Het rijden en niet lekrijden is wel een groot pluspunt, juist bandjes wisselen vind ik zo hatelijk......
No Tubes Informatie en ervaringen
Positieve of negatieve ervaringen met produkt X. Is produkt Y zijn hoge prijs waard, of koop je beter produkt Z. Jouw ervaringen kunnen interessant zijn voor collega bikers.
- El Perro Diablo
- Mountainbiker
Post by El Perro Diablo »
Wat mij vooral stoort aan no tubes rijden met gewone banden is dat je niet even 20 min voor de start van een wedstrijd een band kan wisselen zonder compressor, of mss wel, maar het blijft een risico.......
Het rijden en niet lekrijden is wel een groot pluspunt, juist bandjes wisselen vind ik zo hatelijk......
- madskatingcow
- Mountainbiker
- Location: Scott Scale 900 RC WC N1no 2019 - Scott Spark 900 RC WC N1no 2019
Post by madskatingcow »
Je kan gewoon de standaard ventielen behouden. Na het opleggen van de band deze eerst op druk brengen met de compressor, één zijde losdoen en latex erin. Tegenwoordig heb je ventielen met demonteerbare kern (Crossmax SL, SLR, Fulcrum, of van NoTubes zelf), langswaar je de latex kan in gieten. Deze zijn apart verkrijgbaar in de handel.
ik rijdt met deze combinatie en vandaag tijdens een duurtraining in een steentje gereden. De latex spoot in't rond, heel men achterbrug zag wit maar het gatje was NIET dicht.1852 wrote:voor mavic 717disc velgen en NN banden heb ik enkel tape, ventiel en latex nodig?
hoeveel weegt een dergelijk setje? (dus de tape, ventiel en latex)
- madskatingcow
- Mountainbiker
- Location: Scott Scale 900 RC WC N1no 2019 - Scott Spark 900 RC WC N1no 2019
Post by madskatingcow »
NoTubes latex zeker?SPECI wrote:De latex spoot in't rond, heel men achterbrug zag wit maar het gatje was NIET dicht.G
[quote="irtimit"]Ik heb einde december bij van Eyck in Aalst Notubes besteld,
na 3 maand zijn deze wielen nog steeds niet binnen.
"Binnen 2 weken" is er mij weer eens gezegd...
Is er iemand nog met hetzelfde probleem?[/quote)
Stans notubes ztr
chris king naven
revolution spokes
hand build wheelset
Afgeleverd binnen de maand vanuit de states(lage dollarkoers)
Stans notubes ztr
chris king naven
revolution spokes
hand build wheelset
- Dr.Gonzo
- Mountainbiker
Wat bedoel je Kevin met standaardventielen?madskatingcow wrote:Je kan gewoon de standaard ventielen behouden. Na het opleggen van de band deze eerst op druk brengen met de compressor, één zijde losdoen en latex erin. Tegenwoordig heb je ventielen met demonteerbare kern (Crossmax SL, SLR, Fulcrum, of van NoTubes zelf), langswaar je de latex kan in gieten. Deze zijn apart verkrijgbaar in de handel.
Hen hier enkel ventielen van het type Stan's en C-max.
Wat is standaard?
- El Perro Diablo
- Mountainbiker
Post by El Perro Diablo »
Ben juist bij Hilset wat No Tubes grief gaan halen, alles en meer netjes op stock, met goed advies is het me van den 1ste keer gelukt..........Stalley wrote:irtimit wrote:Ik heb einde december bij van Eyck in Aalst Notubes besteld,
Stans notubes ztr
chris king naven
revolution spokes
hand build wheelset
Thnx Hilset dude!!!