Goodfellas mountainbikefriends Dendermonde

Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
flaming_jakke
Mountainbiker

Post by flaming_jakke »

Waar heb je nog iets gevonden Steve ?

PS Waar gaan jullie dit weekend biken ?? Bij ons is het plan om naar Zwalm te gaan ... jipie !!
Gun*666
Mountainbiker

Post by Gun*666 »

Vandaag met den Eagle nog een mooi baanritje afgewerkt van 71 km wat we stilaan gaan opdrijven tot 150 km kwestie van ons klaar te stomen voor den marathon :bounce:

van het weekend zal het ver mij nergens te rijden zijn zaterdag werken en zondag nor een verjaardagsfeest we moeten om half 11 al in Temse zijn ver op den boot te stappen :P
Daaf
Mountainbiker

Post by Daaf »

en ik zit zondag vanaf 9.30 in de vip-tent opt kerkplein (ronde van belgië vertrekt in buggenhout) :drunk:
laagvlieger
Mountainbiker

Post by laagvlieger »

Vandaag met mijne werkmakker 75 km gereden te testelt. Was redelijk vlam parkours met brede bospaden af en toe eens een single trackske..en de laatste 5km serieuse klimmetjes ,kort en steil. gem van 23 dus goed doorgereden
Gun*666
Mountainbiker

Post by Gun*666 »

Vandaag nor Geraardsbergen gereden langs den dender met mijn ex baas hadden 82 km op den teller :bounce:

Zondag naar Bornem één van de toppers uit de streek vind ik =D> =D>
laagvlieger
Mountainbiker

Post by laagvlieger »

Goed aan het trainen precies Gunther.
Zaterdag waarsch de regiotour 130km of missch de hagelandse chrono 85.5km ben er nog niet helemaal uit welke we gaan rijden .
Als er mannen graag meerijden geef maar seintje...grtjs
flaming_jakke
Mountainbiker

Post by flaming_jakke »

Gun*666 wrote:Vandaag nor Geraardsbergen gereden langs den dender met mijn ex baas hadden 82 km op den teller :bounce:

Zondag naar Bornem één van de toppers uit de streek vind ik =D> =D>
Dat is ook eens leuk hé, voorbij Aalst is 't leuk bollen. En snel eens over de muur gereden ??

We zijn er voor dit weekend ook nog niet uit ! Regiotour maar de 100km is een optie ???
Gun*666
Mountainbiker

Post by Gun*666 »

nee jake de muur zelf zal voor eender deze zijn denk ik . Ik was maar na 19 uur vertrokken en moest voor den donker thuis zijn he . Volgende keer wa vroeger vertrekken :lol:

En mannen niemand wisten bike ????? Ik ben vandaag de 60 km in Bornem wisten rijden was de max vond ik veel leuke technische stukken en zeker het nonnenbos was de moeite =D>

Zeg Jake dat teraske is voor mij ook prima zelle juist waar en wanneer he :bounce:
laagvlieger
Mountainbiker

Post by laagvlieger »

Ha Gunther en hoe wast in Bornem, was ook nog aan het twijfelen maar met dat weer toch binnen gebleven. Was er niet teveel modder. Vandaag dan maar ritje gedaan van 45 km naar Asse (putberg) was tof.
Gun*666
Mountainbiker

Post by Gun*666 »

laagvlieger wrote:Ha Gunther en hoe wast in Bornem, was ook nog aan het twijfelen maar met dat weer toch binnen gebleven. Was er niet teveel modder. Vandaag dan maar ritje gedaan van 45 km naar Asse (putberg) was tof.
Goed goed ik blijf het nog steeds één van de betere tt vinden van de streek =D> =D> de modder viel best wel mee (ze hebben er een paar zware stukken met te veel mud uit gelaten heb ik gelezen) ook was er een stuk waar ge kon kiezen tussen zwaar technisch dat was niet te doen ,veel te glad om te klimmen is niemand opgeraakt denk ik . Zo waren er een 5 tal klimmetjes waar we naar boven moesten geraken #-o die ga ik zeker nog is opzoeken als dat daar wa droger ligt ( ale kzal dat dan nog is moeten vragen waar da juist was #-o ) Voor de rest echt de moeite en zeker de grootste troef het reeds beruchte nonnenbos waar ze weer alles uitgehaald hebben om een mooi parcour te bekomen met veeel draaien en naar boven en nor beneden =D> =D> :lol: .

Dus de thuis blijvers hebben iets gemist :lol:

Volgend jaar gaan ze waarschijnlijk een 90km inlassen ik kijk er al naar uit [-o<
Post Reply