Zo 10/03/2013 Rekkem-Menen :: 14de Smokkelaarstocht

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
steviejanneke
Mountainbiker

Re: Zo 10/03/2013 Rekkem-Menen :: 14de Smokkelaarstocht

Post by steviejanneke »

gedewe wrote:ook vanmorgen gereden en vanuit wervik nr rekkem gereden , daar de 30 km en dan terug . Ik waande mij soms in de ardennen , water , water , natte sneeuw . Jammer voor de organisatie , die mooie madammekes aan de bevoorradingen warmden mij wel beetje op
:-D :-D :-D

A is dat hier de "groeps-kuffelaar"..... alle toch met de knappe vrouwtje =D>
Brede Boskanter
Mountainbiker

Post by Brede Boskanter »

Hier gisteren ook gestart met een 8-tal Boskantrijders .Na de eerste strook werd al duidelijk dat het nat zou worden .Door de regen en de sneeuw , op en neer , nogal vlot naar de eerste bevoorrading met de jolige dames .Daarna richting Bellegem waar enkele doorweekte offroadstukken en pittige hellingen ons opwachtten .Na de tweede bevoorrading was bij mij het beste eraf zeker na een zeer vettig stuk in Rollegem .Dank zij een pientere parcourskeuze net na de LAR toch nog net na de eersten binnengebold .Met een lekker warme douche de modder en de sneeuw weggespoeld .Tijdens de apres met de vrienden nog enkele Moinettes binnengegoten en daarna zeer tevreden terug huiswaarts.Keybones bedankt voor het zeer vele werk en tot volgend jaar .Volgende afspraak zondag in Gits .
Tubeken
Mountainbiker

Post by Tubeken »

steviejanneke wrote:
Fritsie wrote:
Tubeken wrote:Wegens afspraak met familielid gestart, anders ging'k blijven liggen ](*,)

Op een 'kerkpadje' in een bocht onderuit gegaan aan 5km/h, wss iets teveel aan voorrem getrokken.
Gevallen op rechterknie, schaafwonde, ei op de knie, broekstuk en bril kapot.

Is me ook overkomen. Blijkbaar liggen sommige tegelpaadjes er glad bij. Een laagje groene mos door de voorbije natte maanden zorgde er in mijn geval voor dat ik de grond van dichtbij kon bewonderen.
+1
beschamend om te zeggen :oops: maar niet van te remmen eerder van ](*,)

volgens het kl*te weer was het goed berijbaar
ik ben tevreden dat ik waterdicht schoenen heb gekocht, zo kon in in de plassen rijden waar de modder "weg-gespoeld" was....

alleen spijtig als het koud is of regend dat ons clubje terugvalt op 1 man :-"
Pfff, pijnlijke rechterknie wi! Vorig jaar al twee maanden uit door meniscusscheur linkerknie, hopelijk nu niet de rechterknie, rust tot vrijdag! (maar met dat weer kunnen we nie anders, chance! :( )

En die paadjes, in de zomer bij droog weer is't vlammen daarop ...
Slick
Mountainbiker

Post by Slick »

Was me dat een vettig maar verrassende rit. Niets dan lof voor de parcours-bouwers/beheerders. Sommige stukken liet men achterwege, maar bij droger weer was dit een zeer mooie rit. Er zat massa's werk in deze rit.
De (com)passie-jenever op 4km van het einde, konden we goed gebruiken.
Na 50km ijskegelen, met voldaan gevoel, terug naar Aarsele.

Tegenterter Slick 8)
Dekker
Mountainbiker

Post by Dekker »

Hartelijk dank aan de moedige deelnemers die de barre weersomstandigheden trotseerden! =D> =D>
De lovende commentaren porren ons aan om volgend jaar opnieuw iets mooi in elkaar te knutselen.
Met een vrolijke bende Keybones moet dit zeker lukken!
Ondanks de hevige regen op vrijdag, sneeuw en bittere koude op zondag een geslaagd weekend!!
Tot volgend jaar, met meer en beter weer :bounce: :bounce:

Ook tot op een of andere tocht, we zullen mekaar herkennen aan de Ronde Pulle, santé! :drunk:

enkele sfeerfoto's:
https://plus.google.com/photos/11116775 ... 3247660897
BrunoD
Mountainbiker

Post by BrunoD »

Dank u voor deze foto's
Post Reply