idd, kheb een gemiddelde van 27 gereden, das normaal ni menne doen :Dpannekoek wrote: en parkoer was een mountenbikostrade .
Zo 15/01/2012 Oostmalle
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
-
stresskip
- Mountainbiker
Beste 1600 deelnemers,
ik weet het ,het ging vandaag boven ons petje. Op zo veel volk hadden we in de verste verte niet gerekend .Waar we de laatste jaren al blij waren met een 600 -tal deelnemers bij winterse omstandigheden.
We zijn dan ook een bescheiden club. Wel kiezen we elk jaar voor
een MTB-organisatie. We excuseren ons dan ook voor de mankementen die hier en daar vandaag de kop opstaken.
We hadden het weer mee + het feit dat er in de directe omgeving geen concurrentie was.Wel durf ik zeggen dat AL onze leden vandaag hun best hebben gedaan om het vlot te laten verlopen. We hebben binnen enkele dagen een evaluatievergadering en we zullen onze lessen hier uit trekken.
Wat het parkoer op zich betreft daar kan ik kort over zijn : we moeten het doen met hetgeen de overheidsinstanties ons toelaten. Dat is hier in de streek niet echt zoveel. Mensen die mee in een organisatie zitten in deze buurt kunnen dat beamen. Dank voor jullie deelname.
Ik heb hier nog een verloren handschoen en een valhelm liggen. Geef maar een seintje op 0497 204 254
ik weet het ,het ging vandaag boven ons petje. Op zo veel volk hadden we in de verste verte niet gerekend .Waar we de laatste jaren al blij waren met een 600 -tal deelnemers bij winterse omstandigheden.
We zijn dan ook een bescheiden club. Wel kiezen we elk jaar voor
een MTB-organisatie. We excuseren ons dan ook voor de mankementen die hier en daar vandaag de kop opstaken.
We hadden het weer mee + het feit dat er in de directe omgeving geen concurrentie was.Wel durf ik zeggen dat AL onze leden vandaag hun best hebben gedaan om het vlot te laten verlopen. We hebben binnen enkele dagen een evaluatievergadering en we zullen onze lessen hier uit trekken.
Wat het parkoer op zich betreft daar kan ik kort over zijn : we moeten het doen met hetgeen de overheidsinstanties ons toelaten. Dat is hier in de streek niet echt zoveel. Mensen die mee in een organisatie zitten in deze buurt kunnen dat beamen. Dank voor jullie deelname.
Ik heb hier nog een verloren handschoen en een valhelm liggen. Geef maar een seintje op 0497 204 254
leuke voormiddag gehad. door het vele volk viel de bevoorrading wat tegen (ben nogal dorstig). ik vind het raar dat een club uit een ander dorp wel de toelating kan krijgen om gebruik te maken van het vliegveld of een gedeelte van de bossen in de buurt en een club uit eigen dorp er niet in slaagt ergens een origineel stukje aan zijn toertocht toe te voegen.
http://connect.garmin.com/activity/141758953#
http://connect.garmin.com/activity/141758953#
- Haibikepower
- Mountainbiker
Post by Haibikepower »
Precies blij dat ik tijdens mijn dilemma vorige week, gekozen heb voor de TT van Herenthout. Deze was wel een zeer leuk parcours met veel off-road en singletracks in bossen. Tevens zeer goede bevoorrading en bikewash.
Grtz
HBP
Grtz
HBP
[quote="BLACK CUBE"]Ge kunt die mannen hun parcours niet kwalijk nemen: ge moogt nergens meer in! De jongens van Natuur & Bos zijn zachtjes bezig om de toertochten in de Provincie Antwerpen de nek om te wringen. Eén voor een zullen er tochten sneuvelen want dit is niet leuk meer. Mountaibikeostrades, prachtig woord, leuk als het niet om te huilen was. Waar zitten nu die bonden met al hun praatjes? Nog een jaar of 2 en al de MTB tochten gaan gewoon over geasfaslteerde paden in de buurt van het bos!
[/quote]
Agree. Zo zie ik Schilde afgelast en ook Oelegem vind ik niet terug op de kalender. In het algemeen daalt het aanbod ook dit jaar, maar ja ....
Agree. Zo zie ik Schilde afgelast en ook Oelegem vind ik niet terug op de kalender. In het algemeen daalt het aanbod ook dit jaar, maar ja ....
Dit was een leuke tocht over een snel parcours. En het lag er ongeloofelijk droog bij. Een unicum deze dagen.
Ben zelf niet blijven wachten aan de bevoorrading wegens te veel volk. Maar ik heb stukjes gezien waar ik nog niet geweest was.
Voor mij ruim voldoende. Het hoeft niet altijd super vettig en technisch te zijn.
Ben zelf niet blijven wachten aan de bevoorrading wegens te veel volk. Maar ik heb stukjes gezien waar ik nog niet geweest was.
Voor mij ruim voldoende. Het hoeft niet altijd super vettig en technisch te zijn.