IEDEREEN DIE KAN HELPEN !
Deze MTB (van men zoon)is deze namiddag gestolen in AALST aan de Graanmarkt !
Al wie iets weet of kan helpen laat maar weten .
https://www.facebook.com/photo.php?fbid ... nt_count=1
Als je dezelfde ziet er zijn er maar héél weinig zo ,vraag eerst vriendelijk hé (ik =de papa rijdt met dezelfde )
GESTOLEN BIKE'S
Over alles wat met mountainbike te maken heeft kan je hier je ei kwijt!
- Sankaman
- Mountainbiker
Re: GESTOLEN BIKE'S
beste MTBers ...
mijn kameraad zijne MTB ook gepikt uit de stalling thuis ... enkele dagen geleden
is gebeurd in Ekeren (Antwerpen noord)
betreft : merk GRANVILLE 650b (zwart)
schijfremmen juicy 7 ultimate
af montage onderdelen ketting-voor en achter derailleur
cassette voor rn achteraan -versteller -trzpas-handvaten-shifters alles van SCRAM XO
voorvork ROCK SHOX REBA RLT SLO AIR
wielenMAVIC CROSSMAX
zadel fizik aliante carbon wit
pedalen shimano
hoe zet ik hier in godsnaam een foto op ?
" onclick="window.open(this.href);return false;
grtz en thx 2 all 2 keep open you're eye's
mijn kameraad zijne MTB ook gepikt uit de stalling thuis ... enkele dagen geleden
is gebeurd in Ekeren (Antwerpen noord)
betreft : merk GRANVILLE 650b (zwart)
schijfremmen juicy 7 ultimate
af montage onderdelen ketting-voor en achter derailleur
cassette voor rn achteraan -versteller -trzpas-handvaten-shifters alles van SCRAM XO
voorvork ROCK SHOX REBA RLT SLO AIR
wielenMAVIC CROSSMAX
zadel fizik aliante carbon wit
pedalen shimano
hoe zet ik hier in godsnaam een foto op ?
" onclick="window.open(this.href);return false;
grtz en thx 2 all 2 keep open you're eye's
Hallo iedereen,
In de nacht van 2 op 3 aug werd in verschillende tuinhuizen in Peutie bij Vilvoorde ingebroken. Er werden enkel waarde volle zaken gestolen waaronder onze zilver grijze Merida Mountainbike 56 cm frame. Belangrijk kenmerk aan deze fiets is het Römer Jockey element voor een kinderzitje op te monteren.
Wie deze fiets ergens tegenkomt online of op de baan gelieve dan te reageren!!
alvast bedankt
groetjes
Kapa
In de nacht van 2 op 3 aug werd in verschillende tuinhuizen in Peutie bij Vilvoorde ingebroken. Er werden enkel waarde volle zaken gestolen waaronder onze zilver grijze Merida Mountainbike 56 cm frame. Belangrijk kenmerk aan deze fiets is het Römer Jockey element voor een kinderzitje op te monteren.
Wie deze fiets ergens tegenkomt online of op de baan gelieve dan te reageren!!
alvast bedankt
groetjes
Kapa
gelieve allemaal uit te kijken naar mijn canyon mtb die gestolen is op 21/08 in nieuwpoort bad!
als iemand mijn mtb ziet op een toertocht of op de een of andere verkoopsite gelieve mij dan te verwittigen! bart_delbarre@hotmail.com" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false; 0477/31 27 41
dit is de recentste afbeelding van vorige donderdag na mountainbike xl

gelieve uit te kijken als je hem ziet rijden op toertocht, in vlaanderen of noord frankrijk
specifieke kenmerken:
fourche van dt swiss wat geschaafd aan de linker vorkpoot;
canyon al 26"er frame denk maat21, veel chainsuck, schreef in bovenbuis door bar ends;
dt swiss wielen x1700 26", achtervelg met ferme deuk in, slag in wiel;
zadel van selle italia, onderdelen van ritchy wcs (zadelpen, stuur, bar ends), stuurpen syntace 149, bidonhouders van elite
remmen sram xo, achterderrie sram xo, voorderrie x9, shifters x9, crack sram xo, ketting en cassette shimano xt.
er lagen net nieuwe furious fred banden op van schwalbe.
mijn mountainbike was vastgemaakt aan een paal en er stond nog een fiets tegen, slot werd doorgeknipt en meegenomen!
alvast bedankt om te helpen uitkijken!
en mss ooit terug op een mtb
als iemand mijn mtb ziet op een toertocht of op de een of andere verkoopsite gelieve mij dan te verwittigen! bart_delbarre@hotmail.com" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false; 0477/31 27 41
dit is de recentste afbeelding van vorige donderdag na mountainbike xl

gelieve uit te kijken als je hem ziet rijden op toertocht, in vlaanderen of noord frankrijk
specifieke kenmerken:
fourche van dt swiss wat geschaafd aan de linker vorkpoot;
canyon al 26"er frame denk maat21, veel chainsuck, schreef in bovenbuis door bar ends;
dt swiss wielen x1700 26", achtervelg met ferme deuk in, slag in wiel;
zadel van selle italia, onderdelen van ritchy wcs (zadelpen, stuur, bar ends), stuurpen syntace 149, bidonhouders van elite
remmen sram xo, achterderrie sram xo, voorderrie x9, shifters x9, crack sram xo, ketting en cassette shimano xt.
er lagen net nieuwe furious fred banden op van schwalbe.
mijn mountainbike was vastgemaakt aan een paal en er stond nog een fiets tegen, slot werd doorgeknipt en meegenomen!
alvast bedankt om te helpen uitkijken!
en mss ooit terug op een mtb
-
spoetnik12
- Mountainbiker
Post by spoetnik12 »
Ok mijn bike is ergens de afgelopen 36u gestolen uit mijn garage in Mol.
Een granvillie evo10. Gelieve mee helpen uit te kijken allemaal, zoals bij iedereen waarschijnlijk is deze mij heel dierbaar. Zie afbeelding hieronder, ik had enkel zwarte bandjes ipv witte
http://www.bikeforyou.nl/images/Granvil ... o%2010.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
Een granvillie evo10. Gelieve mee helpen uit te kijken allemaal, zoals bij iedereen waarschijnlijk is deze mij heel dierbaar. Zie afbeelding hieronder, ik had enkel zwarte bandjes ipv witte
http://www.bikeforyou.nl/images/Granvil ... o%2010.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
Tussen donderdagavond (29/8) 22,00u en vrijdag om 17,00u zijn onze 2 mountainbikes gestolen. Beide fietsen stonden op de fietsendrager van de camper die geparkeerd stond op het erf te Beauvechain. De fietsen stonden op slot met een stalen kabel die doorgeknipt is.
Beschrijving van de fietsen :
1. mountainbike Scott scale 40, wit en zwart (de linkse op de foto, de rechtse fiets hebben we gelukkig nog): pas nieuwe banden, wit zadel dat beschadigd is, schijfremmen voor en achter
2. Bolt 55, effen zwart, schijfremmen voor en achter (geen foto beschikbaar) XT uitvoering

mocht iemand deze fietsen opmerken of te koop aangeboden krijgen graag een seintje op dit forum.
Beschrijving van de fietsen :
1. mountainbike Scott scale 40, wit en zwart (de linkse op de foto, de rechtse fiets hebben we gelukkig nog): pas nieuwe banden, wit zadel dat beschadigd is, schijfremmen voor en achter
2. Bolt 55, effen zwart, schijfremmen voor en achter (geen foto beschikbaar) XT uitvoering
mocht iemand deze fietsen opmerken of te koop aangeboden krijgen graag een seintje op dit forum.
-
mcsdwarken
- Mountainbiker
Post by mcsdwarken »
Vandaag zijn mijn fietsen uit de gesloten kelder gestolen...
Als je het eens zien - contacteer me on email foto@jollypix.com" onclick="window.open(this.href);return false; a.u.b.
1) Norko Atomik - grijs/groen. Custom build. Rode pedalen, witte rimmen, rode HOPE hubs, rode grips

2) Specialized Rockhopper - zwart/rood. Custom build. Avid Juicy hydraulische disk remmen, Mavic Crossride wielen. Achterband is helemaal uitgewoond

De fietsen zijn veel exclusief en niet populair, dus ik hoop dat ik het kan terugvinden...
Als je het eens zien - contacteer me on email foto@jollypix.com" onclick="window.open(this.href);return false; a.u.b.
1) Norko Atomik - grijs/groen. Custom build. Rode pedalen, witte rimmen, rode HOPE hubs, rode grips

2) Specialized Rockhopper - zwart/rood. Custom build. Avid Juicy hydraulische disk remmen, Mavic Crossride wielen. Achterband is helemaal uitgewoond

De fietsen zijn veel exclusief en niet populair, dus ik hoop dat ik het kan terugvinden...
Gisteren is hier een fiets gestolen in ware Chicago stijl. Een vol terras met daarvoor fietsen op slot tegen de muur. Stopt een camionetje, schuifdeur open, springt een kerel uit, pakt snel de duurste Ridley koersfiets die er tussen stond, smijt in camionet en wegwezen... Cafebaas is er nog achter gereden paar niet meer in kunnen halen. Nummerplaten gestolen.
Rock bottom...
Rock bottom...
-
elcolomgianni
- Mountainbiker
Post by elcolomgianni »
Zaterdagvoormiddag is mijn MTB gestolen op de VTT Brakelse Bossen. Hij is van mijn fietsrek gehaald op de parking.
Als er iemand info heeft kan je mij altijd contacteren.

Als er iemand info heeft kan je mij altijd contacteren.