Examentopic

Omdat het niet altijd over mountainbike hoeft te gaan...... Zet een boompje op over alles wat NIET met mountainbike te maken heeft maar hou het wel deftig.
sjors
Mountainbiker

Post by sjors »

woensdag 1e examen gehad, die man zei:
"Ge maakt een schriftelijke voorbereiding, dan kom je bij mij, we spreken er wat over en ik geef u veel punten..."
'twas nog zo ook! een man met inzicht!

Maandag wiskunde... zal zo vlot niet gaan vrees ik. laplace, fourier, reeksen en diffentiaalvergelijkingen #-o
maar goed, we gaan er voor! Waar en wil is, is een weg (en waar geen weg is kan je MTB'en :wink: )
roy
Mountainbiker
Location: Duratec sonix cx3 s-ram X0,hope new mini raceface deus easton Xc-one and ec70 Reba WC

Post by roy »

Hah mensen je geloofd het niet maar mtb heeft mij eens geholpen bij een examen.
We moesten voor regeltechniek drie systemen van het dagelijkse leven uitleggen. En khad gehoord dat de leraar wel eens gaat biken en kheb men hope mono mini's uit de doeken gedaan en hij was razend enthousiast hij wilde weten hoe het juist werkte enzo en voor de rest van het mondeling gedeelte was hij heel megaand.

Vandaag voor de derde keer mijn wiskunde 2 gedaan man man man het wordt er altijd maar moelijker op geloof ik. De eerste keer had ik 2 tweede keer 4 en nu schat ik een 8 met wat goede wil.#-o

sjors wrote: Maandag wiskunde... zal zo vlot niet gaan vrees ik. laplace, fourier, reeksen en diffentiaalvergelijkingen #-o

pff net dezelfe onderwerpen gehad met nieuwjaar dan heb ik direct blanco ingedient #-o kwas tijdens het studeren de moed kwijtgeraakt en dan maar het op augustus gezet.
Veel succes. :wink:
Moest er geen wiskunde zijn op de school was ik nog relatief op mijn gemak. :-?
sjors
Mountainbiker

Post by sjors »

Moest er geen wiskunde zijn op de school was ik nog relatief op mijn gemak. :-?
Ik deel uw mening. Zegt die mevrouw "Je hebt die wiskunde nodig in al uw andere vakken" leuk, ben geslaagd voor al m'n andere vakken en nu laat je mij wiskunde opnieuw doen... heel slim hoor die mevrouw, maar weinig verstandig.
Het probleem is dat het wel allemaal lukt als je er tijd en moeite in steek. Dat is voor de meeste vakken zo, maar 'tis zoooo saai en op termijn zoooo nutteloos.
Genoeg klagen en zagen voor vandaag :roll:
na de examens een nieuwe fiets! toch iets om naar uit te kijken!
Cristalix
Mountainbiker

Post by Cristalix »

Juist mijn examen frans gaan afleggen, 't was een batje gelijk ze hier in 't West-Vloms zeggen. Ik gok toch zeker op een 17 :bounce:
ditCh
Mountainbiker

Post by ditCh »

Vanavond labo Examen LAN :bounce:
focus_wrc
Mountainbiker
Location: LaPierre Pro alu sl * Rider Devil 1x1 * Concorde Prelude

Post by focus_wrc »

Haaike wrote:
Ook "in opdracht van" de Vlaamse Bouwmeester zeker da ge moet werken rond scholen? Wij hebben dat dit jaar ook een gans jaar mogen (moeten) doen. Was wel plezant, maar het had evengoed één semester mogen duren ipv een gans jaar vind ik.

Was dat dan verplicht bij jullie om als eindwerk te werken rond scholen? Want bij ons zijn er die hun thesis daar rond doen, maar wie wilde mocht ook gerust iets anders nemen.
neen, ik zit bij een studiebureau in Loppem. Ons eindwerk was vrij verkiesbaar (richting klimatisering). Wij hadden al in het jaar het Small Business Project, grote shit natuurlijk. nuja, nu nog enkel wat richtprijzen verkrijgen van wat ramen en deuren en we kunnen het besluit trekken dat de subsidiering van Agion helaas pindakaas te weinig is :lol:
Ward #3
Mountainbiker

Post by Ward #3 »

roy wrote:Hah mensen je geloofd het niet maar mtb heeft mij eens geholpen bij een examen.
We moesten voor regeltechniek drie systemen van het dagelijkse leven uitleggen. En khad gehoord dat de leraar wel eens gaat biken en kheb men hope mono mini's uit de doeken gedaan en hij was razend enthousiast hij wilde weten hoe het juist werkte enzo en voor de rest van het mondeling gedeelte was hij heel megaand.
Haha
Maar wat heeft een schrijfrem met regeltechniek te maken? Dan ben jij de regelaar en de hendel het ventiel :P
BTW ik doe een bachelorproef over Remote Lockout voor FOX RL
Maandag verdediging, donderdag eerste examen
roy
Mountainbiker
Location: Duratec sonix cx3 s-ram X0,hope new mini raceface deus easton Xc-one and ec70 Reba WC

Post by roy »

Ward #3 wrote:
roy wrote:Hah mensen je geloofd het niet maar mtb heeft mij eens geholpen bij een examen.
Haha
Maar wat heeft een schrijfrem met regeltechniek te maken? Dan ben jij de regelaar en de hendel het ventiel :P
BTW ik doe een bachelorproef over Remote Lockout voor FOX RL
Maandag verdediging, donderdag eerste examen
Welja kheb gezecht dat de sensor de ogen zijn de meetwaarde omvormer de hersenen. De regelaar is de hand van de mens het corrigerend orgaan is de remhendel en het proces is de druk verhogen zodat de remblokken tegen de schijf komen. Was ok :-D
Leuk iets interesant voor bachelorproef :-D
Cristalix
Mountainbiker

Post by Cristalix »

Juuj, vandaag zit ik eindelijk aan de helft, nu nog ff volhouden é :-)
Haaike
Mountainbiker

Post by Haaike »

Cristalix wrote:Juuj, vandaag zit ik eindelijk aan de helft, nu nog ff volhouden é :-)
gelukzak, al in den helft! Ik heb vandaag nog maar mijn eerste gedaan, nog 7 te gaan #-o Nu ja, wie al langer bezig is, mag dan ook wel rapper gedaan hebben natuurlijk :wink:

Examen viel nog goe mee, prof zei toch dat het goe was, nu nog het oefeningenexamen van da vak (stabiliteit) nu donderdag en dan zitten alle taken, examens... daarvan er al op.
Post Reply