10/07/05 Bouillon-GRAND RAID GODEFROY

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
cataloog
Mountainbiker
Location: Cannondale Rush 01, Olympia team 29"er, Merida SCultura

Post by cataloog »

Mensen die niet ingeschreven zijn en toch willen gaan: ik heb hier nog een betaald inschrijvingsformulier voor de 90 km. Voor 20 euro kan het de deur uit.
Af te halen in Kampenhout.
Calvin
Mountainbiker

Post by Calvin »

Heb vorige week betaald, maar nog steeds niks ter bevestiging gekregen.
Heb wel via de site ingeschreven maar bij het versturen ging dit niet via outlook.
Dus geen enkele controle gehad of de inschrijving correct is door gestroomd.
Gestort op 250-0351242-90, is dit toch het juiste reknr ??? #-o

Iemand hetzelfde voor gehad ?

Greetz
Calvin
Fluffy
Mountainbiker

Post by Fluffy »

Calvin wrote:Heb vorige week betaald, maar nog steeds niks ter bevestiging gekregen.
Heb wel via de site ingeschreven maar bij het versturen ging dit niet via outlook.
Dus geen enkele controle gehad of de inschrijving correct is door gestroomd.
Gestort op 250-0351242-90, is dit toch het juiste reknr ??? #-o

Iemand hetzelfde voor gehad ?

Greetz
Calvin
Open Outlook en kijk in de map 'Verzonden items'...
Calvin
Mountainbiker

Post by Calvin »

Ja das hoe het normaal verloopt, werk dagelijks met e-mail en internet, maar ik kreeg hier geen overgang naar outlook.
Wanneer ik op "versturen" klikte (op inschrijvingsformulier op de site)kreeg ik enkel terug hetzelfde inschrijvingsformulier.
Geen bevestiging of rechtstreekse overschakeling naar outlook !!!

Hopelijk kunnen we ter plaatsen nog inschrijven mits ons betalingsbewijs te laten zien...

Greetz
Calvin
Willy D
Mountainbiker

Post by Willy D »

Calvin wrote:Ja das hoe het normaal verloopt, werk dagelijks met e-mail en internet, maar ik kreeg hier geen overgang naar outlook.
Wanneer ik op "versturen" klikte (op inschrijvingsformulier op de site)kreeg ik enkel terug hetzelfde inschrijvingsformulier.

Hopelijk kunnen we ter plaatsen nog inschrijven mits ons betalingsbewijs te laten zien...

Greetz
Calvin
Kunt ge het document niet afdrukken, inscannen samen met uw betalingsbewijs en dan doormailen?
Fluffy
Mountainbiker

Post by Fluffy »

Calvin wrote:Ja das hoe het normaal verloopt, werk dagelijks met e-mail en internet, maar ik kreeg hier geen overgang naar outlook.

Greetz
Calvin
Probeer eens het volgende: Zet INSCRIPTIONS AU GRG 2005 bij onderwerp en grand.raid.godefroy@skynet.be bij geadresseerde met als tekst (wel hier en daar wat wijzigen hé)

NOM=Amedee
PRENOM=DeChimpansee
ADRESSE=Kooi, 122
CODEPOSTAL=2000
LOCALITE=Antwerpen
PAYS=België
TELEPHONE=055555555
DATE_DE_NAISSANCE=01/01/1979
EMAIL=oeoeoe@hotmail.com
CATEGORIE=B
SEXE=M
NOMEQUIPE=
COURSEDIM=90
TOTAL=23
PAYEMENT=Virement
DONNEURDORDRE=Amedee
envoyer=opsturen
RES=23
langue=NL

Misschien lukt dat wel?
Fluffy
Mountainbiker

Post by Fluffy »

Ter info: 90 zijn de kms en 23 de prijs
Ziggy
Mountainbiker

Post by Ziggy »

Ik had ook de indruk dat het inschrijven niet 100% vlot verliep. Ik heb een paar keer ok (of versturen of zo) moeten drukken voor het lukte. Er wordt niet echt een bericht geopend of zo, maar het resultaat was een verstuurd bericht in de vorm zoals Fluffy aangeeft.
Ik heb ingeschreven op 21/6 en pas op 2/7 de bevestiging gekregen (via e-mail) dat ik ingeschreven was. Dus nog niet panikeren (maar als er niks verstuurd is via e-mail zou je best nog iets doorsturen).
Succes.
Rode Kogel
Mountainbiker

Post by Rode Kogel »

weet er iemand hoe het er bij ligt? modder??? ik heb nu nog de racing ralph van vorige week op liggen (pilip meirhaege) maar denk dat het nu modderiger gaat liggen. enige tips??? :-D
Fuerzabert
Mountainbiker

Post by Fuerzabert »

Terug van de GRG. Heb er de 160 opzitten. Amai, de omgekeerde richting is echt wle geen lachedingetje! Wat ik wel niet te doen vond was de te hoge inschrijvingsprijs. 40 euro voor een toch wel eentonige bevoorrading van grenadine, wafelkes en cake is toch wel er iets over! Ik kreeg wel een T-shirt die een maat of 2 te groot is voor een klein gijn ventje gelijk ik en een bandana die ik van zijn leven zal dragen! Voor die prijs konden ze wel werken met een chipsysyteem om dan toch deftige chronotijden neer te zetten en de kwaadwilligen geen kans te geven zich toch op het anakomstpodium te begeven. Soit, hetzij zo. Ik heb de 160eens gereden maar kom zeker niet terug. Bolland volgend jaar lijkt het perfecte alternatief...
Post Reply