Zo 26/02/2012 Nieuwenhove / Waregem :: 6de Flanders Field Ve

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
pedroso
Mountainbiker

Post by pedroso »

deftig parcours, mooie omgeving.
Wel redelijk stampen en douwen op sommige plekken (vettig).
Heb er in elk geval van genoten, bedankt.
barty
Mountainbiker

Post by barty »

bijkbaar iets te enthousiast op OK gedrukt #-o
Last edited by barty on Tue 28 Feb 2012 21:36, edited 4 times in total.
barty
Mountainbiker

Post by barty »

De vermoeidheid is ondertussen een beetje uit de benen :oops: ,dus tijd voor een korte verslaggeving van ons wedervaren.
Samen met Picasso vertrokken met de fiets vanuit onze hometown (en dat is niet waar mijn Stella staat,rarara)
gezellige drukte bij de inschrijvingstafel, beetje asfalt om uit Waregem te geraken en dan op weg voor gezellig tochtje maar ..veel te snel gestart.
De laatste kilometers voor de bevoorrading vond mijne compagnon het eens nodig om zijn achterwiel te tonen maar gelukkig deftige bevoorrading en onze tijd genomen met een droogje en een natje.
Na de bevoorrading beslist om de te kiezen voor de 40 km.
de klim naar het Bouvelobos was zoals te verwachten een confronterend moment :oops: :oops:
Onze snelle start begon zo'n beetje zuur op te rispen ...
We werden nog elegant voorbijgereden door een imitator van Cacellara op een 29er , net op ons dieptepunt van de dag...
Na de tweede passage door Spitaelsbos kwam er gelukkig licht aan het eind van de tunnel en op wonderbaarlijke wijze kwam de swung er terug in. Naar het einde toe nog eventjes geconfronteerd met een lastige passage door een weide, maar dat schijnt nu eenmaal typisch vtt te zijn #-o
De beentjes waren ondertussen al goed aan het vollopen ( zou de tt van Dikkebus er voor iets tussenzitten??? :-k
Nog even gebruik gemaakt van de afspuitlans en dan nog 11 km's terug naar huis...
zefii
Mountainbiker

Post by zefii »

vraag me nog altijd af wie de man met de cube was die me zo verbeten bijhield =D>
Rock Rider
Mountainbiker

Post by Rock Rider »

barty wrote: Onze snelle start begon zo'n beetje zuur op te rispen ...
We werden nog elegant voorbijgereden door een imitator van Cacellara op een 29er , net op ons dieptepunt van de dag...
Er stond daar aan jullie kant idd blijkbaar een manneke met een grote hamer :wink:
Nogal een geluk van die verkeerslichten die voor mij juist op rood gesprongen waren #-o
barty
Mountainbiker

Post by barty »

Rock Rider wrote:
barty wrote: Onze snelle start begon zo'n beetje zuur op te rispen ...
Er stond daar aan jullie kant idd blijkbaar een manneke met een grote hamer :wink:
Nogal een geluk van die verkeerslichten die voor mij juist op rood gesprongen waren #-o
Aangezien dat het volledig zwart was voor de ogen , niks gemerkt vd rode lichten :wink:
bike1968
Mountainbiker

Post by bike1968 »

En de foto s :-D :-D :-D :wink:
Post Reply