Camelback: welke?
Op zoek naar een windjack of camelback, de kenmerken van schoenen of brillen. Post hier jouw vragen en opmerkingen
- looneycooney
- Mountainbiker
Post by looneycooney »
geen idee , mits ik hem onder garantie kreeg
Maar als ik zie online , kost de viper en de ambush rond de 120€
de zak apart rond de 50 € voor de 3.0L
Maar als ik zie online , kost de viper en de ambush rond de 120€
de zak apart rond de 50 € voor de 3.0L
Re: Welke?
Ik heb een maand geleden een Mule (gewone, niet de NV-versie) gekocht en supercontent van...Mr. Willy wrote:Hallo iedereen,
ik ben ook van plan om een camelbak te kopen aangezien de ritten altijd langer en langer worden.
ik heb mijn oog laten vallen op 2 modellen, namelijk de mule en de blowfish. Ik ben ter plaatsen gaan kijken en heb een lichte voorkeur voor de blowfish (vooral die rits is handig)
maar zo'n camelbak is niet goedkoop, daarom wil ik direct de juiste hebben, daarom was mijn vraag of iemand misschien ervaring heeft met de blowfish en mij die aan- of afraad.
al vast bedankt
grz. Willy
Ik twijfelde tussen de Blowfish, Mule en Lobo. Heb ze in de winkel naast elkaar gezet en uiteindelijk de Mule gekozen. Heeft veel opbergruimte, 3 liter reservoir, heel praktisch en niet té lomp.
Heb de Mule 90 euro betaald, denk ik.
Camelbak is niet goedkoop maar is z'n geld dubbel en dik waard... en geen ander merk is zo gemakkelijk te gebruiken
- looneycooney
- Mountainbiker
Post by looneycooney »
mja als ik al val is het met ferme stunten uit te halen en meestal tegen lekkere snelheden in afdalingen , ge moest eens weten...kawa wrote:Gij valt nogal dikwijls he...looneycooney wrote: Ikzelf had nu een 'Military' editie en ik moet zeggen dat ik er al meermaals zwaar op ben gevallen en nooit problemen..
Mja grenzen verleggen doe je met vallen en opstaan heh
Das goeiekoeip..saiko wrote:Mule 75€
http://www.bike-discount.de/shop/k521/a ... ml?mfid=47
Mule NV 90€
http://www.bike-discount.de/shop/k521/a ... ml?mfid=47
Maar daar moet je wel nog je verzendingskosten bijrekenen...
-
neilpryde
- Mountainbiker
Dat is geen geld !!! Kost normaal evenveel als de MULE. Incl verzending naar België komt het dan op 55 euro.
Iemand ervaring met deze Mayhem? Capaciteit is ongeveer hetzelfde als de mule.
Ik zou die wel durven bestellen omdat daar ook verstevigde zakken aanwezig zijn ter bescherming van mp3, camera, etc... En aangezien ik die ook wil gebruiken om te snowboarden... Of zijn die ook aanwezig in de MULE?
- aresius
- Mountainbiker
In de vorige generatie mule is er maar 1 zo'n zakje bovenaan, ongeveer ipod formaat, ik gebruik het voor m'n gsm, maar ik denk niet dat er een fototoestel of camera in past. Hangt van de grootte van het fototoestel af, mijn fototoestel past er zeker niet in maar dat is nog zo'n prehistorisch ding.neilpryde wrote:Ik zou die wel durven bestellen omdat daar ook verstevigde zakken aanwezig zijn ter bescherming van mp3, camera, etc... En aangezien ik die ook wil gebruiken om te snowboarden... Of zijn die ook aanwezig in de MULE?