Veldrijden

Omdat het niet altijd over mountainbike hoeft te gaan...... Zet een boompje op over alles wat NIET met mountainbike te maken heeft maar hou het wel deftig.
n_biker
Mountainbiker

Post by n_biker »

ik vond het wel sjiek bij de masters :lol:
2 belgische kampioenen :-)
er was dus wel degelijk een finishfoto maar ook daar konden ze niet zien wie de winnaaar was , dusja wat konden ze anders doen dan 2 kampioenen uitroepen
pvandebe
Mountainbiker

Post by pvandebe »

Iemand enig idee wat er met Davy Coenen aan de hand was ? Opgave vanwege ?
DdT
Mountainbiker

Post by DdT »

freezy wrote:Wil de moderator die zo graag posts wist nu opstaan? Ik kan me niet inbeelden dat er in mijn post iets verkeerd stond... :evil:
In de mijne blijkbaar wel dus heb ik ze zelf gewist. Denk dat sommigen bepaalde dingen veel te letterlijk opvatten en geen gevoel voor humor hebben. En "dzjoef op de muile van de week" komt uit een komisch programma en was ook alsdusdanig bedoeld.
Soms krijg ik het, op politiek correcte denkers die zelf op alles commentaar hebben...

Nys heeft gewonnen. En dan nog op exact dezelfde manier zoals hij voorspeld had. Nys wist perfect waarmee hij bezig was. Hij kon zichzelf als koprijder geen foutje teveel veroorloven. Albert moest als tweede naar niks kijken en kon (moest) alle risico nemen om terein te winnen op Nys, vandaar zijn "fenomenale" inhaalrace...

Als dit, en als dat, en moest het zo....allemaal achterklap. Sommigen hebben blijkbaar altijd pech maar in werkelijkheid moeten ze nog veel leren. Het zijn profs voor iets.
Albert heeft de goede form en benen maar helaas ook een nog grotere mond om hem nu een "respectvol renner" te vinden. En ik denk dat dat mijn volste recht is.
Hier zitten sommigen te verkondigen dat je voor iedereen zou moeten roepen en supporteren. Wat een onzin is dit. Zouden jullie dit ook op de voetbal gaan vertellen? :-)
Kr1stof
Mountainbiker

Post by Kr1stof »

Van censuur zijn ze hier niet vreemd, zelfs de minste "negatieve" opmerking wordt nu al gewist. Begint dan ni aan een forum e :roll: :-?
Dat'm dan als moderator zich verantwoord waarom hij al dan niet bepaalde posts verwijderd. Zelfs "Screaming Skull" had voor de verandering eens een normaal bericht gezet :lol:
Eens benieuwd hoelang dit blijft staan :roll:
manitou.
Redactie

Post by manitou. »

:off:
de moderators moeten zich niet verantwoorden voor een gewiste post
dan hebben die niets anders te doen
ze handelen met het oog voor het beste voor de site
er zitten hier ook minderjarigen op de site en daar houd men ook rekening mee
en neen ik ben zelf geen moderator, daar hou ik me niet mee bezig
en nu terug on topic en hou het netjes
MARTINI
Mountainbiker

Post by MARTINI »

alexi wrote:
Alleen spijtig da ge niemand uit het wiel hebt gereden,zoals ge zei da ge ging doen(ze zijn gewoon LETTERLIJK weggevallen uit uw wiel)
Dat hij vanaf de start erin vloog en direct weg was met Klaas en Pauwels ben je blijkbaar vergeten...
Mojobiker
Mountainbiker

Post by Mojobiker »

Het is toch raar dat aan iemand als Nys die zoveel opgeeft voor zijn sport, die zoveel traint, die leeft als een maniak, ... zo weinig succes wordt gegund?

Maar alleszinds: Nyske boven, Nys the best. Dik en dun verdient.
=D> =D> =D>

Mojo
jonathan
Mountainbiker
Location: giant xtc composite reba wc sram X.O xt crossmax st wcs slr cannondale svc 700

Post by jonathan »

ik begrijp niet dat er zoveel gefrustreerde rondlopen
nys heeft gewonnen punt, de beste was diegene die eerst over de meet komt
en de rest jammer je was niet sterk genoeg
moest albert geen pech gehad hebben, dan nog kon je niet zeggen dat hij ging winnen .
het ging een heel andere koers worden
mischien zou klaas dan niet gevallen zijn
of...
Wowtre
Mountainbiker
Location: Hilset Ti Rohloff & Chamizo E-Lite LX-XT Crossmax-XL

Post by Wowtre »

wat is pech? Albert is in de eerste ronde tegen een paaltje gereden, en heeft daarbij een spaak overgereden. Dat is geen pech maar een stuurfout. Nys heeft in de laatste ronde een slipper gemaakt en zijn commentaar getuigt tenminste van inzicht "door die stomme fout had ik bijna de titel verspeeld"

ik vind het knap dat Albert zich niet gewonnen gaf, Nys had op die leeftijd de moed al laten zakken, maar je moet een beetje eerlijk blijven, een stuurfout is geen pech.

bon de meeste zijn het er hier toch over eens me dunkt, Nys is een verdiende winnaar en Albert heeft ook sterk gereden.

btw: een laatste bedenking Albert ging al 2 jaar belgisch kampioen worden ... derde keer goede keer misschien?
Last edited by Wowtre on Mon 12 Jan 2009 19:27, edited 1 time in total.
J.E.
Mountainbiker

Post by J.E. »

hij was nie verplicht om daarin te rijden hé.... was hij wa rapper gestart dan had hij een beter zicht en kon hij der naast rijden. Simplistisch uitgelegd da ge geluk kunt afdwingen imo.
Post Reply