Met de fiets naar het werk ...

Over alles wat met mountainbike te maken heeft kan je hier je ei kwijt!
geitenboer
Mountainbiker

Post by geitenboer »

als ze ge pas begonnen zijt met fietsen is dit qua km toch wel wat overdreven, ja zadelpijn gaat over (ik heb ook nog ieder jaar zeer aan mijn gat als ik opnieuw begin te fietsen voor langere afstand).
Het traject enkel zou ik eerder doen als beginner bijv van thuis fietsen naar het werk, s'avonds met de trein terug. s'anderendaags omgekeerd tot ge voldoende km's in de benen hebt ander bestaat het gevaar dat ge last gaat krijgen (spierpijn of erger kwetsuren) waardoor je het fietsen niet graag meer gaat doen en je terug de auto gaat nemen.
Dus zekers niet forceren en rustig opbouwen.
Dit is de raad van een gebuur uit Zele :P
J.E.
Mountainbiker

Post by J.E. »

zadelpijn gaat weg na 2000km....
Streets
Mountainbiker
Location: rohloff-Streets-bike;Ronin 110 voorvork; Magura firm tech remmen; Rohloff naaf

Post by Streets »

JorisErmens wrote:zadelpijn gaat weg na 2000km....
hehe
das te zien
kwaliteit feitbroek?
goedkopere fietsbroeken met een slecht zeem en je kan na 500kù fietsen naar de dokter strompelen

Str.
pt3r
Mountainbiker

Post by pt3r »

38 km enkel, dan ben je wel goed wakker tegen dar je op het werk aankomt. =D>
Streets
Mountainbiker
Location: rohloff-Streets-bike;Ronin 110 voorvork; Magura firm tech remmen; Rohloff naaf

Post by Streets »

pt3r wrote:38 km enkel, dan ben je wel goed wakker tegen dar je op het werk aankomt. =D>
bwa, soms fiets ik 21 km naart werk en dan zou ik nog gewoon terug in slaap kunnen vallen #-o
Str.
geitenboer
Mountainbiker

Post by geitenboer »

Streets wrote:
pt3r wrote:38 km enkel, dan ben je wel goed wakker tegen dar je op het werk aankomt. =D>
bwa, soms fiets ik 21 km naart werk en dan zou ik nog gewoon terug in slaap kunnen vallen #-o
Str.
Dan hebt ge toch een bureaujob :P
Streets
Mountainbiker

Post by Streets »

bwa
een bureaujob, what's in a name.
ik ben coördinator van een buurtcentrum, dus ja soms op den bureau, maar soms ook mee an het helpen met klusjesmannen of in de keuken, ...
vandaag 25 liter sangria gemaakt voor ons buurtfeest morgen, :wink:

Streets
pt3r
Mountainbiker

Post by pt3r »

Iedereen opletten geblazen voor een wild zwalpende rohloff fiets richting Opwijk.
Streets
Mountainbiker

Post by Streets »

pt3r wrote:Iedereen opletten geblazen voor een wild zwalpende rohloff fiets richting Opwijk.
hehe
ik ben ooit eens vrij dronken doorheen het Laarbeekbos teruggekomen, en veldweggewijs doorgereden naar Opwijk, daar lag toen serieus wat modder, maar echte pajotse modder die overal bleef aanplakken.
hallucinant was het in elk geval

ik passeede toen langs de ingang van een openluchtfuif in Opwijk en had daar seieus mijn beziens, waarom weet ik niet goed meer :oops:

Streets
crash biker
Mountainbiker

Post by crash biker »

Streets wrote:
vandaag 25 liter sangria gemaakt voor ons buurtfeest morgen, :wink:

Streets
Zeg Streets, maakt die mannen daar morgen wijs dat die sangria slecht geworden is..............
Kunnen die dan "gebruiken" :drunk: :drunk: op ons nieuwjaars-feestje hè :-D :-D
Ik zie u al rijden met 25 l sangria op uwe rug door't Laarbeekbos...... :-D
Post Reply