Zo 22/01/2012 Sint-Denijs :: Krieretocht

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
QM
Mountainbiker

Post by QM »

Prachtige organisatie =D>
Duidelijke bepijling! (beetje warrig met die andere organisatie maar kunnen jullie niet echt aan doen) Zeer complete bevoorradingen! Veel off-road en nergens modderpoel, ook nergens voet aan grond moeten zetten op 2.2 X-king's na de regenval van afgelopen dagen! Op gevaarlijke punten bemande oversteken! Knappe gratis bewaakte fietstalling!
Deze rit was echt TOP! =D>
Mijn auto in Sint-Denijs kwijt raken was lastig, hem achteraf terug vinden nog lastiger :-? (zeker 20min. gezocht,'t is pertanks maar een scheet groot :-D )
Deze moeten we zeker onthouden 8)

Was er nog mijn slot vergeten #-o
In de namiddag nog eens terug gereden en der metteen met de koters een namiddagje Kluisbos van gemaakt :wink:
stovie
Mountainbiker

Post by stovie »

toffe tocht, mooi weer ook; de beste passages lagen wel op de 61km en daarop zat toch zeer weinig volk; ik was van thuis (waregem) gekomen en ben er na 14u terug binnengestrompeld; beetje onderschat, maar een supertocht in de benen; merci ad krierecrossers
yoeri
Mountainbiker

Post by yoeri »

Thomsas wrote:
Brede Boskanter wrote: ik begrijp niet hoe je hier kan verkeerd rijden , als je twijfelt vraag het dan
Dat was nu juist het probleem. De pijltjes waren (zogoed als) dezelfde van de andere toertocht. We hebben dus nooit getwijfeld als we verkeerd waren, tot we bleven tegenwind rijden...

Het kon niet anders dat er een onduidelijkheid was in de bepijling, want in de vijf minuten die we stil stonden, reden er zeker een 25-tal mountainbikers voorbij die ook verkeerd waren.
Wij ook met een 6 tal bikers misgereden.
Het verschil met de andere pijltjes was miniem, jammer!
Emanuello
Mountainbiker

Post by Emanuello »

Mannen , dit was voor mij dik in orde!!
prachtig parcours , een prachtige organisatie en mooi weer...
kben aleen moeten starten gisteren maar dat deerde me niet , ik heb me goed geamuseerd!! Wel lastige dag gehad , had tegen de avond 103 km op de teller staan en kwas blij dak kon gan slapen gisternavond...
wnr komenb de fotoo's online , ksta der nrmlk redelijk grappig op , was net nen nieuwen band aant steken... :P

tot op den zomertocht!!
zanneis
Mountainbiker

Post by zanneis »

Emanuello wrote:Mannen , dit was voor mij dik in orde!!
kben aleen moeten starten gisteren maar dat deerde me niet , ik heb me goed geamuseerd!! Wel lastige dag gehad , had tegen de avond 103 km op de teller staan en kwas blij dak kon gan slapen gisternavond...
wnr komenb de fotoo's online , ksta der nrmlk redelijk grappig op , was net nen nieuwen band aant steken... :P

tot op den zomertocht!!
Reed je met een crossfiets ?
Emanuello
Mountainbiker

Post by Emanuello »

zanneis wrote:

tot op den zomertocht!!
Ja , ben met de crossvelo gekomen. kheb overal goed kunnen doorrijden buiten de afdaling die we 2maal aangingen ... daar heb ik me de 2de keer me laten vangen, die stenen die daar in de grond zitten hebben me plat vannachter gezet. maar overal elders had ik, zoals iemand hier eerder al tipte, eerder een voordeel met de crossfiets dan met de MTB.... altahns das mijn indruk. khad dit wel niet moeten proberen vorige week in kluisberegen , tenzij ik dertig bandjes zou willen steken....
twas alleszins dikke fun!!
zanneis
Mountainbiker

Post by zanneis »

Emanuello wrote:
zanneis wrote:

tot op den zomertocht!!
Ja , ben met de crossvelo gekomen. kheb overal goed kunnen doorrijden buiten de afdaling die we 2maal aangingen ... daar heb ik me de 2de keer me laten vangen, die stenen die daar in de grond zitten hebben me plat vannachter gezet. maar overal elders had ik, zoals iemand hier eerder al tipte, eerder een voordeel met de crossfiets dan met de MTB.... altahns das mijn indruk. khad dit wel niet moeten proberen vorige week in kluisberegen , tenzij ik dertig bandjes zou willen steken....
twas alleszins dikke fun!!
Crossfiets en lang haar ?
Dan heb je ons (viertal Steenbakkers) een paar keer voorgestoken, en wij jou toen je plat stond op dat stuk dat we dubbel reden :wink:
bubo
Mountainbiker

Post by bubo »

Beste deelnemers,

We kunnen de verwarring wel ergens begrijpen ook al deden we ons best om deze zo miniem mogelijk te houden. De pijlen zijn voor ons toch duidelijk verschillend. Kiwanies=wit bordje met gespoten oranje pijl. Krierecrossers=oranje fluopijl met opschrift Seyns-Taelman. Wanneer je aan het rijden bent kunnen we ook begrijpen dat dit wel wat verwarring brengt maar als je al jaren op een bepaalde datum organiseert, alles bijna een jaar op voorhand aanvraagt aan de gemeentes en dergelijke en je merkt dan dat een andere organisatie (15 km van St.Denijs) dezelfde streek komt opzoeken….kunnen wij hier niet veel aan doen. Sorry mannen!! We deden wat we konden. Volgende editie zullen we organiseren op een andere datum zo vermijden we dubbel parcours met de Kiwanies en met Kortrijk-Velofolies die ook in dezelfde streek actief is. Op deze manier is iedereen geholpen denk ik. Volgende wintertocht zal op 23 december 2012 zijn en vergeet onze zomertocht te Otegem niet op 1 juli.
bubo
Mountainbiker

Post by bubo »

tot op den zomertocht!!
Emanuello jij was die persoon die pech had.ik was één van die fotografen.
de foto's komen op onze site www.krierecrossers.be
we zullen dit zo snel mogelijk doen.

groeten
filiep72
Mountainbiker
Location: Merida Big Nine Carbon Team '13; Specialized Epic Expert 29" '15

Post by filiep72 »

Dit was mijn eerste deelname en ik heb me super gejeund. De organisatie vond ik héél goed. Proficiat mannen. Vlotte inschrijving, bewaakt ( gratis ) fietspark., Bepijling heel goed ( dubbele pijlen boven elkaar =D> ), een méér dan voldoende bevoorrading, Seingevers op gevaarlijke punten , parcours met voldoende (en berijdbaar) offroad. Nergens te voet moeten gaan . Het meeste plezier was er toch rond de Mont-St-Aubert. Pittige klimmen met heel leuke afdalingen =D> .Op de 1e bevoorrading heb ik Falco tegen het lijf gelopen. Ik had hem niet direct herkend met zijn nieuwe outfit aan ( twas Velofollies zekers dit weekend ? :wink: ). Ik was op slag gerust gesteld : vandaag ging ik zeker geen binnenbanden te kort hebben [-X . Vaneigens nie, Falco heeft er steeds een half dozijn in zijn rugzakske steken :-D . Maar gelukkig hebben we ze niet nodig gehad. Een beetje meer spiermassa zou op deze rit wél welgekomen zijn :oops: . Moe maar voldaan na 53 km binnengestrompeld. Een Leffe gedronken en nog een zakske met een suikerwafel en sportdranksamples gekregen. (hmm, :-k , sportdranksamples,....., ik heb da ergens gehoord van een oud ventje,...maar ik weet eigenlijk ook niet wat het precies wil zeggen, .... :-? ). Tot de volgende keer. Cya.
Post Reply