Veldrijden

Omdat het niet altijd over mountainbike hoeft te gaan...... Zet een boompje op over alles wat NIET met mountainbike te maken heeft maar hou het wel deftig.
Rock Rider
Mountainbiker

Post by Rock Rider »

het eerste deel van de rit gezien, tot waar Vervecken aanzette en Boom problemen had met zijn schoenplaatje...
Nys maakte een niet al te beste indruk, maar hij reed dus blijkbaar idd op reserve...
Wellens, man man man, was al lang geleden dat hij zo goed startte... Kon het jammergenoeg niet volhouden...

Stybar, Mourey, Boom... zullen nog lastige klanten worden... :wink:
JanMan wrote:Die Paul Herijgers, kunnen ze daar niemand anders voor vinden. Wat voor onzin dat die man soms uitkraamd. #-o Die man kan verzint zijn eigen spreekwoorden en zegswijzen. :roll:

Ik vind dat hij zijn best doet... Sommigen verzinnen hun eigen spreekwoorden, anderen hun eigen spellingsregels... #-o
den mountenbiker
Mountainbiker

Post by den mountenbiker »

Zeven Belgen voor het WK op 1 februari

Niels Albert
Sven Nys
Kevin Pauwels
Sven Vanthourenhout
Klaas Vantornout
Erwin Vervecken
Bart Wellens

Reserven: Bart Aernouts, Rob Peeters en Dieter Vanthourenhout

(Sporza)
Willy D
Mountainbiker

Post by Willy D »

ge gaat gelijk hebben: Wellens, Albert en Nijs gunnen elkaar niets en gaan zeker niet voor elkaar rijden. Daar tegenover staat dat alle Ollanders voor Boom gaan rijden. Winnaar bekent (tenzij pech).

Enige buitenstaander die kans maakt: de kleine fransman...Mourey, de spreekwoordelijke derde hond :wink:
jerre1
Mountainbiker

Post by jerre1 »

Willy D wrote:ge gaat gelijk hebben: Wellens, Albert en Nijs gunnen elkaar niets en gaan zeker niet voor elkaar rijden. Daar tegenover staat dat alle Ollanders voor Boom gaan rijden. Winnaar bekent (tenzij pech).

Enige buitenstaander die kans maakt: de kleine fransman...Mourey, de spreekwoordelijke derde hond :wink:
dan vergeet ge wel de belangrijkste buitenlander die meer kans maakt dan mourey!!!
Willy D
Mountainbiker

Post by Willy D »

hmm, wie vergeet ik? Strybar?
Ik zet Boom op 1, Belgen daarachter. Misschien Mourey die zou kunnen profiteren van de rivaliteit tussen de belgen en de ollanders en de belgen onderling. Ik zal er niet ver naast zitten (tenzij een Nijs zich gespaard heeft en vanaf ronde 1 er vandoor gaat, maar ik vrees dat zowel Wellens als Albert er gaan op jagen :oops: en zo Boom in ne zetel naar de titel gaan brengen)
Ruben S.
Mountainbiker

Post by Ruben S. »

Ik ga een volledige outsider als wereldkampioen vernoemen:

Marco Aurelio Fontana. =D>

In de mtb ook nooit veel van gehoord maar wordt wel 5de bij de Olympiche spelen. :bounce:

wacht maar af. :lol:

Ik weet wel dat dit een zéééééééér kleine kans is.

Image
yajop
Mountainbiker

Post by yajop »

Wat vinden jullie van dat zogezegd in ploeg gaan rijden?
ik vind cross nog altijd persoonlijk gebonden en niet per ploeg eigenlijk op een WK, dit ligt wel een beetje anders in een gewone veldrit.
Maar op een WK vind ik dat iedereen die zich geroepen voelt , zijn gang mag gaan, ongeacht hij nu achter een belg gaat of niet. je zult het maar meemaken om bv je start te missen of een klein valleke,en supergoei benen hebben, maar op dat moment bv een belg weg is en je niet mag rijden.
stom he
El Perro Diablo
Mountainbiker

Post by El Perro Diablo »

Die Fontana heeft mijn eeuwig respect voor deze actie!!! =D>
Ruben S.
Mountainbiker

Post by Ruben S. »

El Perro Diablo wrote:Die Fontana heeft mijn eeuwig respect voor deze actie!!! =D>
En dat op nen Ti fiets. =D>
Ge moet het maar willen rondsleuren. :P

Graptjen hé, zo'n kaderke zou ik graag willen hebben. :drunk:
snellebeentjes
Mountainbiker

Post by snellebeentjes »

El Perro Diablo wrote:Die Fontana heeft mijn eeuwig respect voor deze actie!!! =D>
Fontana toonde zondag nog eens z'n kunnen door van een steile helling te rijden waar alle anderen (behalve de tsjechen) af liepen!

Schitterende renner en leuk showbeest! En zeggen dat als je naar een cross gaat en verteld over z'n 5de plaats op de OS de helft van het publiek je niet gelooft of hun mond open valt!!! :wink: #-o
Post Reply