Herentals - Bloso
Ben je van plan een route rijden? Problemen gehad met de bewegwijzering? Wat is de moeilijkheidsgraad van het parcours? Hoe ligt de route er bij na regenval?
- Geronnimo
- Mountainbiker
Voor al diegenen die de rode route vandaag-gisteren of eergisteren gereden hebben: ik heb ongeveer 500m na het beroemde trapje naast de spoorweg (waar ik gezwind ben afgestapt) een fietscomputertje gevonden van QT. 't ziet er vrij nieuw uit (nog maar een 100tal kilometers op de ODO.
De route lag er trouwens prima bij. aan da stukske me dieje plas naast den track heb ik toch zeker bij dit weer goesting om daar door te rijden
toch maar niet gedaan
Info over de fietscomputer op de PM!
De route lag er trouwens prima bij. aan da stukske me dieje plas naast den track heb ik toch zeker bij dit weer goesting om daar door te rijden
Info over de fietscomputer op de PM!
Bwa, als je vanuit het Netepark vetrekt moet je nog eens een aanlooproute doen van zo'n kilometer of 7. Ook ik had de vorige keer ongeveer 35 kilometer op de 3 lussen. Een simpele rekensom leert ons dat 35 + 2 keer 7 uitkomt op 49 kilometer, wat dan vrij dicht tegen de 50 ligt.ghost rides on wrote:daswel een beetje veel. normaal komt dat op een 38km maar ik kom meestal maar aan 35.55 ofzo