Dat is wel zonder u loodzware fiets geteld he !ik weeg wel maar 63kg hé
aktiefoto's
Over alles wat met mountainbike te maken heeft kan je hier je ei kwijt!
Nene, geen vierwieler.Guy S. wrote:Ge gaat toch gene 4-wieler maken zeker?Maaike wrote:En de vriendin kan ook een beetje fietsen hoor!
Alleen nog niet heel erg goed.
Veel knutselplezier in ieder gevalVoor een (hopelijk werkend) eerste prototype van een idee waarmee ik in m'n hoofd zit heb ik het volgende nodig:
twee 20" wieltjes (ongeveer dezelfde)
twee vaste vorkjes voor 20" wieltjes en v-brakes (stuurbuis mag kapot zijn, die ga ik er wrs toch afhalen) (ongeveer dezelfde, kleur speelt geen rol)
twee pedalen
2 setten v-brakes (mag versleten zijn, als ze nog maar een beetje werken)
1 stuur (mag kapot zijn, zolang ik er langs de twee kanten een stuk kan afhalen waarop een handvat en een v-brake kan gemonteerd worden)
2 remkabels die zeer flexibel zijn en continu bewogen mogen worden (lengte ongeveer 80-110 cm)
Een tweewieler.
Ongeveer toch.
Als ik iets heb zal ik 't hier wel vol trots droppen. Ook al wordt het niets dat in de categorie mountainbike valt.
-
Stijnie
- Mountainbiker
ik ga hier ook nekeer actiefotookes placeren ze van mij...
lcmt 2de etappe met miester fens in mijn wiel! Afzien verdoemme...

start 2de etappen de kopgroep rijd 50m voor ons en we willen er naartoe, ni gelukt...geen steun gekregen!

laatste etappe ze...kreeg em niet op de granny...32 was wa te heavy en de benen waren ook op ze...

aan de finish na 4dagen! mentaal een wrak...ons 3de plaats veloren door teveel pech...4dagen 3de gestaan tsss...

houffamarathon waar ik mijn beste koers ooit gereden heb!
met Pepe van reevax op pad...met iemand waar ik naar opkeek

pepe en ik zij aan zij, de samenwerking liep gesmeerd en zonder pepe had ik de finish niet gehaald, want in volle strijd deelde hij simpelweg zijn drinken met mij

lcmt 2de etappe met miester fens in mijn wiel! Afzien verdoemme...

start 2de etappen de kopgroep rijd 50m voor ons en we willen er naartoe, ni gelukt...geen steun gekregen!

laatste etappe ze...kreeg em niet op de granny...32 was wa te heavy en de benen waren ook op ze...

aan de finish na 4dagen! mentaal een wrak...ons 3de plaats veloren door teveel pech...4dagen 3de gestaan tsss...

houffamarathon waar ik mijn beste koers ooit gereden heb!
met Pepe van reevax op pad...met iemand waar ik naar opkeek

pepe en ik zij aan zij, de samenwerking liep gesmeerd en zonder pepe had ik de finish niet gehaald, want in volle strijd deelde hij simpelweg zijn drinken met mij

- El Perro Diablo
- Mountainbiker
Post by El Perro Diablo »
Hoezo, van Stijnie zijn toch ook geen echte "actie"foto's?
Of telt lelijke snuiten trekken als actie?
Of telt lelijke snuiten trekken als actie?