bikepartners regio Opwijk
Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
- Mojobiker
- Mountainbiker
@Deere: dinsdag in de winter is 100% asfalt. We vertrekken rond 19u30 aan de kerk van droeshout en passeren dan langs uw voordeur op onze weg naar Merchtem waar we een herstart hebben om 19u45. Altijd welkom.
@Mario: de testdag bij Daan was dik in orde. Eric en ik zijn gaan testrijden met fully in het Mojoboske. Ben vanaf nu pro fully. Man man, dat gaat weer geld kosten.
Mojo
@Mario: de testdag bij Daan was dik in orde. Eric en ik zijn gaan testrijden met fully in het Mojoboske. Ben vanaf nu pro fully. Man man, dat gaat weer geld kosten.
Mojo
- Deere Power
- Mountainbiker
Post by Deere Power »
Mannen,
Ik zal vanavond er ni bij zijn, ga het niet riskeren met dat weer...
Volgende week misschien.
Peter
Ik zal vanavond er ni bij zijn, ga het niet riskeren met dat weer...
Volgende week misschien.
Peter
- Streets
- Mountainbiker
- Location: rohloff-Streets-bike;Ronin 110 voorvork; Magura firm tech remmen; Rohloff naaf
heheMojobiker wrote:Inderdaad, me eruit moeten sleuren. Toch maar met de auto opgeredenDe zwakke moeten er af.
Mojo
ik had vandaag ook zo een autogevoel, maar aangezien die er niet is en je dan toch naar het station moet rijden,.....
Het is vermoedelijk geen gezicht om zo in een groen Thursdays pakje de trein te nemen.
Streets