GESTOLEN BIKE'S

Over alles wat met mountainbike te maken heeft kan je hier je ei kwijt!
freezy
Mountainbiker
Location: Endorfin Speed II, TREK OCLV 5200 en een Triumph...

Re: GESTOLEN BIKE'S

Post by freezy »

Stond jij op die grasparking - 100m voorbij de inschrijving? Ik parkeerde net om te starten en hoorde in de verte iemand iets vertellen over ' ... fietsrek ... gestolen ... ' tegen 2 andere die aangewandeld kwamen. Dacht eerst dat het over je fietsrek zelf ging.
elcolomgianni
Mountainbiker

Post by elcolomgianni »

Ja inderdaad ik stond op die grasparking...Ik was het aan het vertellen aan twee kameraden die juist aankwamen. (Dit moet iets na 13u geweest zijn)
Moet wel zeggen dat mijn fiets niet op slot was. Hij stond enkel vast op mijn fietsrek. Terwijl we gaan douchen waren, is hij doodleuk van mijn rek gehaald en meegenomen.
D'Haese
Mountainbiker

Post by D'Haese »

elcolomgianni wrote:Ja inderdaad ik stond op die grasparking...Ik was het aan het vertellen aan twee kameraden die juist aankwamen. (Dit moet iets na 13u geweest zijn)
Moet wel zeggen dat mijn fiets niet op slot was. Hij stond enkel vast op mijn fietsrek. Terwijl we gaan douchen waren, is hij doodleuk van mijn rek gehaald en meegenomen.
Dat zou ik nooit niet durven een fiets onbewaakt op een fietsenrek laten staan. Elke keer als ik een auto passeer waar achteraan een fiets op staat, denk ik hetzelfde.

Natuurlijk wel zeer vervelend!
freezy
Mountainbiker
Location: Endorfin Speed II, TREK OCLV 5200 en een Triumph...

Post by freezy »

Ik heb nu een Thule waarvan je de klem op slot kan doen, geeft toch al een zekerder gevoel. Maar bij sommige ritten staat de auto op een of andere verlaten parking en dan doe ik nog eens een spiraalslot door wielen, frame en fietsenrek.

Langs de andere kant, de verhalen van mensen bij wie de spanriempjes of klemstangen van hun Thule gestolen zijn, zijn ook geen uitzondering meer. Ze stelen werkelijk alles wat ook maar een beetje los zit...
Ben8000
Mountainbiker

Post by Ben8000 »

Zaterdag is de moutainbike (Trek 8000 van 2012) van mijn schoonbroer gestolen voor de deur van mijn ouders te Erps-Kwerps.
Hij was vastgemaakt aan de mtb van mijn zus met een zwaar slot. De fiets van mijn zus (ook een trek 8000 van 2012) is blijven staan en zijn fiets en het slot zijn weg.
Hij ziet er bijna identiek uit als de mijne op de foto.
Mocht je ergens zo eentje tegenkomen op een website laat maar weten.

Image
Raf
Mountainbiker

Post by Raf »

gestolen op weg nr roc azur, in Bauduen(75 km van Frejus).

2 x seven imx

1 imx slx 29 " met lefty carbon, cannondale sl trapstel, campa super record voorderailleur.xo achterderailleur, doorlopende zadelpen, full carbon zadel, tune voornaaf, ztr achternaaf, crest velgen

1 imx 26" met dt vork, paul components rasta achterderailleur, hs 33 remmen. zwarte chris king naven, ti spaken, mavic velgen. rotor trapstel met q rings.

ook nog paar wielen 26" rode chris king achternaaf,rode project 321 voornaaf, zilveren dt revolution spaken ingebonden achter, ti spaken vooraan xx cassette, hope schijfjes 160
yajop
Mountainbiker

Post by yajop »

Raf wrote:gestolen op weg nr roc azur, in Bauduen(75 km van Frejus).

2 x seven imx

1 imx slx 29 " met lefty carbon, cannondale sl trapstel, campa super record voorderailleur.xo achterderailleur, doorlopende zadelpen, full carbon zadel, tune voornaaf, ztr achternaaf, crest velgen

1 imx 26" met dt vork, paul components rasta achterderailleur, hs 33 remmen. zwarte chris king naven, ti spaken, mavic velgen. rotor trapstel met q rings.

ook nog paar wielen 26" rode chris king achternaaf,rode project 321 voornaaf, zilveren dt revolution spaken ingebonden achter, ti spaken vooraan xx cassette, hope schijfjes 160

ik denk dat jullie gedacht van een avontuur mee te gaan maken van een andere orde was dan dit?
erg, echt erg voor jullie, hopelijk verzekerd?
kleine mees
Mountainbiker

Post by kleine mees »

Ik heb hetzelfde tegengekomen in Praag. De auto opengebroken en mijne Cannondale en mijn ZTR wielen foetstjie. En nog een zak met schoenen.
Hopelijk heb je wat meer succes met de verzekering dan ik :)
elangelo
Mountainbiker

Post by elangelo »

Gisteren Cannondale Bad Boy gestolen aan station Waregem.

Was een 2003 model die ik single speed gemaakt (kettingspanner met oude derailleur, half link chain) had, staan grote platform pedalen op van BBB en stukken van mijn Giant mountainbike (oa bel en handvaten). Nieuwe surly single speed achternaaf
eL Tee
Mountainbiker

Post by eL Tee »

Je kan een Cannondale - of enig ander A-merk (los van de leeftijd) - aan 't station 'parkeren', maar dan alleen als 'm rebranded is als 'Decathlon' of zo.
Post Reply