Za 04/02/2012 Balen

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Post Reply
peerke1967
Mountainbiker
Location: Canyon Exceed CF SLX , Pinarello Dogma 65.1 Custom Build

Post by peerke1967 »

Speedy G. wrote:
Die van mij zijn nog niet ingereden en ik heb NET vandaag gelezen dat dat eigenlijk wel nodig is.
Zou namelijk eerst 30km op asfalt mee moeten rijden maar dat lukt absoluut niet meer.
Als het een troost mag wezen, ik heb mijn Ice Spicers vorig jaar ook niet ingereden en ben tot nu toe geen enkele pin kwijt.
Op die hard bevroren ondergrond gebeurd dat inrijden ook al hoor.
Zit met hetzelfde dilemma, tocht geen probleem maar er geraken hé.
Is voor mij een dikke 30 km over kleine wegen.
Ga het morgenvroeg is efkes aanzien of ik al dan niet vertrek.
De goesting is er in elk geval :-D :-D :-D
Speedy G.
Mountainbiker

Post by Speedy G. »

peerke1967 wrote:
Speedy G. wrote:
Die van mij zijn nog niet ingereden en ik heb NET vandaag gelezen dat dat eigenlijk wel nodig is.
Zou namelijk eerst 30km op asfalt mee moeten rijden maar dat lukt absoluut niet meer.
Als het een troost mag wezen, ik heb mijn Ice Spicers vorig jaar ook niet ingereden en ben tot nu toe geen enkele pin kwijt.
Op die hard bevroren ondergrond gebeurd dat inrijden ook al hoor.
Zit met hetzelfde dilemma, tocht geen probleem maar er geraken hé.
Is voor mij een dikke 30 km over kleine wegen.
Ga het morgenvroeg is efkes aanzien of ik al dan niet vertrek.
De goesting is er in elk geval :-D :-D :-D
De goesting is er hier ook want ik ben nu mijn Spikers aan't leggen se.
Maar voor mij is't zelfs 40km dus we zullen morgenvroeg wel zien.
Gods wegen zijn ondoorgrondelijk als de goesting groot is om af te komen.
Heb toch wintersloefen onder de Mondeo, alleen zijn ze wat aan de brede kant met 235. :)

Hopelijk tot morguh mannen.
davy1976
Mountainbiker

Post by davy1976 »

Morgen ook eens mijn ice spikers testen.Ben benieuwd.
JanMan
Mountainbiker

Post by JanMan »

Ik kom morgen ook af (als er vanavond niet teveel trapisten tank tenminste). Daarnet mijn sportvoeding gaan halen bij de plaatselijke Turk met mijn mountainbike. Met Dugast tubes met Maxxis 330 profiel en heel lage druk geen enkele keer weggeschoven. Al ga ik morgen toch wijselijk kiezen voor de Race King 2.4 met een kleine 2 bar.

Iedereen rechtblijven morgen!
Michaël
Mountainbiker

Post by Michaël »

sorry, ik ga der voor passen. Juist bijna 2 uren gereden over de 32 km van het werk naar huis. Dan maar een wandeling met de slee, de kleine en de hond.
frits motaar
Mountainbiker

Post by frits motaar »

@peerke1967:je bent niet in Halen geraakt zeker,ik heb nog gewacht tot 20u,en toen ben ik maar naar huis gegaan,je kon er enkel je "prijs" :oops: afhalen,maar de mtb-lotingen waren afgelast wegens het te slechte weer!!
grts
frits motaar
Mountainbiker

Post by frits motaar »

ik zal morgen hier ook door de sneeuw ploeteren met mijn camera op standby,voor de eventuele valpartijen :lol: :lol:
spoorjack
Mountainbiker

Post by spoorjack »

sorry voor dit late verslag, we hebben eerst gezorgd na het afpijlen dat de sneeuw aan inschrijving, fietsstalling ed verwijderdt is, tijdens naar huis rijden heb ik verscheidene strooiwagens tegengekomen, hopelijk zal de sneeuw op de weg morgenvroeg ook grotendeels weg zijn. Zoals je al gelezen hebt zijn we gaan afpijlen in de sneeuw, heeft wat meer tijd in beslag genomen, niet omdat het onberijdbaar was, integendeel, maar we hebben op de singeltracks in de keiheuvel wat extra pijlen moeten hangen omdat in de sneeuw de paden en pijlen slecht zichtbaar waren, daarom starten onze verkenners morgenvroeg om de eerste sporen te trekken. De meeste stukken waar er spoorvorming was van de bosbouw hebben we deze week de oneffenheden weggewerkt, waarvoor dank aan deze liefhebbers.
Voor diegene die het rijden op de weg wat afschrikt en toch kilometers willen maken is het geen probleem dat zij het parcour in de keiheuvel 2X afleggen, zelfs 2 keer langs de bevoorrading zal geen probleem geven, we hebben voor 1500 man voorzien, en zoveel zullen er morgen zeker niet afzakken naar Balen, ik hoop dat ik ongelijk heb want al bij al is het prachtig rijden in de keiheuvel en met de sneeuw, iets minder hard en wat meer genieten van de schilderachtige witte landschappen.
Zo, ikdenkdat ik op ieders vragen geantwoord heb. Wij de spoortrekkers hebben deze week alles gedaan wat we konden om de bikers zo goed mogelijk in de watten te leggen en willen dan ook op voorhand de deelnemers die dit appricieren bedanken en zij die niet komen hebben ongelijk zeker.
YNBA
Mountainbiker

Post by YNBA »

respect - ik kom af van molenstede :-)
Speedy G.
Mountainbiker

Post by Speedy G. »

Ja kroket, respect voor de organisatie maar ik twijfel nog steeds doordat het hier op't moment -14,5°C is. :roll: :roll:
En ik heb al zo snel bevroren handen en voeten.

Nog effe de beddenbak in en dan gaan we zien.
Post Reply