Herentals - Bloso

Ben je van plan een route rijden? Problemen gehad met de bewegwijzering? Wat is de moeilijkheidsgraad van het parcours? Hoe ligt de route er bij na regenval?
Vintage
Mountainbiker

Post by Vintage »

Ik ben zelf van herentals.. Waar is dat beroemde trapjes te vinden
Vintage
Mountainbiker

welke route

Post by Vintage »

Ik ga volgende week in herentals rijden. Ik vertrek vanuit herentals de touristen toren. Welk i seen leuke route waar je wat kan spelen.
de vallende mountainbiker
Mountainbiker

Re: welke route

Post by de vallende mountainbiker »

Michilio wrote:Ik ga volgende week in herentals rijden. Ik vertrek vanuit herentals de touristen toren. Welk i seen leuke route waar je wat kan spelen.
als je via de toeristentoren vertrekt zit je op de rode route geloof ik,allee,ben er vrij zeker van aangezien ik die elke woensdag doe,maar ikzelf start de tour effectief aan dat parkingetje aan de spoorweg(ik weet ni hoe dat daar noemt..kluisberg.of kruisberg of zoiets)...ben er zondag nog vertrokken..was om 7.45 uur daar..heb de 3 lussen gereden en had een gemiddelde van 25.3...daarna nog via de aarschotsesteenweg tot in herselt en terug gereden en had toen 98 km op de teller met een gemiddelde van 29.4 ...en ik was stikkapot...hoe zou dat nu toch komen #-o
RSV
Mountainbiker

Re: welke route

Post by RSV »

de vallende mountainbiker wrote:
Michilio wrote:Ik ga volgende week in herentals rijden. Ik vertrek vanuit herentals de touristen toren. Welk i seen leuke route waar je wat kan spelen.
als je via de toeristentoren vertrekt zit je op de rode route geloof ik,allee,ben er vrij zeker van aangezien ik die elke woensdag doe,maar ikzelf start de tour effectief aan dat parkingetje aan de spoorweg(ik weet ni hoe dat daar noemt..kluisberg.of kruisberg of zoiets)...ben er zondag nog vertrokken..was om 7.45 uur daar..heb de 3 lussen gereden en had een gemiddelde van 25.3...daarna nog via de aarschotsesteenweg tot in herselt en terug gereden en had toen 98 km op de teller met een gemiddelde van 29.4 ...en ik was stikkapot...hoe zou dat nu toch komen #-o
Misschien veel wind op de aarschotsesteenweg :roll:
Als ik vanuit Herselt de 3 lussen doe kom ik aan nog geen 80 km
29,4 gem =D>
Strikybart
Mountainbiker

Post by Strikybart »

even een vraagje tussendoor:

hoe zit et met de ondergrond op dit parcour, is da een beke te doen na de vele regenbuien van de afgelopen dage of kan je hier beter even wegblijven zoals in Herselt???

kzou mij daar graag eens wille uitleve één dezer dagen ;)
forza_inja
Mountainbiker

Post by forza_inja »

Strikybart wrote:even een vraagje tussendoor:

hoe zit et met de ondergrond op dit parcour, is da een beke te doen na de vele regenbuien van de afgelopen dage of kan je hier beter even wegblijven zoals in Herselt???

kzou mij daar graag eens wille uitleve één dezer dagen ;)
'k ben deze morgend daar de route gaan rijden, en 't ligt er vrij zwaar bij. Redelijk veel plassen en enkele modderstroken, vooral in de rode lus.
Maar ge kunt u met dit weer moeilijk aan een droog parcours verwachten hé 8) .
Strikybart
Mountainbiker

Post by Strikybart »

forza_inja wrote:'k ben deze morgend daar de route gaan rijden, en 't ligt er vrij zwaar bij. Redelijk veel plassen en enkele modderstroken, vooral in de rode lus.
Maar ge kunt u met dit weer moeilijk aan een droog parcours verwachten hé 8) .
nee idd, das waar :P

tis nie dak nie vuil wil worre ofzo ze (integendeel zelfs ;)) tis gewoon, kheb geen goesting om daar regelmatig op mijne bek te gaan wegens te veel modder ofzo
forza_inja
Mountainbiker

Post by forza_inja »

k' ben daar toch niet gevallen, wel ne keer efkens een wegslippend voorwiel op een of andere wortel en bij de rode lus efkens deftig in de remmen moeten gaan want der ligt daar nen boom over de weg op ongeveer ne meter hoogte. Al stuntend op men voorwiel ben ik nog juist op tijd tot stilstand gekomen. (te hard de voorrem ingetrokken #-o )
Strikybart
Mountainbiker

Post by Strikybart »

hehe, daar zalk nie zoveel last van hebbe denk, zo super zijn men brakes nu ook weer nie ;)

kzalt er dan maar op wagen zeker :P
ast morge een beke weer is benk weg wsl, vertrekke aan da speelplein in Herentals, da weetek zo ongeveer zijn

merci voor de info!

grtz
RSV
Mountainbiker

Post by RSV »

Ik ga daar meestal op mijn bek als het zeer droog is :oops:
Er ligt daar dan nogal veel los zand.Ik vermoed dat het daar inderdaad nu goed te doen is.Uitgezonderd de rode op het einde (als ge aan de watertoren vertrekt).Als ge dan wat slijk zie is het toch gedaan :-D
Post Reply