goedkope oplossing voor lichte 3" banden

Tof dat je ervan genoten hebtKvenlor wrote:Hallo,
Gisteren op de Houffalize Open Tour met de gobi large gereden.
Had de stand zien staan vrijdag en eens een test gedaan over de teststrook. (daar kan je alleen met zo een fiets over zonder kleerscheuren). Dat was een goede warmup maar het kriebelde toch om die bike eens echt te testen. Zondag gestart met de bike en man wat een fun! Mijn maten waren eerst zoals iedereen zijn reactie (niet zo positief) maar moesten toegeven dat het wel straf was dat ik gestart was zondag en het nog eens uitreed!![]()
De sandman zelf: Afdalingen en vlakke bosstroken met en zonder wortels/stenen/bospad/...hoe moeilijker hoe beter/... no problem. Bel opzetten dat de mensen weten dat je langs komt!
De hellingen daarentegen waren wel zwaar! Komt misschien ook omdat ik niet zo goed getraind ben of al de derde dag op de fiets zat of misschien omdat het gewoon een zware rit was!
Echt een aanrader deze bike!
Moesten ze hem nog eens willen laten testen dan wil ik zeker rijden!
Eens kijken of hij ook goed rijdt in onze streek waar het niet zo extreem op en neer is.
Ik vond het echt super dat jullie dat hebben geregeld dat ik met de Sandman mocht starten zondag. Echt Top!![]()
![]()
Succes met jullie product verder en geef maar een seintje als die large weggaat die ik getest heb