ah ik dacht dat het Creme Au Beurre was.Gf biker wrote:abbath wrote: creame o bree
Graeme Obree bedoelde zeker
srry voor de off topic
Post by Sunn Xtreme »
je moet het maar kunnen, met een halve wasmachine winnenGf biker wrote:abbath wrote: creame o bree
Post by raketwomanFIE »
Wowtre wrote:volgende week do om 21u10 op canvas eerste aflevering van "china voor beginners" me Filip Meirhaeghe, hij verkent er china in aanloop van de spelen en gaat ook na hoe het zit met het MTB in china
voila zo zie ja maar dat niet alleen Nys aandacht krijg in de aanloop naar de spelen
Voor de megafans: in Humo stond er ook een mini-artikel mét foto over de eerste afleveringraketwomanFIE wrote:Wowtre wrote:volgende week do om 21u10 op canvas eerste aflevering van "china voor beginners" me Filip Meirhaeghe, hij verkent er china in aanloop van de spelen en gaat ook na hoe het zit met het MTB in china
voila zo zie ja maar dat niet alleen Nys aandacht krijg in de aanloop naar de spelen
DUS 19 JANUARI?
OP CANVAS?
21U10?
Post by raketwomanFIE »
aresius wrote:neje op donderdag 10 januari om 21u10raketwomanFIE wrote:DUS 19 JANUARI?
OP CANVAS?
21U10?
zeker weten ...Sunn xtreme wrote:je moet het maar kunnen, met een halve wasmachine winnenGf biker wrote:abbath wrote: creame o bree
![]()
die jongen vloerde alle grote profs met peperduur materiaal en 10 dokters bij de hand de goot in. iedereen lachte... tot die fameuze dag.
pure klasse noem ik dat.