Kan je met een 800 of 810 ook een eerder gereden route omgekeerd rijden?
Kan je met 800 of 810 ook naar bepaald punt op die eerder gereden route navigeren, snelste route?
Zet een 800 of 810 ook een route uit, bijv. route van 80km vanaf vertrekpunt? zoals MIO kan doen?
Waarom? Als ik met de club ga fietsen ben ik nog wel eens aan de late kant, als ik dan te laat ben kan ik de route tegengesteld rijden of stuk afsnijden en zo toch aansluiten?
Nieuwe ! Edge 510 en 810
Plaats hier je GPS gerelateerde vragen en routes .
Re: Nieuwe ! Edge 510 en 810
Kan je met een 800 of 810 ook een eerder gereden route omgekeerd rijden?
=> Ja
Kan je met 800 of 810 ook naar bepaald punt op die eerder gereden route navigeren, snelste route?
=> Ja
Zet een 800 of 810 ook een route uit, bijv. route van 80km vanaf vertrekpunt? zoals MIO kan doen?
=> Nee
=> Ja
=> Ja
=> Nee
-
fieldmarshall
- Mountainbiker
Post by fieldmarshall »
De Bluetooth functionaliteit is een mooie extra, maar volgens mij ontbreekt er nog een feature: Dat je op je map kan zien waar je "vrienden" zich bevinden. Dit lijkt mij handig als je in groep rijdt en je zit voor/achter...
- Justin
- Mountainbiker
- Location: Scott Spark 910 2017 / Orbea Alma Carbon OMG 2013 / Cube LTD4 2004
Volgens het promo-filmpje op de site van Garmin zou dit nogthans mogelijk moeten zijn.fieldmarshall wrote:De Bluetooth functionaliteit is een mooie extra, maar volgens mij ontbreekt er nog een feature: Dat je op je map kan zien waar je "vrienden" zich bevinden. Dit lijkt mij handig als je in groep rijdt en je zit voor/achter...
Als beide rijders constant de link opgebouwd laten met hunne app op de smartphoneJustin wrote:Volgens het promo-filmpje op de site van Garmin zou dit nogthans mogelijk moeten zijn.fieldmarshall wrote:De Bluetooth functionaliteit is een mooie extra, maar volgens mij ontbreekt er nog een feature: Dat je op je map kan zien waar je "vrienden" zich bevinden. Dit lijkt mij handig als je in groep rijdt en je zit voor/achter...
En als beide smartphone's constant de link opgebouwd laten met de cloud
Kan iemand zeggen hoe het touchscreen van de 510 reageert bij modder, met handschoenen aan, bij regen...?
En is hij de meerprijs van 60 euro waard tegenover de 500? Ik ben van plan hem met mijn iPhone te koppelen, maar weet niet of dit een echte meerwaarde is.
En is hij de meerprijs van 60 euro waard tegenover de 500? Ik ben van plan hem met mijn iPhone te koppelen, maar weet niet of dit een echte meerwaarde is.
- Justin
- Mountainbiker
- Location: Scott Spark 910 2017 / Orbea Alma Carbon OMG 2013 / Cube LTD4 2004
Heb zelf een 800 en nog geen problemen van het touchscreen gehad, zelfs niet met een extra screenprotector. Ik veronderstel dat een 500/510 ook vlotjes zal werken in zulke omstandigheden.
-
Pinkentree
- Mountainbiker
Post by Pinkentree »
Via een review op dit filmpje uitgekomen. Lijkt me wel te werken.
Ik zit me dezelfde twijfel DoubleOne, laat weten wat je beslist
" onclick="window.open(this.href);return false;
Ik zit me dezelfde twijfel DoubleOne, laat weten wat je beslist
" onclick="window.open(this.href);return false;
Versie 4.20 is gisterenavond uitgekomen.
Via WebUpdate binnen te halen, ook voor de Edge 510
Changes made from 3.60 to 4.20:
•Added Strava segment support! To start receiving Strava Live Segments: link your Garmin Connect account to your Strava Premium account, upload an activity to Garmin Connect so it sees you have the latest firmware, and sync with Garmin Connect through Garmin Express or Garmin Connect Mobile!
•Increased maximum number of segments to 100.
•Fixed an issue causing disabled segments to be enabled after updated leaderboard information from Garmin Connect.
•Fixed an issue where the auto pause feature was not correctly pausing the timer when the user stops moving.
•Fixed an issue where turn prompts where not always being displayed for valid turns on course routes.
•Fixed several general UI related issues.
Via WebUpdate binnen te halen, ook voor de Edge 510
Changes made from 3.60 to 4.20:
•Added Strava segment support! To start receiving Strava Live Segments: link your Garmin Connect account to your Strava Premium account, upload an activity to Garmin Connect so it sees you have the latest firmware, and sync with Garmin Connect through Garmin Express or Garmin Connect Mobile!
•Increased maximum number of segments to 100.
•Fixed an issue causing disabled segments to be enabled after updated leaderboard information from Garmin Connect.
•Fixed an issue where the auto pause feature was not correctly pausing the timer when the user stops moving.
•Fixed an issue where turn prompts where not always being displayed for valid turns on course routes.
•Fixed several general UI related issues.