Veldrijden 2011-2012

Omdat het niet altijd over mountainbike hoeft te gaan...... Zet een boompje op over alles wat NIET met mountainbike te maken heeft maar hou het wel deftig.
govaert
Mountainbiker

Post by govaert »

Marc uytterhoeven was voor mij de laatste echte wieler commentator. Jammer dat ik hem vanwege mijn jeugdige leeftijd nooit lang aan het werk heb kunnen horen. Wuyts kent inderdaad niks van koers en is een ziekelijk Nys en BOONEN fan. Ik vind de cauwer op dit moment echt de beste samen met mart smeets. Maar dat is mijn mening.

PS:Voor mensen die even tijd hebben en een geweldig mooie discussie over de nederlandse taal willen zien tussen utterhoeven en mart smeets. Het is wel voor de meerwaarde zoeker. Ik vind het alleszins een boeiend gesprek, hier de link
http://www.sporza.be/cm/sporza/videozon ... /1.1140859
cherryman
Mountainbiker

Post by cherryman »

Herygers vind ik toch ook een meerwaarde, ziet snel platte sjieken en weet ook altijd wel iets interessants te vertellen. Marc uytterhoeven was inderdaad wel top :-)
alexi
Mountainbiker

Post by alexi »

yajop wrote:
Maar M. Wuyts is dan ook een ziekelijke fan van Nys, hij kroop erin als hij mocht.
+100 =D> =D> =D>
jimmyvlb
Mountainbiker

Post by jimmyvlb »

Als Nys fan kan ik je verzekeren dat Wuyts echt geen Nys fan is, maar enkel positieve commentaar geeft als Nys aan de winnende hand is.
Foxy
Mountainbiker

Post by Foxy »

Nys op twitter: "Ik kijk al uit naar de selectie voor het WK op de weg. Zouden ze daar ook de 9 beste renners van het jaar meenemen?"

Nys maakt zichzelf weer populair. Hopelijk heeft hij genoeg tissuekes bij.
Wowtre
Mountainbiker
Location: Hilset Ti Rohloff & Chamizo E-Lite LX-XT Crossmax-XL

Post by Wowtre »

gbv wrote:om maar te zeggen, zijn commentaar is vaak gekleurd en niet consistent. maar daar stoor ik mij al lang niet meer aan. het zijn de crossers die de cross maken en niet m wuyts. zolang ik dus maar ne schone cross zie, ben ik content :bounce:
best mee eens, ik kijk liever naar koers op VT4 en 2BE die zijn toch iets neutraler. Zou het dan toch waar zijn de bij VRT de partijkaart telt en niet de kwaliteit. Sommige mensen zijn blijkbaar untouchable, ik kan mij niet inbeelden dat er één koersliefhebbervan het commentaar van Wuyts geniet en doe er maar Vannieuwkerke bij.
govaert wrote:Marc uytterhoeven was voor mij de laatste echte wieler commentator. Jammer dat ik hem vanwege mijn jeugdige leeftijd nooit lang aan het werk heb kunnen horen. Wuyts kent inderdaad niks van koers en is een ziekelijk Nys en BOONEN fan. Ik vind de cauwer op dit moment echt de beste samen met mart smeets. Maar dat is mijn mening.

PS:Voor mensen die even tijd hebben en een geweldig mooie discussie over de nederlandse taal willen zien tussen utterhoeven en mart smeets. Het is wel voor de meerwaarde zoeker. Ik vind het alleszins een boeiend gesprek, hier de link
1++
Japie carbon
Mountainbiker

Post by Japie carbon »

Het leek gisteren trouwens wel alsof pauwels de beker van STybar kreeg (en stybar die van pauwels)

Het leek wel of die van pauwels groter was.
Foxy
Mountainbiker

Post by Foxy »

Japie carbon wrote:Het leek gisteren trouwens wel alsof pauwels de beker van STybar kreeg (en stybar die van pauwels)

Het leek wel of die van pauwels groter was.
Had ik ook opgemerkt, maar op die van Stybar stond een "medaille-achtig" embleem in het midden van de voet van de beker met een krans rond ... Details jongen, details ;-)
govaert
Mountainbiker

Post by govaert »

Wowtre wrote:
gbv wrote:om maar te zeggen, zijn commentaar is vaak gekleurd en niet consistent. maar daar stoor ik mij al lang niet meer aan. het zijn de crossers die de cross maken en niet m wuyts. zolang ik dus maar ne schone cross zie, ben ik content :bounce:
best mee eens, ik kijk liever naar koers op VT4 en 2BE die zijn toch iets neutraler. Zou het dan toch waar zijn de bij VRT de partijkaart telt en niet de kwaliteit. Sommige mensen zijn blijkbaar untouchable, ik kan mij niet inbeelden dat er één koersliefhebbervan het commentaar van Wuyts geniet en doe er maar Vannieuwkerke bij.
govaert wrote:Marc uytterhoeven was voor mij de laatste echte wieler commentator. Jammer dat ik hem vanwege mijn jeugdige leeftijd nooit lang aan het werk heb kunnen horen. Wuyts kent inderdaad niks van koers en is een ziekelijk Nys en BOONEN fan. Ik vind de cauwer op dit moment echt de beste samen met mart smeets. Maar dat is mijn mening.

1++
Koers op vt4 kan mij niet boeien. Slechte commentatoren en de vele reclame in dat slechts 1 uur durend crossje. Jammer. Helaas gaat het in de toekomst vaker van dat zijn. Vermits wouter van den houte eigenaar is van vt4 en flanders classics lijkt mij de logische volgende stap dat deze te zien zullen zijn op vt4. Ik deed Vorige week wel een vreugde dansje toen bekend raakte dat de vrt dit seizoen wel nog flanders classics mag uitzenden...

On topic: ondanks mijn afschuwen van m. Wuyts vind ik de flandriens van het veld echt wel zeer knap in elkaar gestoken maar dat is het werk van een hele redactie en niet van hem alleen...

PS:morgen persconferentie van wellens. Ben benieuwd wat hij te vertellen heeft, blijf ondanks toch een groot fan van hem.
yajop
Mountainbiker

Post by yajop »

Nys ontgoocheld in de selectie omdat zijn vriend er niet bij is.
Maar, met alle respect, als Stybar of Albert van bij de start de gas open draaien, wat kan Sven vt dan van nut zijn voor Nys?
Idereen weet toch dat Sven vt zelfs geen 200 meter in het spoor kan rijden van Stybie of Albert.
Ik denk dat het meer een sentimentele eis was van Nys, en dat kan niet.
En waarop De Bie zich baseert zijn mijn zaken niet, hij is de bondscoach.
Laat ons hopen op een Belg
Post Reply