sven nys

Omdat het niet altijd over mountainbike hoeft te gaan...... Zet een boompje op over alles wat NIET met mountainbike te maken heeft maar hou het wel deftig.
Locked
Gwen
Mountainbiker

Post by Gwen »

Antonio's pizza wrote:Wat heeft hij daarin te zoeken? Ah ja hij heeft ooit eens een tijdje in de aanval gereden in Parijs Roubaix 10 jaar geleden (en toen de prijzen uitgerijkt werden was hij ook nergens meer te bespeuren) :roll: En werd er ook niet gezegd dat hij een belangrijke rol ging spelen vorig jaar in het BK op de weg? Was toen ook nergens te zien.
Nys is geen wegrenner, behalve wat in de weg rijden heeft hij daar niets te zoeken.
Als hij die wil rijden, is dat zijn keuze en waarom niet hè. Meirhaeghe reed RvV en PR ook de afgelopen zondagen en heeft die dan ook in de weg gereden?
Jongens toch, alweer een potje afgeven op je eigen toppers... Al die spanjooltjes die voor de eerste keer een kasseisteen van dichten zien rijden daar meer in de weg in de ronde en Roubaix hoor...
enfin terug "on":
In de gazet staat dat hij een nieuwe fiets gaat testen, iets tussen een CC en MTB voor Peking :roll: as da mor goe aflupt #-o Blijkbaar is hij getest op presteren in de hitte van Peking en hij zou 20% van z'n capaciteiten verliezen. Zien wat 't wordt hè, in ieder geval ben ik wel content dat de Sven in een Belgisch team zit.
jonathan
Mountainbiker
Location: giant xtc composite reba wc sram X.O xt crossmax st wcs slr cannondale svc 700

Post by jonathan »

zal zo een 29inch fiets zijn zeker zoals je er al vele ziet op strandaces en nu en dan op flanderscups
jerre1
Mountainbiker

Post by jerre1 »

Antonio's pizza wrote:
Putteke wrote:Ook het feit dat hij dan de voorjaarsklassiekers die hij zo graag nog eens wou rijden kan doen.
Wat heeft hij daarin te zoeken? Ah ja hij heeft ooit eens een tijdje in de aanval gereden in Parijs Roubaix 10 jaar geleden (en toen de prijzen uitgerijkt werden was hij ook nergens meer te bespeuren) :roll: En werd er ook niet gezegd dat hij een belangrijke rol ging spelen vorig jaar in het BK op de weg? Was toen ook nergens te zien.

Nys is geen wegrenner, behalve wat in de weg rijden heeft hij daar niets te zoeken.
Ik zou u is geire op u bakkes geven.Looser da ge zijt.
bert bibber
Mountainbiker

Post by bert bibber »

Xescobiker wrote:
Antonio's pizza wrote:
Putteke wrote:Ook het feit dat hij dan de voorjaarsklassiekers die hij zo graag nog eens wou rijden kan doen.
Wat heeft hij daarin te zoeken? Ah ja hij heeft ooit eens een tijdje in de aanval gereden in Parijs Roubaix 10 jaar geleden (en toen de prijzen uitgerijkt werden was hij ook nergens meer te bespeuren) :roll: En werd er ook niet gezegd dat hij een belangrijke rol ging spelen vorig jaar in het BK op de weg? Was toen ook nergens te zien.

nie vechten he 8) 8)
Nys zal deze ritten gewoon bezien als voorbereiding .
Je moet niet verwachten dat hij mee doet voor een podium plaats.
Maar om te zeggen dat hij geen weg renner is en dat hij daar niets te zoeken heeft weet ik niet. Er zijn zoveel renners die mee doen en die de streep niet halen.
pt3r
Mountainbiker

Post by pt3r »

Xescobiker wrote:
Antonio's pizza wrote:

Waste of energy my friend.
Ik snap gewoon niet dat de delivery boy nog niet buitengegooid is door de mods.
Swannie
Mountainbiker

Post by Swannie »

Waarom? vind z'n commentaar altij wel grappig :lol:
devil biker
Mountainbiker

Post by devil biker »

zijn we ni een grote bende mtbkers met dezelfde hobby ?
hou eens op met elkaar uit te kakken, daar dient deze sait niet voor :lol: .
en laat die antonio 's pizza maar zeveren en zijn ding doen in het verre amerika :lol:

grtz devil
Antonio's pizza
Mountainbiker

Post by Antonio's pizza »

Xescobiker wrote:
Antonio's pizza wrote:

wat houdt u tegen :wink:

Wist trouwens niet dat dit een Sven Nys gatlekkerij topic moest zijn, dacht dat de titel "sven Nys" was en het de bedoeling is dat je je mening kan zeggen op een forum, over de persoon in de titel.

Er bestaan trouwens meerdere vormen van 'in de weg rijden", nu eist hij een plaats op in de ploeg terwijl hij toch geen rol van betekenis kan spelen en er evenmin veel uit zal kunnen leren. Je kan evengoed in de plaats een beloftevolle jongere opstellen, misschien zal die ook niet veel presteren maar die kan er tenminste iets uit leren dat voor zijn ontwikkeling positief kan zijn. Vergelijk het met VDB, die krijgt ook altijd contractjes tot frustratie van vele wielerfans omdat hij toch nooit presteert en er evengoed een jongere extra in de ploeg had kunnen zitten.
absalon
Mountainbiker
Location: Granville u6-t6 ul , bianchi via nirone 7, thompson grenada, mach 5-tt

Post by absalon »

Al heeft AP wel gelijk vind ik :wink:
absalon
Mountainbiker
Location: Granville u6-t6 ul , bianchi via nirone 7, thompson grenada, mach 5-tt

Post by absalon »

Al heeft AP wel gelijk vind ik :wink:
Locked