Zo. 25/08 /2013 - 17 de Oeterdalmarathon+ Toertocht
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Re: Zo. 25/08 /2013 - 17 de Oeterdalmarathon+ Toertocht
Knap gereden VoskeVos in de bossen wrote:Ik ben thuis aangekomen met loodzware benen, misschien omwille van de schutterij naast de start/eind streepEen mooi en vermoeiende marathon (had toch op mijn kounteur 90 km)...het is zoals een van de Wringers zei: het wordt zwaarder omdat we ieder jaar een jaar ouder worden. Ben pas 63 geworden......zou hij gelijk hebben
Bedankt Maarten voor de snelle start, bedankt Strammer Max voor de rest
Ik weet niet waar jij was maar wij hebben geen druppel regen gehad en waren binnen rond 12:00 uflipp wrote:Geen regen ? Om 11.30h was ik toch blij dat ik mijn jaske bij had
- Vos in de bossen
- Mountainbiker
Post by Vos in de bossen »
Klopt wat de regen betreft, daar tussen de Litzberg en de Maasvalley, heeft het geregend, en nadien ook toen we ..... ergans anders waren ((denk in Opoeteren/Rotem?).......een klein en fijn regentje om af te koelen, niet zo' n zoals 2 of 3 jaar geleden 
om half 12 op de parking regende het ook toen we gedaan hadden
Hoe is het trouwens met die mens die op het einde van de 40 km bij de bergaf langs de kant lag ?
die zag er niet goed uit en hulpdienst was erbij.
Hoe is het trouwens met die mens die op het einde van de 40 km bij de bergaf langs de kant lag ?
die zag er niet goed uit en hulpdienst was erbij.
Hoi,
Vandaag de tt van 40km met 440 hm gedaan.
Hier mijne film.
http://www.pinkbike.com/video/328771/" onclick="window.open(this.href);return false;
Grt. Jo
Ps Een wit tellertje gevonden, afgegeven aan de fietsbewaking!
Hier mijne film.
http://www.pinkbike.com/video/328771/" onclick="window.open(this.href);return false;
Grt. Jo
Vandaag na lange tijd me ook nog eens aan de 100 km gewaagd,was een mooie toer en het laatste stuk van 10 km was toch nog zwaar!!! Mijn Rox gaf 102km en 1043hm,19.7 gemiddeld...
- Vos in de bossen
- Mountainbiker
JB wrote:Hoi,
Hier mijne film.
Grt. Jo
- Vos in de bossen
- Mountainbiker
Blij dat ik je tegen gekomen ben....t'was wel een zware dag, had 2 pilletjes genomen, is wel goed tegen de angor pijnen, maar het laat de bloeddruk ook dalen,flipp wrote:Wij hebben heel de maasvallei in de regen gereden. Tzal plaatselijk geweest zijn dan...
........de loodzware benen komen in feit van mijn Cedocard....ti's dit of dat.....thuis blijven en zich laten verkankeren, oud worden en grommelen, of wel onder vrienden een toertocht maken....