Houffalize

Ben je van plan een route rijden? Problemen gehad met de bewegwijzering? Wat is de moeilijkheidsgraad van het parcours? Hoe ligt de route er bij na regenval?
Wivo
Mountainbiker

Post by Wivo »

BelAir_500 wrote:zijn al deze routes goed afgepeild ? of mankeren er soms bordjes ?

grtz
Heb natuurlijk alleen ervaring met de groene 6 en de blauwe 2, maar de bepijling is echt wel OK. Er staan heel veel pijltjes, je kan echt niet missen.

Wanneer je toch verkeerd rijdt ligt het aan jezelf (of aan de Chouffe). :lol:
Last edited by Wivo on Mon 09 Nov 2009 18:23, edited 1 time in total.
gertvdb
Mountainbiker

Post by gertvdb »

Dit weekend 5 en 6 gereden. Heerlijk...

Alleen rekening houden in deze periode met de jacht dat er enkele routes gesloten zijn.

6 is heerlijk!

Pijltjes... idd als je verkeerd rijd is het je eigen fout vrees ik... Ze staan bijna perfect!
scelter
Mountainbiker

Post by scelter »

Gisteren 2rondjes op het wereldbekerparkoer gereden en daarna route 6. Op de beschrijving aan de start van deze route staat: technisch en moeilijk. Iets waar ik gewoonlijk bij een blosoroute weinig aandacht aan hecht, maar hier zaten er toch een paar leuke passages in: enkele pittige klimmetjes bezaaid met stenen en wortels en een paar leuke afdalingen. Helaas zijn er op het einde van de route wel enkele plaatjes verdwenen, maar met wat gezond verstand kom je er wel uit.
Gromit
Mountainbiker

Post by Gromit »

Is het daar vrijdag te doen, net voor de wereldbeker? Ik was van plan vorige week al te gaan, maar er komt telkens iets tussen.
scelter
Mountainbiker

Post by scelter »

Grommit wrote:Is het daar vrijdag te doen, net voor de wereldbeker? Ik was van plan vorige week al te gaan, maar er komt telkens iets tussen.
Vrijdag om 21u dacht ik, is er een O2 bikers night ride gepland, als het dat is dat je bedoelt.
Gromit
Mountainbiker

Post by Gromit »

scelter wrote:
Grommit wrote:Is het daar vrijdag te doen, net voor de wereldbeker? Ik was van plan vorige week al te gaan, maar er komt telkens iets tussen.
Vrijdag om 21u dacht ik, is er een O2 bikers night ride gepland, als het dat is dat je bedoelt.
Nee, ik dacht gewoon eens met vrienden te gaan rondrijden. Maar met al die evenementen daar zijn ze waarschijnlijk overal aan het voorbereiden, niet?
Swannie
Mountainbiker

Post by Swannie »

Grommit wrote:
scelter wrote:
Nee, ik dacht gewoon eens met vrienden te gaan rondrijden. Maar met al die evenementen daar zijn ze waarschijnlijk overal aan het voorbereiden, niet?
Je kan in principe alle routes doen, enkel het laatste stukje aan de fosse d'outh was andere jaren een stuk van het wb parcours, dit jaar niet dacht ik, dus volledig open.
scelter
Mountainbiker

Post by scelter »

Oh ja, de routes kan je gewoon doen. In het centrum zal het wel wat lastiger zijn, maar daarbuiten kan je gewoon de routes rijden.
pacer
Mountainbiker

Post by pacer »

dit weekend in en rond Houffa vertoefd met wat groentjes, heerlijk genoten van de routes!!

zaten in Nadrin in een fantastich mooi huisje!
devil biker
Mountainbiker

Post by devil biker »

dit weekend met van lommel cycling ook hier in de buurt gezeten (bertogne).
Hadden daar een huisje gehuurd voor 24 personen.
De eerste dag met de bike richting houffa en daar op de rode 4 (35 km) ingepikt onderweg, bleek dat effe overschat.
Toen we terug waren in het huisje hadden we 60 km in de benen met veel hoogtemeters :lol:
De tweede dag met de auto naar ginder en voor de rode 4 gekozen (op info bord stond 40 km maar had er 35 bij terugkomst).
Over de route, niks dan lof (goed bepijld, technisch, zwaar )
Moet tegen de houffa marathon nog trijnen in het klimmen en afdalen :oops: .

Volgend jaar gaan we voor 3 dagen naar bertogne =D>
Post Reply