Hallerbos
Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
ik zou zeggen dan in het bos, om tgewoon gemakkelijk te maken, op die centrale parking daar aan die borden daar met t plan op en zoJaps wrote:Kan voor mij ook, maar van aan het Gravenhof loopt er een wegje van ongeveer een goeie km tot aan het bos. Lijkt me niet zo onoverkomelijk...
Maar voor mijn part spreken we af in het bos zelf. Is mij gelijk.
Een kilometertje lijkt mij ook niet zodanig ver en het gravenhof is niet moeilijk te vinden.
Maar als ge toch in het bos wil afspreken, mij goed, zolang ge maar zegt hoe ik op die plaats moet geraken. Ken die kanten echt niet.
Probleem is misschien dat er meerdere ingangen en parkings zijn aan het bos en kans is dan groot dat ik op de verkeerde sta te wachten natuurlijk!
Maar als ge toch in het bos wil afspreken, mij goed, zolang ge maar zegt hoe ik op die plaats moet geraken. Ken die kanten echt niet.
Probleem is misschien dat er meerdere ingangen en parkings zijn aan het bos en kans is dan groot dat ik op de verkeerde sta te wachten natuurlijk!
ok, mss best GSM nummers dan uitwisselen, ik had is geinformeerd bij een kameraad die ook die dag meekomt en die zei dat het gravenhof al tegen sint genesius rode aanlag en vrij ver van het bos was, maar een kilometer is idd niet ver, voor mij is dat gravenhof dan wel ok.fille wrote:Een kilometertje lijkt mij ook niet zodanig ver en het gravenhof is niet moeilijk te vinden.
ik zou dan wel is het adres van dat gravenhof graag bekomen, dan is het makkelijker te vinden
Gravenhof ligt niet tegen Sint-Genesius-Rode aan. Wegbeschrijving kan je altijd zoeken op www.routenet.be
Waarom ik liever niet in het bos afspreek: Rond die tijd is het daar het drukst. Dat wil zeggen dat alle wandelaars, lopers,... daar dan met de wagen komen en het nogal eens chaos kan zijn. Zeker omdat in het weekend het bos zelf afgesloten is en je dus met je wagen niet tot op dat centrale punt zelf geraakt. Aan het Gravenhof zou je dus gemakkelijk je wagen moeten kunnen kwijtraken en van daar heb je zzn 'klinkerwegje' tot aan het bos. Is vlak, ligt wel wat modder op, maar ideaal om in te rijden lijkt mij. Bovendien kan je van daaruit ook nog een paar wegjes aan de andere kant van de steenweg doen, moest iemand nog zin hebben in een pittig extraatje...
Ik stel voor dat we dan toch afspreken op de parking van het Gravenhof (Hoofdingang vanop de steenweg, direct parking rechts na het binnenrijden) om 10u.
Waarom ik liever niet in het bos afspreek: Rond die tijd is het daar het drukst. Dat wil zeggen dat alle wandelaars, lopers,... daar dan met de wagen komen en het nogal eens chaos kan zijn. Zeker omdat in het weekend het bos zelf afgesloten is en je dus met je wagen niet tot op dat centrale punt zelf geraakt. Aan het Gravenhof zou je dus gemakkelijk je wagen moeten kunnen kwijtraken en van daar heb je zzn 'klinkerwegje' tot aan het bos. Is vlak, ligt wel wat modder op, maar ideaal om in te rijden lijkt mij. Bovendien kan je van daaruit ook nog een paar wegjes aan de andere kant van de steenweg doen, moest iemand nog zin hebben in een pittig extraatje...
Ik stel voor dat we dan toch afspreken op de parking van het Gravenhof (Hoofdingang vanop de steenweg, direct parking rechts na het binnenrijden) om 10u.
ik heb het gravenhof gevonden via google and I'll be there, is idd niet zover van het bos, c ya guys thereJaps wrote:Gravenhof ligt niet tegen Sint-Genesius-Rode aan. Wegbeschrijving kan je altijd zoeken op www.routenet.be
oh ja, ik zit nog op wintergewicht dus verwacht geen grote dingen van me