Beroep
Omdat het niet altijd over mountainbike hoeft te gaan...... Zet een boompje op over alles wat NIET met mountainbike te maken heeft maar hou het wel deftig.
- Docteur Dérailleur
- Mountainbiker
daarmee bedoel ik dat ik nog niet zeker weet of ik inmijn 4de of 5de jaar leercontract ga doen17tim wrote:Da wordt gemakkelijk als ge later bij hem ne fiets koopt hé:Dirty Daddy wrote:Als je nog niet weet in welk jaar je zit is er precies nog wel wat werk aan de winkel...zefii wrote:nu leerling in het vti van waregem en mijn 4de of 5de jaar leercontract voor fietsmaker
"Hoeveel kost diene vélo daar?"
-"goh ja, euhm, 1000 of 2000 euro"![]()
ot: in reclameburo, financiële afdeling ..
Mag je eigenlijk wel een zaak openen met het papiertje dat je krijgt als je leercontract doet ? Mij is gezegt van niet.zefii wrote:daarmee bedoel ik dat ik nog niet zeker weet of ik inmijn 4de of 5de jaar leercontract ga doen17tim wrote:Da wordt gemakkelijk als ge later bij hem ne fiets koopt hé:Dirty Daddy wrote: Als je nog niet weet in welk jaar je zit is er precies nog wel wat werk aan de winkel...
PS: bedoel hier niks mee , gewoon uit interesse.
bedoel je dat ik een zaak open ? zo ja ? neen zeker niet ben nog op zoek naar een fietsmaker voor te werkenthomasmb wrote:Mag je eigenlijk wel een zaak openen met het papiertje dat je krijgt als je leercontract doet ? Mij is gezegt van niet.zefii wrote:daarmee bedoel ik dat ik nog niet zeker weet of ik inmijn 4de of 5de jaar leercontract ga doen17tim wrote: Da wordt gemakkelijk als ge later bij hem ne fiets koopt hé:
ofwel bedoel je 2: dat ik geen zaak mag openen na een tijd met leercontract ik denk als je je diploma haalt sta je even ver tocH ?
Bedrijf frauduleus failliet gegaan,Gf biker wrote:Ben ondertussen van job veranderd. Ben nog steeds tig lasser, maar nu bij lastechniek Reno in Peer http://www.lastechniekreno.be/Gf biker wrote:Ik werk als TIG lasser-samensteller bij Metalprojects-Overpelt Vooral Inox en Aluminium trapleuningen en trappen.
- Foxy
- Mountainbiker
om een eigen zaak te beginnen is altijd een diploma van bedrijfsbeheer vereist. Vroeger was dat allemaal niet nodig maar de dag van vandaagzefii wrote:bedoel je dat ik een zaak open ? zo ja ? neen zeker niet ben nog op zoek naar een fietsmaker voor te werkenthomasmb wrote:Mag je eigenlijk wel een zaak openen met het papiertje dat je krijgt als je leercontract doet ? Mij is gezegt van niet.zefii wrote: daarmee bedoel ik dat ik nog niet zeker weet of ik inmijn 4de of 5de jaar leercontract ga doen
ofwel bedoel je 2: dat ik geen zaak mag openen na een tijd met leercontract ik denk als je je diploma haalt sta je even ver tocH ?
- G-m@n.
- Mountainbiker
was da vroeger daar in overpelt langs het oud spoor? aan de bemvaartse molen....Gf biker wrote:Bedrijf frauduleus failliet gegaan,Gf biker wrote:Ben ondertussen van job veranderd. Ben nog steeds tig lasser, maar nu bij lastechniek Reno in Peer http://www.lastechniekreno.be/Gf biker wrote:Ik werk als TIG lasser-samensteller bij Metalprojects-Overpelt Vooral Inox en Aluminium trapleuningen en trappen.gelukkig snel hier terecht gekunnen.