Carbon Trek 9.8 is herrezen en model 2005 geworden...

Over alles wat met mountainbike te maken heeft kan je hier je ei kwijt!
Post Reply
Mountainbiker
Location: Trek Elite 9.8 '04-'05-'07-'09/Trek 8500/Cannondale Flash carbon 29'er/KTM 27,5"/Specialized Epic

Post by »

A d r i wrote:Dat is wel heel straf.. TREK SUCKS :evil:

Hebben ze ook een reden gegeven want dit is zeker niet de eerste gebroken 9.8 die ze binnen krijgen
Iets in deze aard ;

"Geachte heer,de scheur in het frame was na onderzoek afkomstig van een ongeval,zodoende kunnen wij u volgens de garantiebepalingen geen nieuw frame bezorgen."

Spijtig dat ik mijn videocamera niet op mijn helm kan zetten,blijkbaar nemen ze alleen maar beeldmateriaal aan ofzo?!?! Probeer die mannen maar eens uit te leggen dat het gebeurde tijdens een afdaling met een niveauverschil waar ik af kwam gedenderd..Mijne crossmax nog volledig intact,alsook de SID Team.What the fuck jongens...mijn maag draait echt om van Trek nu.Ik had ze,na de berichten op dit forum,wel eventjes anders ingeschat op klantenaanpak.
ivan
Mountainbiker

9.8

Post by ivan »

Heel straf, ben wel benieuwd naar het hele verhaal.
A d r i
Mountainbiker

Post by A d r i »

Wat kunnen ze dan wel doe, geven ze korting op aankoop van eventueel een nieuw frame (als je dat nog zou willen natuurlijk !) ?
Mountainbiker
Location: Trek Elite 9.8 '04-'05-'07-'09/Trek 8500/Cannondale Flash carbon 29'er/KTM 27,5"/Specialized Epic

Post by »

A d r i wrote:Wat kunnen ze dan wel doe, geven ze korting op aankoop van eventueel een nieuw frame (als je dat nog zou willen natuurlijk !) ?
Niks,nada,niente maar ondertussen vermoed ik wel een paar dingen...
Mountainbiker

Re: 9.8

Post by »

ivan wrote:Heel straf, ben wel benieuwd naar het hele verhaal.
Leg eens uit ivan,wat insinueer je ?
Last edited by on Wed 15 Dec 2004 19:44, edited 1 time in total.
Cokeske
Mountainbiker

Post by Cokeske »

hmmm, geen trek voor mij, zeker geen carbon :lol:

amai, kzou er ook ni goe van zijn, ge had hem nog maar een week zeker? onderdelen kunde nog herbruiken, maar een frame van 1700 € :-? kvoel met u mee #-o
Magura
Mountainbiker
Location: 4x alu, 1x krakbon, 1x tita + dolf, 1x tita 29",1x Cust Tec SingleSpeed, 1x staal, 1x tita zand

Post by Magura »

Verwijs naar dezen Topic en zeg dat dit voor Trek héél slechte reclame is. Misschien willen ze dan nog iets doen? #-o
Dzjowie
Mountainbiker

Post by Dzjowie »

Magura wrote:Verwijs naar dezen Topic en zeg dat dit voor Trek héél slechte reclame is. Misschien willen ze dan nog iets doen? #-o
Idd. Roert u maar zoals een duivel in een wijwatervatje. Vergeet niet dat er op dit forum zowat 3000 man is aangesloten, en nog 'ns x aantal personen dagelijks kijkt.

Ik zou die mensen in niet al te fijnzinnige bewoordingen duidelijk maken dat hun reputatie eraan is als ze dit standpunt volhouden. BTW, hun reputatie LIGT dus ook wel degelijk aan diggelen op dit moment...
catchup!
Mountainbiker

Post by catchup! »

Ik begrijp er geen snars van. Ze moeten toch makkelijk ongevalschade kunnen onderscheiden van een 'normale' scheur? Komaan zeg, en dat voor zo'n naam. Dat heb ik nog nooit gehoord.
Hoe kan je nu bewijzen dat een framebreuk NIET als gevolg van een ongeval of een andere abnormale belasting is??
JanMan
Mountainbiker

Post by JanMan »

catchup! wrote:Hoe kan je nu bewijzen dat een framebreuk NIET als gevolg van een ongeval of een andere abnormale belasting is??
Bijna onmogelijk te bewijzen.
Post Reply