Beroep
Omdat het niet altijd over mountainbike hoeft te gaan...... Zet een boompje op over alles wat NIET met mountainbike te maken heeft maar hou het wel deftig.
Hey, wij (de klas) hebben net een project voor school daar afgerond.roy wrote:Afgestudeerd prof bach in de elektromechanica en Automatisering.
Werk momenteel als onderhoudstechnicus vooral elektriciteit bij Remi Claeys in Lichtervelde. Europees leider in gelaste aluminium buizen.
http://www.remi-claeys.be/
Wij zijn een onderdeel van Sapa en van werelds grootste aluminiumproducenten. http://www.sapagroup.com/nl/Company-sit ... -Profiles/
Mijn job momenteel is eigenlijk wel op niveau A2 dan A1.
Maar ik leer er momenteel nog veel bij en de sfeer en verdienste is goed.
Wij (PIH howest van Kortrijk) moesten een toepassing vinden voor jullie buisjes. :p
Ervan gehoord? En wordt er daar nog wat over gebabbeld?
- looneycooney
- Mountainbiker
Post by looneycooney »
Ik 'was' proffesioneel carlcleaner bij Mercedes-AMG ..voornamelijk voor shows , events en salons , maar heb me na mijn vespa-ongeluk vorige zomer toegelegd om sportiever te gaan leven voor even ...
Nu enkel nog biker voor de senegal-classic..daarna nog wat trainen voor wedstrijden en misschien tegen de zomer terug bij Mercedes ..weet het nog niet , was een droomjob en mag altijd teruggaan ,
maar zit met twijfel om op mezelf te beginnen .
Nu enkel nog biker voor de senegal-classic..daarna nog wat trainen voor wedstrijden en misschien tegen de zomer terug bij Mercedes ..weet het nog niet , was een droomjob en mag altijd teruggaan ,
- Peerdepiet
- Mountainbiker
- Location: Rocky Mountain Element 999RSL / Rocky Mountain Vertex 999RSL
Post by Peerdepiet »
bij mercedes AMG werken is denkek wel iets waar da veel mensen van dromenlooneycooney wrote:Ik 'was' proffesioneel carlcleaner bij Mercedes-AMG ..voornamelijk voor shows , events en salons , maar heb me na mijn vespa-ongeluk vorige zomer toegelegd om sportiever te gaan leven voor even ...
-
Tom De Gussem
- Mountainbiker
Post by Tom De Gussem »
technieker aan den NMBS
aan den TGV
met als specialiteit de wielen , de ophanging enzo...
aan den TGV
met als specialiteit de wielen , de ophanging enzo...