coast 2 coast medio september te boeken via joker

Info over de Transalp, marathons, leuke routes in onze buurlanden, mogelijkheden om te biken in je vakantiebestemming,... je vindt het hier!
ATEGEV
Mountainbiker

Post by ATEGEV »

Ha, wij reden samen oten de GPS een weg in 2 richt aangaf en we 3x moesten proberen om p e goede trac te geraken. :roll:

Proficiat aan Koen en Patrick van Pocoloco voor de schitterende tocht en de goede uitleg over de reizen. =D>

Nogmaals dankuwel Jawa voor het vervoer en het aangename gezelschap. [-o<
Rein
Mountainbiker

Post by Rein »

Bedankt Koen en collega (naam vergeten) voor de deskundige uitleg tijdens de info dag in Bierbeek, mooie tocht trouwens.
Kennismaking met GPS rijden viel na een poosje nogal mee.

Meisje met rode T shirt inderdaad in het begin v/d rit voorbijgereden, voor de rest werd ik enkel gepasseerd. Droeg mijn broek van Mountainbike.be tenue met een zwarte t shirt.

Sprak zaterdag met iemand uit Bonheiden en zag die ook zondag op de toertocht in Dilbeek. Als die persoon zich hier in herkent mag hij me altijd eens contacteren.

Twijfels over deelname aan Coast to Coast zijn bijna weggewerkt, enkel nog wat praktische problemen oplossen en dan kunnen we vertrekken,

Hasta luego

Ps Korte babbel gemaakt met Adri die als ex deelnemer aanwezig was, tot nog eens
jawa
Mountainbiker
Location: Cannondale F1000SL, decathlon rockrider 8.2, Ridley Icarus

Post by jawa »

Idd een zeer toffe tocht en aangename kennismaking met zowel de GPS, andere deelnemers als Poco Loco. Eerstdaags ga ik mij inschrijven voor de Coast2Coast.
@ Ategev: de nada, oftewel graag gedaan
@ mtb grietje: ik (met die zwarte C'dale) was daar ook op dat punt met die scherpe bocht aan het rondtoeren op zoek naar de juiste richting; en ge hoeft zeker niet beschaamd te zijn over uw mtb-capaciteiten, het ging toch vlot.
Zijn er hier mensen van het forum die reeds ingeschreven zijn voor de Coast2Coast? of voor de Ruta del Cid?

groeten,

Jawa
Rein
Mountainbiker

Post by Rein »

Ondertussen nog even meegeven dat je momenteel voor 60 euro heen en terug naar Barcelona of Valencia vliegt als je deze periode boekt bij Vueling.

Is wel makkelijk want vluchten vertrekken vanuit Zaventem (en niet Charleroi) en komen aan in Barcelona (en niet Gerona) en Valencia.

Dus zowel bruikbaar voor de deelnemers aan de Coast to Coast als die van de Ruta del Cid

See you there

Alle info op www.vueling.com
pocoloco
Mountainbiker

Post by pocoloco »

Rein wrote:Ondertussen nog even meegeven dat je momenteel voor 60 euro heen en terug naar Barcelona of Valencia vliegt als je deze periode boekt bij Vueling.

Is wel makkelijk want vluchten vertrekken vanuit Zaventem (en niet Charleroi) en komen aan in Barcelona (en niet Gerona) en Valencia.

Dus zowel bruikbaar voor de deelnemers aan de Coast to Coast als die van de Ruta del Cid

See you there

Alle info op www.vueling.com
Toch even ter verduidelijking: we verzorgen voor de CTC het transport van Girona naar het eerste hotel (toch ook al een uurtje bollen) maar niet vanuit Barcelona. CTC'ers moeten dus bij voorkeur een vlucht op Girona boeken (vrijdagavond of evtl. zaterdagmorgen vroeg) - Naar BCN mag ook maar dan moeten ze zelf zien hoe naar Girona te geraken.
Er zijn bussen tussen de twee luchthavens.
toerist
Mountainbiker

Post by toerist »

dezen met da blauw lintje was ikke
en ik ben al ingeschreven voor de c2c
see you there of ergens anders langs bikewegen
ATEGEV
Mountainbiker

Post by ATEGEV »

Tis hier al een tijdje niet meer op gereageerd geweest. Wie heeft zich onderts reeds ingechreven??
mtb grietje

Post by mtb grietje »

Kijk eens in mijn topic C2C 2005...

http://forum.mountainbike.be/viewtopic.php?t=14157

Daar vind je al wel enkele deelnemers...
Post Reply