. :-)
En, de echte mountainbikers gaan maandag dan natuurlijk ook naar Ottenburg, evenzeer een geweldige tocht die je niet mag missen. 8)

de echte mountainbikers rijden in de zomer :-({|=
wattie
Mountainbiker

Post by wattie »

afdalerke wrote:
Appelsapje wrote:Iedereen die zichzelf een "mountainbiker" noemt komt deze zondag naar Huizingen, of het nu veel geregend heeft of niet. 8) Huizingen is gewoonweg een top toertocht. Veel in 't bos, zowel omhoog als naar omlaag, met mooie stukken single track. Huizingen staat nog steeds in mijn top 5 van mooiste tochten in België.

Ik mtb in de zomer en in de winter, wat ben ik dan? Nen echte echte of nen halve echte :lol: .

En ik ga deze morgen ook eens proberen. Voorlopig volgens de buienradar regen tot 9 à 10 uur, dus niet te vroeg vertrekken.
Appelsapje
Mountainbiker

Post by Appelsapje »

afdalerke wrote:

Echte mountainbikers rijden zomer EN winter, en blijven zeker niet thuis voor een "pelleke slijk" 8)
moonrider
Mountainbiker

Post by moonrider »

Jemp wrote:Jammer voor de organisatie, maar ik ga passen. 't Zal een ramptoerist ritje worden in de Vlaamse Ardennen op de baan. :-(
Zou erg graag de streek rond huizinge eens leren kennen, maar in iets betere omstandigheden.
, t Zal voor een volgende tocht zijn.

Komaan hé [-( , ik ga alleszins :wink:
De Yoerik gaat mee met mij .

Moonie
Post Reply