Examentopic
Omdat het niet altijd over mountainbike hoeft te gaan...... Zet een boompje op over alles wat NIET met mountainbike te maken heeft maar hou het wel deftig.
- Cristalix
- Mountainbiker
Je hebt het samenvattingssyndroom al goe te pakken zo te zienroy wrote:vla vndg allesinds erdoor al haddek niet zoveel over kdek elf de docent zei oeveel dnek je kzeg tien beetje meer zij ie.
Nu nog een serieuzen Pompen woensdag en vrijdag nog een mondeling die wel in orde zal zijn. Wat ben ik blij. Vrijdag nrml vieren
![]()
aan alle anderen succes
Bwa dat kan korter he, à la:Cristalix wrote:Je hebt het samenvattingssyndroom al goe te pakken zo te zienroy wrote:vla vndg allesinds erdoor al haddek niet zoveel over kdek elf de docent zei oeveel dnek je kzeg tien beetje meer zij ie.
Nu nog een serieuzen Pompen woensdag en vrijdag nog een mondeling die wel in orde zal zijn. Wat ben ik blij. Vrijdag nrml vieren
![]()
aan alle anderen succes
ik:10? hij:btje mr. WO en VR ng, erna zpen
Dit gezegd zijnde, voor mij nog 3 examens te gaan van de 7, en het lijkt drie maand verlof te worden
Nog maar 5 van de 8 te gaan ondertussen. Vorige donderdag oefeningen stabiliteit, was een ramp. Complete blackout gehad, totaal geen idee meer hoe ik aan die oefeningen kon beginnen. Eerste keer dat ik zoiets voor heb, thopen dat het ook de laatste keer was. Gelukkig gisteren bij de prof mijn punten van theorie kunnen gaan vragen en kheb een 14, samen met de twee projecten van tijdens het jaar ben ik er sowieso al door. Hele opluchting dus dat ik zelfs een 0 mag hebben op mijn oefeningen.
Gisteren derde examen, bouwfysica. Ging wel ok, maar ben ook al zeker dat ik er door ga zijn omdat het deel in het eerste semester ook al goe was.
Nu donderdag bouwakoestiek, zaterdag vormactieve constructies (= zeilconstructies) en dan zondag beetje mijn verjaardag vieren. Volgende week dan nog 3 te gaan en dan zijn we er weer vanaf met hopelijk 3 maand verlof!
Succes nog allemaal
Gisteren derde examen, bouwfysica. Ging wel ok, maar ben ook al zeker dat ik er door ga zijn omdat het deel in het eerste semester ook al goe was.
Nu donderdag bouwakoestiek, zaterdag vormactieve constructies (= zeilconstructies) en dan zondag beetje mijn verjaardag vieren. Volgende week dan nog 3 te gaan en dan zijn we er weer vanaf met hopelijk 3 maand verlof!
Succes nog allemaal
-
snellebeentjes
- Mountainbiker
Post by snellebeentjes »
Hij heeft wat nitro gestoken! Maar euh is da geen lachgas... twordt een leuk eindwerkCristalix wrote:Da gas gaat er toch ooit ne keer uitmoeten ze, lijkt me niet gezond...Hubertje wrote:Huub volgas aant eindwerk aant werken..