Chimay gedronken?BoXeR wrote:Chimay gereden ?
bikepartners regio Opwijk
Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
- Vleerbike
- Mountainbiker
Iedereen goed aan het trainen voor het weekend?
Heb zondag en dinsdag forfait moeten geven wegens snipverkouden, ik vrees dat het begint te neigen naar sinusitis.
Het resultaat van deze schitterende zomer.
Wat verlang ik terug naar zuiderse oorden.
@streets Kan je eens geen weekend in den Ardeche organiseren?
Heb zondag en dinsdag forfait moeten geven wegens snipverkouden, ik vrees dat het begint te neigen naar sinusitis.
Het resultaat van deze schitterende zomer.
Wat verlang ik terug naar zuiderse oorden.
@streets Kan je eens geen weekend in den Ardeche organiseren?
- Streets
- Mountainbiker
- Location: rohloff-Streets-bike;Ronin 110 voorvork; Magura firm tech remmen; Rohloff naaf
Ik ben vandaag overkop gegaan door een afwezig riooldeksel.
in wemmel stond alles 1meter onder water, ik sjees daardoor tot mijn vlucht wordt onderbroken, door die grote niets ontziend onzichtbaar effectief aanwezig gat.
Gevolg, net niet verdronken, zo een gat is vermoedelijk diep, tot aan mijn middel daarin.
Schouder, knie ellboog serieus geschalotterd. fiets, een koppel spaken af.
Gelukkig zat er nog lucht in mijn banden, dan dreef mijn fiets, anders vond ik die niet meer weer.
amai, zo erg heb ik het nog nooit geweten.
Hopelijk verdrinkt er niemand vandaag.
Streets.
in wemmel stond alles 1meter onder water, ik sjees daardoor tot mijn vlucht wordt onderbroken, door die grote niets ontziend onzichtbaar effectief aanwezig gat.
Gevolg, net niet verdronken, zo een gat is vermoedelijk diep, tot aan mijn middel daarin.
Schouder, knie ellboog serieus geschalotterd. fiets, een koppel spaken af.
Gelukkig zat er nog lucht in mijn banden, dan dreef mijn fiets, anders vond ik die niet meer weer.
amai, zo erg heb ik het nog nooit geweten.
Hopelijk verdrinkt er niemand vandaag.
Streets.