Hoogtemeters ga je daar mijn inziens niet veel halen, ik had er vandaag op de 40km amper 280.pvandebe wrote:Knappe pics schijfrem ! Ge blijft precies ook niet alleen op de bloso![]()
Heb al gemerkt dat als ge op korte tijd veel HM wilt vergaren, ge daar best rond de vijvers blijft rijden....
Ik rij daar wat kriskras door de bossen, uiteraard enkel waar het toegelaten is. Met dit weer is het in Heverleebos en vooral rond de Zoete Waters vergeven van de wandelaars waardoor de boswegen daar al helemaal stukgelopen zijn. Het is net alsof je ligt te dokkeren over kasseiwegen, jammer
Maar aan de andere kant van de Naamsesteenweg in het Mollendaalbos en net over de taalgrens in Tourinnes-La-Grosse, Nethen, ... enz. zijn er nog genoeg stukken weg waar het heerlijk fietsen is. Vandaag ben ik echter dichtbij gebleven omdat mijn achterband leegloopt (dikke snee) en ik niet plat wou komen te staan ergens ver weg.
Met dit vriesweer een lekke band vervangen is niet zo evident. Morgen blijf ik ook dichtbij fietsen.