Za 04/02/2012 Sijsele :: De acht van Sijsele

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Post Reply
debiker
Mountainbiker

Post by debiker »

W.T.C.OOTJE wrote:Alles is uitgepijld. Deze morgen heel vroeg de eerste 30 kilometer verkend. Hier en daar nog een pijltje bijgehangen. Daarna alles in Ryckevelde bepijld. De aantrekkende temperaturen en de wind die heel wat minder is dan de dagen ervoor zorgde ervoor dat ik het te warm had =D> . Met 3 onderlijvekes en 2 koerstruien boven op elkaar is dit niet moeilijk hé? Momenteel begint het hier zachtjes te sneeuwen. Als dit zo verder gaat zal je morgen kunnen fietsen in een idyllisch landschap. Ooit vorig jaar in Knokke gereden in de verse sneeuw en nog nooit zoveel plezier gehad. Maar eer het zover is zal er nog veel moeten vallen.

hier in Brugge al skoon wit hoor
DonFre
Mountainbiker

Post by DonFre »

Ondertussen sneeuwt het in Sint-Kruis vollen bak!
DaVinci
Mountainbiker

Post by DaVinci »

DonFre wrote:Ondertussen sneeuwt het in Sint-Kruis vollen bak!
idd ben ook van sint kruis, was in de garage bezig de mtb een onderhoudje te geven. deed de poort open om de versnellingen eens te testen en de ganse straat ws al wit
DonFre
Mountainbiker

Post by DonFre »

DaVinci wrote:
DonFre wrote:Ondertussen sneeuwt het in Sint-Kruis vollen bak!
idd ben ook van sint kruis, was in de garage bezig de mtb een onderhoudje te geven. deed de poort open om de versnellingen eens te testen en de ganse straat ws al wit
Het ging echt heel snel idd!
acrobiker
Mountainbiker

Post by acrobiker »

nandino wrote:
acrobiker wrote:Ga de bike's in mijn remorque steken want me zoon zaag me oren af om zaterdag te rijden,en ma zeggen dat koud ga zijn.
Krijg dan als antwoord;als je rapper stampt krijg je het rapper warm en da van een 11jarige pfffffff.
Trouwens ik heb me deze week lid gemaakt bij de fietsbond(vbr vlaanderen) maar vrees dat ik tegen zaterdag nog geen lidkaart zal ontvangen hebben,hoe moet ik dat dan oplossen aan de kassa.
normaal kun je een kaart afdrukken via de site die voorlopig kunt gebruiken tot je je eigen kaart hebt. En je zoon heeft wel gelijk hé :wink: :wink:
Da klopt é,vandaag daarover een mail ontvangen.

Geachte,

We hebben uw betaling lidmaatschap Vlaamse Wielrijdersbond ontvangen, waarvoor dank. Uw lidkaart(en) worden zo snel mogelijk bezorgd en u bent alvast met de verzekering in orde.

Vanaf nu kan je op onze website 2 documenten terugvinden:

´Tijdelijke lidkaart´: die biedt dezelfde voordelen als de definitieve lidkaart en is 4 weken geldig.
´Attest ziekenfonds´: daarmee kan uw ziekenfonds uw lidgeld geheel of gedeeltelijk terugbetalen.
acrobiker
Mountainbiker

Post by acrobiker »

Heb eindelijk nog nooit een tt gedaan in de sneeuw,is dat redelijk te doen of is het heel de tijd gletsen ,vallen en opstaan noemen ze da 8)
debiker
Mountainbiker

Post by debiker »

acrobiker wrote:Heb eindelijk nog nooit een tt gedaan in de sneeuw,is dat redelijk te doen of is het heel de tijd gletsen ,vallen en opstaan noemen ze da 8)

moet je zeker doen is héél leuk !!!
wel speciaal de eerste keeer maar je word deze rap gewoon !!
peterken
Mountainbiker

Post by peterken »

weet er iemand of de kortste afstand voorbij donk passeert?
hieno
Mountainbiker

Post by hieno »

Op de top van Oedelemberg ligt een goede 5 a 10 cm sneeuw. Zal dus een mooi sneeuwtochtje worden morgen.
ploppertje
Mountainbiker

100% off-road!!!!

Post by ploppertje »

De acht van Sijsele gaat ZEKER door!!!

Zoals beloofd de percentages: 100% off-road :lol: :lol: :lol:

27 Km = 27,256 Km (70,858% off-road) bevoorrading op 11 km
37 Km = 37,691 Km (67,982% off-road) bevoorrading op 21 km
47 Km = 47,678 Km (66,997% off-road) bevoorrading op 24 km

Alles is uitgepijld en staat klaar!

Ik zou zeggen geniet van de zon en de sneeuw en het parcours en rij voorzichtig!

Er gaan morgenvroeg enkele clubleden extra gaan verkennen om de goede sporen te trekken =D> =D> =D>
Last edited by ploppertje on Sat 04 Feb 2012 00:19, edited 2 times in total.
Post Reply