riva?
wat meer uitleg aub
Platja d'Aro - Catalunya - Costa Brava
Info over de Transalp, marathons, leuke routes in onze buurlanden, mogelijkheden om te biken in je vakantiebestemming,... je vindt het hier!
- bollie
- Mountainbiker
Alex...laat maar zien....alhoewel we in spanje ook een klim hebben gedaan van 3000 meter dus dat kan daar ook hoor...lol..heb er nu al weer zin in..helaas nog een half jaar wachten..ppffff . Ik ben nu alleen hier in het platte landje aan het fietsen..ook leuk maar helaas niets te klimmen . Misschien moeten we maar eens met een groepje een leuke tocht in Belgie gaan maken ..Misschien weten Univega of Coyote een leuke tocht waar wat te klimmen is ? Ik wil best voor een dagje overkomen !!!!
- Reesbiker
- Mountainbiker
Riva del Garda, een mtb mekka. Mooie trials, vette afdalingen maar ook lange klimmen. Ook een stuk van de Transalp daar gereden.ratte wrote:riva?
wat meer uitleg aub
Wij verbleven in Arco op een camping en van daaruit 6 dagen lang verschillende trials gereden.
Zie o.a;
http://www.outdooractive.com/de/mountai ... 587152727/
- Reesbiker
- Mountainbiker
In de buurt van La Roche kan ik voor weinig geld een huisje huren voor max 12 personen. Mooie routes daar om te rijden met pittige klimmetjes erin. Gaan we met de mtb club elk voorjaar een weekendje naar toe. Misschien wel iets?bollie wrote:Alex...laat maar zien....alhoewel we in spanje ook een klim hebben gedaan van 3000 meter dus dat kan daar ook hoor...lol..heb er nu al weer zin in..helaas nog een half jaar wachten..ppffff . Ik ben nu alleen hier in het platte landje aan het fietsen..ook leuk maar helaas niets te klimmen . Misschien moeten we maar eens met een groepje een leuke tocht in Belgie gaan maken ..Misschien weten Univega of Coyote een leuke tocht waar wat te klimmen is ? Ik wil best voor een dagje overkomen !!!!
- Coyote
- Mountainbiker
Zo, hier zijn we weer. Ik dacht dat hier niets meer geschreven werd aangezien ik geen herinnering mails meer ontving ...In de buurt van La Roche kan ik voor weinig geld een huisje huren voor max 12 personen. Mooie routes daar om te rijden met pittige klimmetjes erin. Gaan we met de mtb club elk voorjaar een weekendje naar toe. Misschien wel iets?
Effe wat bij zitten lezen ...
Reesbiker naar Riva:
Bollie: de BB
Mooi zo mannen!!!
Een weekendje naar de Ardennen?? OK voor mij, laat maar komen!
Ik kijk er ook al naar uitCoyote wrote:Zo, hier zijn we weer. Ik dacht dat hier niets meer geschreven werd aangezien ik geen herinnering mails meer ontving ...In de buurt van La Roche kan ik voor weinig geld een huisje huren voor max 12 personen. Mooie routes daar om te rijden met pittige klimmetjes erin. Gaan we met de mtb club elk voorjaar een weekendje naar toe. Misschien wel iets?![]()
Effe wat bij zitten lezen ...
Reesbiker naar Riva:![]()
Bollie: de BB
Mooi zo mannen!!!
Een weekendje naar de Ardennen?? OK voor mij, laat maar komen!
- bollie
- Mountainbiker
Oke...kan ik me wel in vinden .Dan wachten we op beter weer.Ik heb anders nog wel in Oss een toertocht gereden ...75 km ..was wel erg modderig maar het weer was prima..3 graden met een zonnetje .Prima verzorging .Ga nog maar eens een filmpje kijken van Coyote ..klimmenn en dalen in Platja ..lekkerrrrr 
- Harpwood
- Mountainbiker
Costa brava
Hallo manne maar ook de vrouwtjes.
het is mischien aan de vroege kant, maar wie gaat er weer naar de Costa om te biken in 2012?
ik in ieder geval wel. ben daar rond week 30 en 31.
in 2009 heb ik met mijn maat verschillende vaste routes gereden, om de dag.
maar ik lees dat er nog veel meer is, als die routes die ik gereden heb. ik heb de meeste routes gereden van http://www.baixemporda-costabrava.org/en/tourism/333
wie gaat ermee?
ik in ieder geval wel. ben daar rond week 30 en 31.
in 2009 heb ik met mijn maat verschillende vaste routes gereden, om de dag.
maar ik lees dat er nog veel meer is, als die routes die ik gereden heb. ik heb de meeste routes gereden van http://www.baixemporda-costabrava.org/en/tourism/333
wie gaat ermee?