sven nys

Omdat het niet altijd over mountainbike hoeft te gaan...... Zet een boompje op over alles wat NIET met mountainbike te maken heeft maar hou het wel deftig.
Locked
Rikske
Mountainbiker
Location: Merida Mission Carbon Team, Reba Team, full XT //// Merida Matts Speed LX gold edition

Post by Rikske »

malmedy wrote:da is eigelijk zever te vroeg op sezoen iets eerder stoppe met crossen als je toch naar peking wilt moet je u maar tonen , trouwens hij heeft ook al heel goed gereden in parijs roubaix en das een week eerder !
Ach zo, hij moet maar eerder stoppen :roll: .

Hij heeft net alle klassementen gewonnen, had hij vlak na het WK gestopt voor dit seizoen was dit niet waar geweest hoor, draai en keer het zoals je wil, hij is en blijft in de eerste plaats een veldrijder. En de afgelopen weken hebben wel aangetoond dat hij wel degelijk opofferingen maakt voor het MTB, of denk je dat Nys ook zo'n matig seizoenseinde zou gekend hebben moest hij in de zomer van de MTB afgebleven zijn ?

En Parijs Roubaix is wel een ander soort inspanning als een WB MTB in Houffalize denk ik. Volgens mij past zo'n wegwedstrijd toch iets beter in je voorbereiding voor het komende cyclo seizoen als een intensieve MTB wedstrijd.

P.S. Het is trouwens nog niet gezegd dat hij zeker niet aan de start zal komen in Houffa hé (hoewel het mij onwaarschijnlijk lijkt, maar kom).
malmedy
Mountainbiker

Post by malmedy »

ben ook fan van nys maar zo fanatiek das erover de filip heeft roubaix toch gecombineerd met houfa dus denk wel dat da samen gaat maar we zullen wel zien .
Rikske
Mountainbiker
Location: Merida Mission Carbon Team, Reba Team, full XT //// Merida Matts Speed LX gold edition

Post by Rikske »

malmedy wrote:ben ook fan van nys maar zo fanatiek das erover de filip heeft roubaix toch gecombineerd met houfa dus denk wel dat da samen gaat maar we zullen wel zien .
Ik zeg niet dat deze 2 niet te combineren vallen, maar Nys en Filip hun "seizoen" verschilt wel dag en nacht hé. Filip moet zijn topvorm een pak vroeger op het jaar halen als Sven, hoeveel veldrijders gaan al "genoeg" vormpeil bereikt hebben in April/Mei om een wedstrijd als Houffalize te kunnen rijden (dan bedoel ik niet gewoon meerijden om "den hoop te vergroten" hé, maar écht met de ambitie om pakweg top 8 te rijden).

Als Sven pakweg begin November Houffalize zou moeten rijden, dan zou dat hem véél beter afgaan denk ik. Nu komt de wedstrijd in Houffa, na de lange en zware winter van Nys, gewoon te vroeg.

Enfin, we zien wel hoe het loopt. Nys zal zowiezo het één en ander moeten laten vallen, wil hij serieus voor de dag komen in Peking, dat staat vast.
den mountenbiker
Mountainbiker

Post by den mountenbiker »

BOTE wrote:
bert bibber wrote:
den mountenbiker wrote:Vond het wel de max in de spurt voor de 2e plaats
van Sven Nys het gebaar doe maar jongens :lol: =D>
Vond da nie de max een tweede plaats geef je niet weg. #-o
De organisator zal dit ook niet leuk gevonden hebben.
Sven kan "niet" sprinten (zeker met deze conditie niet), dus mij lijkt het nogal evident dat ie zich uit de weg zet voor diegenen die nog effe alles willen geven... Zijn buit was toch al binnen.
Idd t'was dat wat ik wilde bedoelen dat de buit binnen was 8-[
devil biker
Mountainbiker

Post by devil biker »

den mountenbiker wrote:
BOTE wrote:
bert bibber wrote: Vond da nie de max een tweede plaats geef je niet weg. #-o
De organisator zal dit ook niet leuk gevonden hebben.
Sven kan "niet" sprinten (zeker met deze conditie niet), dus mij lijkt het nogal evident dat ie zich uit de weg zet voor diegenen die nog effe alles willen geven... Zijn buit was toch al binnen.
Idd t'was dat wat ik wilde bedoelen dat de buit binnen was 8-[
en hij was voor wellens, edat was zijn doel ook :-)
Mister No Chaïn
Mountainbiker

Post by Mister No Chaïn »

Sven Nys start zijn MTB-seizoen in Ronse op de Benelux-Cup, week nadien EK Sankt-Wendel.
Putteke
Mountainbiker

Post by Putteke »

Mister No Chaïn wrote:Sven Nys start zijn MTB-seizoen in Ronse op de Benelux-Cup, week nadien EK Sankt-Wendel.
We gaan de confrontatie aan in Ronse. #-o Ik hoop maar dat hij het kalm aandoet zodat ik niet te snel gedubbeld word. :lol:
devil biker
Mountainbiker

Post by devil biker »

waar hangt hij tegenwoordig uit ?

heb ik gevonden op het internet : http://www.123video.nl/playvideos.asp?M ... mnu=3&Rnd=
Spark
Mountainbiker

Post by Spark »

devil biker wrote:waar hangt hij tegenwoordig uit ?

heb ik gevonden op het internet : http://www.123video.nl/playvideos.asp?M ... mnu=3&Rnd=
omg #-o
Putteke
Mountainbiker

Post by Putteke »

Nu is hij met zijn gezin gaan skiën dacht ik. En gaat hij volgende week niet zeggen bij welke ploeg hij volgend jaar gaat rijden?
Locked