bikepartners regio Opwijk
Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
- flaming_jakke
- Mountainbiker
Post by flaming_jakke »
@streets ... mits wa gepuzzel denk ik wel dat ik u mee kan nemen zodat je niet met velo'ke terug moet.
Op punt 1 is het rechts en even verder (200a300meter) tussen 2 huizen een klein padje terug rechts, en hier heb je het mooiste gedeelte overgeslagen.gvb wrote:Hallo,
Ik heb deze morgen (in die rotwind) eens een 2de poging gedaan om die mountainbike route van Opwijk nog eens te proberen.
Op een bepaald punt liep ik weer vast en vond ik nergens nog pijlen.
1. Als je daar in Opwijk precies door een boske rijd en licht hellend op een steenweg uitkomt moet je naar rechts en verder links zo'n hellende veldbaan in. Als je daar uit komt was er nog een pijl maar dan stond ik weer op die steenweg van merchtem/droeshout.
Wist niet direct wat doen en ben dan maar naar links gereden tot aan de spoorweg van Merchtem en daar kon ik terug verder na 1/3 van 't parcour overgeslagen te hebben.
Alhoewel niet voor lang.
Je komt daar eens op een punt waar je naar links moet dan passeer je een zijstraat waar je in moet maar die pijl zie je pas in de straat zelf als je er voorbij rijd dus omdraaien en de straat in rijden.
2. Iets verder kom je uit waar de Nijdrop nog tijdelijk gezeten heeft en nu de Flight90 ofzo is, weer geen pijlen te zien dus maar naar links gereden naar 't centrum.
Kan iemand mij zeggen hoe ik op 1. & 2. moest rijden?
Ik weet niet of het aan mij ligt maar volgens mij mankeert er 't één en 't ander op die route.
Op punt 2 zie ik niet direkt waar je zit. Ik ben ook niet van Opwijk maar rij deze wel een 4tal keer per jaar en de pijltjes zouden inderdaad eens moeten nagekeken en bijgeplakt worden.
Streets, de Jakke rijdt direct naar ginder, ik ook, ik zal de fietsdrager monteren, dan kunde mee en uwe fiets ook.Streets wrote:Dat is ook een optie.flaming_jakke wrote:@streets ... mits wa gepuzzel denk ik wel dat ik u mee kan nemen zodat je niet met velo'ke terug moet.
gij jij niet met Boxer?
Streets
pb jij anders je gsm nr door?