Super tocht. 55 heerlijke kms.
Heb er van genoten alleen liet mn materiaal me een
beetje in de steek op de terrils. Ketting wou niet meer
rondgaan?? Nog nooit voor gehad.
Een van de mooiste tochten van het jaar!
Za 24/11/2012 Maasmechelen
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
-
pathfinder
- Mountainbiker
-
Speedy Pinegel
- Mountainbiker
Re: Za 24/11/2012 Maasmechelen
Post by Speedy Pinegel »
Super genoten van de tocht. Voor de 55 km gegaan met de 2 terrils.
Ben overal bovengeraakt, wel bij terril 1 even voet aan de grond moeten zetten door een te gladde treinbil.
Voor de rest was alles in orde en goed bereidbaar. Af en toe wel enorm vettig, maar toch ook een groot deel van het parcour in aangenaam berijdbare staat.
Proficiat aan de organisatie, waarvan alles in orde was.
Alleen spijtig dat het zo lang aanschuiven was aan bikewash, dus heb ik die maar overgeslagen.
Iemand een idee van het aantal hoogtemeters van de 55 km met de 2 terrils?
Halverwege de 2de terrils heeft mijn gps geen hoogtemeters meer geregistreerd
.
Ben overal bovengeraakt, wel bij terril 1 even voet aan de grond moeten zetten door een te gladde treinbil.
Voor de rest was alles in orde en goed bereidbaar. Af en toe wel enorm vettig, maar toch ook een groot deel van het parcour in aangenaam berijdbare staat.
Proficiat aan de organisatie, waarvan alles in orde was.
Alleen spijtig dat het zo lang aanschuiven was aan bikewash, dus heb ik die maar overgeslagen.
Halverwege de 2de terrils heeft mijn gps geen hoogtemeters meer geregistreerd
Ik had er 539.Speedy Pinegel wrote:Iemand een idee van het aantal hoogtemeters van de 55 km met de 2 terrils?
Halverwege de 2de terrils heeft mijn gps geen hoogtemeters meer geregistreerd.
Proficiat aan de organisatie, niks op aan te merken want het weer is wat het is, heeeeerlijk vettig tochtje, zal wel aan het amteriaal zien of ik een grote beurt moet met de fiets. 1 klein minpuntje, was vertrokken om 12:30 en bij terugkomst heb ik op den apres maar 1 choufke kunnen drinken, want het was op...volgend jaar beetje meer stock inslaan 
heerlijke tocht, zoals altijd weer super organisatie en uitpijling.
chapeau voor de organisatie.
Dit jaar wel de 30 km gereden, mede door materiaalpech, en slechte condite (tijdje uit geweest door blesssure en ziekte)
volgend jaar zeker terug... en ooit zal ik die terrils bedwingen
chapeau voor de organisatie.
Dit jaar wel de 30 km gereden, mede door materiaalpech, en slechte condite (tijdje uit geweest door blesssure en ziekte)
volgend jaar zeker terug... en ooit zal ik die terrils bedwingen
- chellis
- Mountainbiker
- Location: Trek Elite 9.8 Pro Winner Amadeus 29" scott scale 910
Halverwege de 2de terrils heeft mijn gps geen hoogtemeters meer geregistreerd :
op mijn gps 53.85 KM en 701 hm
Halverwege de 2de terrils heeft mijn gps geen hoogtemeters meer geregistreerd :
op mijn gps 53.85 KM en 701 hm
- BASSMAN
- Mountainbiker
- Location: TREK 8500 '9 & '11- CUBE analog '8 - GIANT tcr1 '11 - CKT 369 '15 - Giant propel advance 1 '17
Om 13.00u vertrokken voor de 55km en toen stond er al een hele rij te wachten aan de spuit.Met 6 slangen was er voldoende materiaal aanwezig maar zal wel aan de (vuil)fietsen gelegen hebben.
Wat mij opviel,er waren maar weinig dames aant fietsen.Bepijling was prima en de 2de bevoorrading....................Géén drinken méér,en nogthans kwamen er nog een hele groep na ons.
Wat mij opviel,er waren maar weinig dames aant fietsen.Bepijling was prima en de 2de bevoorrading....................Géén drinken méér,en nogthans kwamen er nog een hele groep na ons.
-
koppigaard
- Mountainbiker
Post by koppigaard »
Ik sluit me aan bij de lof die de organisatoren krijgt toegezwaaid. Het nodige geduld om de fiets te douchen heb ik ook niet kunnen opbrengen. Een sterk pluspunt vind ik dat Decatlon een standje krijgt dicht bij de deur: kunnen we onmiddellijk langs voor nieuwe remblokjes.
- skin
- Mountainbiker
- Location: scott scale 30 orbea hydro 50 cube ltd sl 29 en kuota kebel
danny dan moet ge vroeger opstaan dan had ge met mij kunnen meerijden en dan had ge dames genoeg gezienBASSMAN wrote:Om 13.00u vertrokken voor de 55km en toen stond er al een hele rij te wachten aan de spuit.Met 6 slangen was er voldoende materiaal aanwezig maar zal wel aan de (vuil)fietsen gelegen hebben.