Raid Sart-Tilman 13/03/05

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
Splenter
Mountainbiker

Post by Splenter »

hoh, welke ondergrond zou er liggen. Geen idee. en kga het ook nie weten, want er is kennelijk geen één goede ziel die voorbij leuven rijdt met een vierkante cm op overschot.
soit, de leute!
Gunter
Mountainbiker

Post by Gunter »

xt'ke wrote:Hoe mogen we de ondergrond daar morgen verwachten? Zeer vettig?
ik denk dat er inderdaad stukken zullen zijn met serieuze modderpap maar toch ook veel stukken met bevroren sneeuw of gewoon bevroren modder; het heeft vandaag in de Hoge venen toch nog goed gesneeuwd (volgens de radio)

ik doe ook een gok en ga mijn tractorbanden er niet opleggen (maar wel in de auto meenemen) en er eerder goe lopende bandjes opleggen; hopelijk gok ik niet verkeerd want anders geraak ik geen enkele berg op zonder door te sluisen op men achterwiel
Gunter
Mountainbiker

Post by Gunter »

Splenter wrote:hoh, welke ondergrond zou er liggen. Geen idee. en kga het ook nie weten, want er is kennelijk geen één goede ziel die voorbij leuven rijdt met een vierkante cm op overschot.
soit, de leute!
Splenter, ik rij voorbij Leuven en heb nog enkele cm2's over maar aangezien ik zelf mijn mtb in de auto leg heb ik geen cm2's genoeg over om er nog een 2de bike op te smijten; tenzij je hem volledig gedemonteerd hebt
Splenter
Mountainbiker

Post by Splenter »

Gunter wrote:
Splenter wrote:hoh, welke ondergrond zou er liggen. Geen idee. en kga het ook nie weten, want er is kennelijk geen één goede ziel die voorbij leuven rijdt met een vierkante cm op overschot.
soit, de leute!
Splenter, ik rij voorbij Leuven en heb nog enkele cm2's over maar aangezien ik zelf mijn mtb in de auto leg heb ik geen cm2's genoeg over om er nog een 2de bike op te smijten; tenzij je hem volledig gedemonteerd hebt
Nope, helaas, ik ben ook niet meer naar mijn kot vertrokken nu. Toch bedankt voor het voorstel.
zotte mol
Mountainbiker

Post by zotte mol »

Splenter wrote:
Gunter wrote:
soit, de leute!
Nope, helaas, ik ben ook niet meer naar mijn kot vertrokken nu. Toch bedankt voor het voorstel.
cheque pm!
Tom
Mountainbiker

Post by Tom »

Gunter wrote:
ik denk dat er inderdaad stukken zullen zijn met serieuze modderpap maar toch ook veel stukken met bevroren sneeuw of gewoon bevroren modder; het heeft vandaag in de Hoge venen toch nog goed gesneeuwd (volgens de radio)

ik doe ook een gok en ga mijn tractorbanden er niet opleggen (maar wel in de auto meenemen) en er eerder goe lopende bandjes opleggen; hopelijk gok ik niet verkeerd want anders geraak ik geen enkele berg op zonder door te sluisen op men achterwiel
Jij hebt dus zwaar verkeerd gegokt, niet :wink: ??
55 km modderschaatsen was het !!
Gunter
Mountainbiker

Post by Gunter »

Tom wrote:
Gunter wrote:

Jij hebt dus zwaar verkeerd gegokt, niet :wink: ??
55 km modderschaatsen was het !!
inderdaad, totaal verkeerd gegokt!!!! en het serieus mogen voelen ook! op de stukken waar er echt dikke modder lag was het voor mij hopeloos; op de goed berijdbare stukken kon ik dan weer vitesse geven

maar heb anderen met tractorbanden ook bezig gezien en die konden er ook op sommige stukken totaal niet door hé...
LuckyIron
Mountainbiker

Post by LuckyIron »

't was voor iedereen stoempen en ploeteren. Maar 'k heb mij wel geamuseerd, afgezien, genoten...

en met een tijd van 3u25 ben ik wel tevreden:

foto's online!

8)
LuckyIron
Mountainbiker

Post by LuckyIron »

Guest

Post by Guest »

100% modder
0% fun
wat had deze tocht met MTB nog te maken?
het zal toch serieus moeten beteren vooraleer ik naar Eupen,Voeren,Olne spa olne en hamoir trek.
van de eerste tot de laatste meter was het gewoon blubber.
wel goe gelachen met ene zijn camelbakske, da was precies een schoolkabaske a la "terug naar school" die walenkoppen hebben toch echt geen smaak hoedat ze daar op ne tt moeten aankomen.[/code]
Post Reply