't was gezellig.
in den beginne ging alles vlot, maar op het eind.......
( begon de overdadige eetlust van mijn verlof zich te wreken )
bikepartners regio Opwijk
Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
- Streets
- Mountainbiker
- Location: rohloff-Streets-bike;Ronin 110 voorvork; Magura firm tech remmen; Rohloff naaf
Als ge het niet meer gebruikt, maar ik ben op zoek naar ongeveer hetzelfde als wat er nu de brui aan heeft gegeven, het was een betrekkelijk goed pompje.Mojobiker wrote:@Streets: ik heb nog een pompje liggen, als ik u daarmee een plezier kan doen. Altijd welkom.
Mojo
nu heb ik m'n co2 dingetjes mee.
Str.
- Mojobiker
- Mountainbiker
Ge moe ne kie komme kikken.Streets wrote:Als ge het niet meer gebruikt, maar ik ben op zoek naar ongeveer hetzelfde als wat er nu de brui aan heeft gegeven, het was een betrekkelijk goed pompje.Mojobiker wrote:@Streets: ik heb nog een pompje liggen, als ik u daarmee een plezier kan doen. Altijd welkom.
Mojo
nu heb ik m'n co2 dingetjes mee.
Str.
Mojo
- Mojobiker
- Mountainbiker
@Streets: Tubeless zonder echte Tubeless buitenbanden telt eigenlijk niet echt als Tubeless. Wat het klassement BiBa vs Tub betreft, blijven de Tubelessers aan de winnende hand.
Twee zondagen terug werd een ware genadeslag toegediend aan de BiBa'ers. Recht door een doornenparadijs en sommigen stonden zowel achteraan als vooraan plat.
Mojo
Twee zondagen terug werd een ware genadeslag toegediend aan de BiBa'ers. Recht door een doornenparadijs en sommigen stonden zowel achteraan als vooraan plat.
Mojo