Met de fiets naar het werk ...
Over alles wat met mountainbike te maken heeft kan je hier je ei kwijt!
- s-biker gert
- Mountainbiker
- Location: S-works epic 2018, Scott scale RC 29, Specialized s-works HT
Post by s-biker gert »
'ken ook iemand die bijna dagelijks naar zijn werk fietst, die doet dan +/- 100 km per dag, goei trainingske, hij zit nu momenteel in zuid afrika om er de cape epic te rijden
- swerkfiets
- Mountainbiker
Post by swerkfiets »
Rij ook dagelijks een honderdtal km H/T aan 0,15€/Km. Enkel bij zeer slecht weer met de auto. Ik ben sneller met de fiets dan een collega die vanuit mijn vertrekplaats met de trein gaat. (3x overstappen en een bus). Wissel wel af tussen mtb en racefiets afhankelijk van het weer.
ja, koop u schwalbe marathon plus bandjes. Voor de kenners, dit zijn dezelfde bandjes als de stelvio plussen voor op koersfiets. Kenmerkend aan deze tubes is dat er een extra laag in zit die voorkomt dat je lekrijdt!King-Cobra wrote:Ik rij sinds kort ook met de MTB naar het werk. Is echter niet ver doch krijg er ook vergoeding voor.
Ik werk in het centrum van Brugge en daar is parkeren nogal een probleem.
Ik gebruik nu nog mijn standaard banden die erop lagen van bij aankoop. Ik overweeg echter om Schwalbe's te kopen. Ik had gedacht om achteraan racing ralph te plaatsen en vooraan de nobby nic.
Iemand anders een beter voorstel?
Greets
Supertubes voor op de weg dus!
Kan die ook alleen maar aanraden. Rij met die banden al 25.000 lek vrij, en dit in de haven van Antwerpen.Ramboke wrote:ja, koop u schwalbe marathon plus bandjes. Voor de kenners, dit zijn dezelfde bandjes als de stelvio plussen voor op koersfiets. Kenmerkend aan deze tubes is dat er een extra laag in zit die voorkomt dat je lekrijdt!King-Cobra wrote:Ik rij sinds kort ook met de MTB naar het werk. Is echter niet ver doch krijg er ook vergoeding voor.
Ik gebruik nu nog mijn standaard banden die erop lagen van bij aankoop. Ik overweeg echter om Schwalbe's te kopen. Ik had gedacht om achteraan racing ralph te plaatsen en vooraan de nobby nic.
Greets
Wel regelmatig steentjes en dergelijke eruit vissen.
Anders gaan deze wel lek geraken.
Kan die ook alleen maar aanraden. Rij met die banden al 25.000 lek vrij, en dit in de haven van Antwerpen.Ramboke wrote:ja, koop u schwalbe marathon plus bandjes. Voor de kenners, dit zijn dezelfde bandjes als de stelvio plussen voor op koersfiets. Kenmerkend aan deze tubes is dat er een extra laag in zit die voorkomt dat je lekrijdt!King-Cobra wrote:Ik rij sinds kort ook met de MTB naar het werk. Is echter niet ver doch krijg er ook vergoeding voor.
Greets
Wel regelmatig steentjes en dergelijke eruit vissen.
Anders gaan deze wel lek geraken.
- geitenboer
- Mountainbiker
Post by geitenboer »
voila zie kogel is door de kerk, na ernstige beschadiging aan mijn auto, sinds vorige week de fiets genomen naar het werk het is tenslotte ocharme 6km heen. moet zeggen den eersten dag in het terugrijden al een flinke regenvlaag over mij gehad maar dat nemen we er dan maar bij. moet zeggen het bevalt me wel en zal nu eens mijn licht opsteken ivm die fietsvergoeding bij mijnen baas zie.