From East to West 13/14 juli 2013

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
PETER14
Mountainbiker

Re: From East to West 13/14 juli 2013

Post by PETER14 »

Ah btw, heeft er iemand een adres van dat crossparkoerke of is dit prive? Voor de organisatie, ik heb me anders wel goed geamuseerd, misschien ben ik te verwend ofzo? De rest was anders dik in orde, daar kunnen veel organisatie nog veel van leren.
Dat ligt in de planterijstraat in Ruiselede, ben er vandaag geweest en de boer was zijn koeien erdoor aan het drijven naar de weide, vriendelijke meneer! Is mijn favorietje hier in mijn streek!

Even er aan toevoegen, iemand zei om de stukken in Beernem langs de vaart er in te steken en wat ik zelf ook had geapprecieerd, maar die stukken zijn op sommige plaatsen serieus toegegroeid, vandaag kunnen ondervinden, serieus gebraamd geweest, zelf stukje moeten terug keren, geen doorkomen aan. ](*,)

Daaraan zie maar nog eens dat je voor iedereen niet goed kan doen, ik heb mij daar entegen wel reuze geamuseerd vorige week in Aalter, tot de volgende zou ik zeggen!
BerggeitCasualFietser
Mountainbiker

Post by BerggeitCasualFietser »

PETER14 wrote:
Ah btw, heeft er iemand een adres van dat crossparkoerke of is dit prive? Voor de organisatie, ik heb me anders wel goed geamuseerd, misschien ben ik te verwend ofzo? De rest was anders dik in orde, daar kunnen veel organisatie nog veel van leren.
Dat ligt in de planterijstraat in Ruiselede, ben er vandaag geweest en de boer was zijn koeien erdoor aan het drijven naar de weide, vriendelijke meneer! Is mijn favorietje hier in mijn streek!

Even er aan toevoegen, iemand zei om de stukken in Beernem langs de vaart er in te steken en wat ik zelf ook had geapprecieerd, maar die stukken zijn op sommige plaatsen serieus toegegroeid, vandaag kunnen ondervinden, serieus gebraamd geweest, zelf stukje moeten terug keren, geen doorkomen aan. ](*,)

Daaraan zie maar nog eens dat je voor iedereen niet goed kan doen, ik heb mij daar entegen wel reuze geamuseerd vorige week in Aalter, tot de volgende zou ik zeggen!
Merci alvast! Bij gelegenheid eens passeren ;)

Ivm opmerking van bramen: daar heeft iedere organisatie mee te maken denk ik, gisteren in Waasmunster is er ook gemaaid (is trainingsgebied voor mij), denk dat dat gewoon een keuze is om die inspanning te doen om dat extraatje te brengen. En daarmee wil ik niet t gevoel geven om nog eens kritiek te geven, maar zo'n dingen worden geapprecieerd...
Witten79
Mountainbiker

Post by Witten79 »

gm,

ik denk dat we idd een beetje veel gewend zijn.
ik vond het ook een mooie organisatie.
Weet er soms iemand welk drankje dit was bij de bevoorrading?
En waar te koop?

ik heb wat gezocht op de website van First class nutrition, maar ik vind het niet.

gr Witten
Freewilly
Mountainbiker

Post by Freewilly »

Wij hadden een samenwerking met First Class Nutrion en Moutainbike.be, misschien kan je daar de vraag stellen. Idereen was zo te horen heel content van dit produkt.

Omtrent het niet toestaan van privestukken , krijgen we telkens als antwoord , dan, zullen er nog
de vraag stellen.
En zoals soms in het verleden al eens gebeurde dat de prive stukken gebruikt werden in de week als training !!

Maar voor volgend jaar proberen we net als voor nu komende op 12 oktober om toelating te verkrijgen, wij hebben het niet gemakkelijk om vlug offroad te gebruiken, ofwel nemen we de aanloop van de winter vtt. Road zullen we steeds hebben omdat we in het centrum van Aalter vertrekken.We moeten ergens de keus maken, prachtige accomodatie of back in de town....

tot volgende O:)
BerggeitCasualFietser
Mountainbiker

Post by BerggeitCasualFietser »

Het misbruiken van prive stukken is idd een steeds wederkerend probleem, hier ook in de buurt stuk geweigerd door misbruik, was klim in steenpunt + ideale overgang tussen twee stukken.
Niet alleen voor training maar ook door GPS'ers.
Je kan denk ik niet anders dan borden zetten voor prive, en niet buiten de tt om gebruiken en op allerhande kanalen benadrukken...
Post Reply